/i/Tespit

  1. 1.
    +821 -53
    Senin daha ucagin yok lan hırrime gidirsin ameriganin gotune yapisirsin ki sana f16 alsin

    edit: eksileyenler k*rtler

    edit2: Trendde 1.ydik neden dustuk amk
    ···
  1. 2.
    +4 -6
    jsjsısksjjsjse efsane
    ···
    1. 1.
      +6 -17
      BIJI KURD U KURDISTAN !!!
      ···
      1. 1.
        +1 -1

        BIJI TURXIYYE CUMXURIYESSI

        ···
      2. 2.
        +2 -3
        Türkiye uçak ve silah için kime yapışıyor aceba..? Bir düşünelim Almanya ve ABD ... huhahahahagsg baskalarini eleştirmeden aynaya bakin amk
        ···
    2. 2.
      +2
      O nasil random amin evladi
      ···
    3. 3.
      -2
      Türkiye uçak ve silah için kime yapışıyor aceba..? Bir düşünelim Almanya ve ABD ... huhahahahagsg baskalarini eleştirmeden aynaya bakin amk
      ···
    4. 4.
      0
      beyler, petrol rezervlerine bakın...
      ···
    5. 5.
      0
      Vay vay vay @2 yi kapmisin pic
      ···
    6. diğerleri 3
  2. 3.
    +73 -3
    SaYDıNmI MoRuQ SüPeR GüÇüZ BiZz xdd
    ···
    1. 1.
      0
      Bu başlık bile nasıl korktugunuzu gösterdi , alt tarafı olan devlet resmilesecek
      ···
    2. 2.
      0
      helal et

      Yılanın başını küçükken ezmeliyiz

      ···
    3. 3.
      0
      Olm hala gülüyorum amk ahuahauahuah
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +278 -5
    270 bin ne amk bütün kuzey ırak ı saymışlar. Ayrıca helikopterler gibimsonik ve zırhlı araçları kartondan.
    ···
    1. 1.
      +8
      Aga mobilize ürüyorlar huur çocukları. Metrekare başına dört huur çocuğu düşüyor ondan öyle olmuş
      ···
    2. 2.
      +1 -2
      Kanka sen kimsin dıbına koyim her siyasi baslıkdan yorum yapıyon
      ···
      1. 1.
        +3 -1
        Yorum ne amk entry o
        ···
      2. 2.
        0
        Kokuşmus siyasal düzene karşı duran, yiğit ve dikbaşlı bir siyaset muhafızı pampa
        ···
    3. 3.
      -1
      aga m1 abrams kartondan mı .xd
      ···
    4. diğerleri 1
  4. 5.
    +35
    teq atıcaz
    ···
  5. 6.
    0
    xdddddddd
    ···
  6. 7.
    +49
    Amerika o sayıları değiştirdi malesef 900+900 tır mühimmat
    ···
  7. 8.
    +14 -1
    Tabi burda askerlerin niteliği de önemli yani bölgesel k*rt yönetiminin içinden geçilir
    ···
    1. 1.
      +1
      Tek atariz kanka
      ···
    2. 2.
      -1
      Anana tek attım
      ···
  8. 9.
    +23
    bide iranı ekle amk adamlar şimdiden bombalamaya başladı
    ···
  9. 10.
    +20 -2
    Hahaha marda tonne tafankardo iksrei hirrime Dj DiKkAt
    ···
    1. 1.
      -1
      Osbfbdhdischkskss
      ···
    2. 2.
      +1
      Büyü yapma huurçocu
      ···
  10. 11.
    +23 -68
    savaşlar tankla tüfekle değil yürekle kazanılır yeğen

    Türk gerekirse ABD yide karşına alır 7 düveli de. Kısaca türk giber
    ···
    1. 1.
      +3
      ramiz dayı?
      ···
    2. 2.
      +3
      Artık savaşlar masada kazanılıyor reis
      ···
    3. 3.
      +2
      Biz zaten kazandık o zaman huur çocu
      ···
    4. 4.
      +3
      Ama yarramı ahahahahahhah
      ···
    5. 5.
      +1
      Kurtuluş savaşı - Çanakkale savaşı kardeşim bizde ikisi de var
      ···
    6. 6.
      0
      Amerika gelse kan alır amk
      ···
    7. diğerleri 4
  11. 12.
    +42 -1
    Ulan toprak büyüklüğüne bak petrol rezervine bak bize petrol satarak bile bizi geçer bunlar
    ···
    1. 1.
      +4
      Acı ama gerçek
      ···
  12. 13.
    +14 -12
    Savaşalım nasıl olsa kazanırız petrol zengini oluruz amk benzin de belki 4.5 liraya düşer
    ···
    1. 1.
      +3
      Rüyandan görürsün 4.5 tlyi
      ···
    2. 2.
      +3
      Dış ülkelerde patlamış mısırını hazırlayıp gözlüğünü takıp izler
      ···
    3. 3.
      +2
      6.5 olmazsa iyi
      ···
    4. 4.
      0
      Amerika varken gib alırız orayı
      ···
    5. diğerleri 2
  13. 14.
    +15 -1
    Keşke sadece Kürdistan'da ki 2-3 salak ile catissak sadece Amerika gibecek belamızı manyak mısınız
    ···
    1. 1.
      -1
      Uluslar arası anlaşmalar var Atatürk sayesinde isterse Dünya'nın über süper gücü olsun :D sapanla taş atması yasak
      ···
  14. 15.
    +24 -2
    Yanlisin var Tr nin tank ve helikopter sayisi daha fazla... Fighterlara hic girmiyorum 1000 kusur idi en son.
    bi de bu amk picleri helikopter kullanmasını biliyorlar mi amk ahahsgshsvs ne ara molotoftan jete gececek amk orosbu fiskiriklari ahsysyshshd hayir yani keleşi bile zor kullanıyorlar ahauahahusys
    ···
    1. 1.
      +1
      Fighter ne aq c9 mu bu
      ···
      1. 1.
        +1
        Jete fighter denir amcik agizli
        ···
    2. 2.
      0
      Hwuwjhwuhauwhwh
      ···
    3. 3.
      0
      500 e yakin jetimiz var ne 200 u aq
      ···
    4. diğerleri 1
  15. 16.
    0
    Yanliş bilgi panpa dahada kötüdür
    ···
    1. 1.
      0
      Amerika çok yardım yolladı bizi geçmedilerse iyi
      ···
  16. 17.
    0
    Ben buna niye bu kadar çok güldüm
    ···
  17. 18.
    +5 -13
    19 yaşında bir abiniz olarak @13teki malın dıbına koyayım.

    http://c12.incisozluk.com...11506/7/2404977_o30a2.jpg
    ···
    1. 1.
      +1
      19 yaşında kimin abisi oluyon sen la yarram
      ···
    2. 2.
      0
      Mal işte mk
      ···
    3. 3.
      0
      Oğlum yaşındasın alagavat.
      Millete abilik taslama
      ···
    4. diğerleri 1
  18. 19.
    0
    Ordusu çöp. Bu abartılmış hali
    ···
  19. 20.
    +5
    tehlike iste burda mallar.ilk once devlet kurulacak sonra 20 yil icinde top tank ucak sahibi olacaklar.

    asil mesela kurulmasini bir devlet olusmasini engellemek.
    ···
    1. 1.
      0
      Aynen petrol bol
      ···