/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +25 -20
    kimsenin kölesi olmam picler
    ···
  1. 2.
    +4 -1
    Ben ne zaman böyle bir entry girmișim ya..

    ADAMSIN PANPA
    ···
    1. 1.
      +1
      Helal et.
      @1 beyefendinin kendileri sözlükteki bilinmeyen efsanelerdendir.
      Bir defasında bizim yağlı kafa sirkan 360 tv de canlı yayına çıkmıştı.
      @1 aradı ve kendini batıkan olarak tanıttı. serkana 2 soru sordu. birincîsi onbirinci nesil gelecek mi?
      ikincisini sorduğun da ise gülmekten saldalyeden düştüm amk. soru şuydu:"saçlarınız neden yağlı?"
      Gülmekten altıma sıçtım amk. serkan mal gibi kalmıştı tabi hemen ilk soruyu cevapladı ve ikinci soruyu geçiştirdi amk hahahaha batıkan reyiz fena laf sokmuştu çünkü sirkana ahuahauaha

      O yüzden bu adama saygı duyun binler.

      Sen bir efsanesin "BATIKAN REYiZZZ"!!!
      ···
    2. 2.
      0

      DiKKAT NiCK6 DiLENCiSi

      ···
  2. 3.
    +1 -1
    Gibtim öldü
    ···
    1. 1.
      0
      Hayırlı olsun vitoscaletta0 kardeş
      ···
  3. 4.
    +6 -1
    @2 olamadim dedigimde kendi etrysini silip .
    Entrymin altina seni mi kiricam kanka yazan koca yurekli comert panpamiz .
    Nedense boyle bi garip oldum . @2 olmak onemli degil ama iste dusunmesi falan yetti arkadasin . Nicki aklimda karisana karisirim . Rezil ederim . 7 delikliyide ben rezil etmistim. Bi rezil etme seviyemi dusunupte karisin isterseniz
    ···
    1. 1.
      -1

      DiKKAT NiCK6 DiLENCiSi

      ···
  4. 5.
    0
    Adamdır sürekli bayan giber
    ···
  5. 6.
    0
    Nick6 gibmeye geldim.

    SELAM PANPA!
    ···
    1. 1.
      -1
      Hosgeldin pic
      ···
      1. 1.
        0
        Hoşbuldum.
        ···
  6. 7.
    0
    Tipini gibtiğim.
    ···
  7. 8.
    0
    iyi bir nadide yazar
    ···
  8. 9.
    +1 -1
    Salak salak başlık açan bi yazar. Sazan bulmak için açtığı başlığa trol yorum attığım için saçma sapan nick 6 giren bi muallakdir
    ···
  9. 10.
    -1
    Taşaklı yazar. Altın değerinde bir incici panpamız.
    ···
  10. 11.
    +6 -1





    ···
  11. 12.
    +1
    Anasını deli skkmış
    ···
  12. 13.
    0
    Tipsiz bin
    ···
  13. 14.
    +1 -1
    Çok harika bir yazardır. hele bir osbir çekisi vardir ki kelimeler yetmez...
    ···
  14. 15.
    +1
    bu gururla 1000 inci puan şerefine girilmiş güzide bir nick6dır.
    ···
  15. 16.
    0
    Kendisi 4 sene yaşadığım bandırmada yaşayan bir panpamdır. adamdıt
    ···
    1. 1.
      0
      Ben 4 yaşıma kadar bandırmadaydım panpa
      ···
  16. 17.
    0
    Turbo teletabi team
    ···
  17. 18.
    0
    Adamın hasıdır sevdiğim yazarlardandır
    ···
  18. 19.
    +1 -1
    Anasını gibtim bunun
    ···
  19. 20.
    +2
    ●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●
    ZippoylaPrestijYakanAdam was here

    adamın dibi, bi tane panpamdır. iyi ki sözlükte.
    ●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●

    bitti mi hayır

    ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ adamdır karışanı giberim █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
    ···
    1. 1.
      0
      Özledim ulan seni
      ···
    2. 2.
      0

      DiKKAT NiCK6 DiLENCiSi

      ···