/i/Felsefe

filozofiya'ya inananların kafalarını açtıkları uhrevi altincidir.
  1. 26.
    0
    Şimdiye kadar çıksalardı ammınağoyim
    ···
  2. 27.
    +2
    olabilir aq kuşlar ev yapıo kunduzlar baraj yapıo yunuslarda gemi yapsın aq
    ···
    1. 1.
      0
      dimi dimi bunu anlatamıyosun işte. Sanarsın karada yaşayan her canlı türü ayrı medeniyet kurmuş aq
      ···
  3. 28.
    0
    Dünya birşekilde yolunu bulurdu panpa canlilik eninde sonunda farkli şekilde evrimleşerek kendisini geliştirmeye devam ederdi. Dünyada zeki canlı formu olurmuydu en azından insan benzeri düşünen bir canlı... Belki olurdu. Gereken şey baya uzun bir zaman aralığı olsa gerek. Denizlerin çoğunu keşfedemedik belkide şuanda bile vardır.
    ···
  4. 29.
    0
    Herkesin bir derdi var amk
    ···
  5. 30.
    0
    yav dıbınakoyim hadi gemi falan icad etti bunlar nasıl yuruyo mk zaten gemyede gerek yok yokki yüzerek git oruspu cocukları
    ···
  6. 31.
    0
    farklı bir galakside belki de o kara deligi geçince farklı bir yaşam formları var bu tarz ki sözde ülkenin geneli müslüman bilmesi lazım kuran da bile bir çok farklı yaşam formlarından bahsediliyor yanlış hatırlamıyor isem fakat insan dan daha hayırlı olurlar orası kesin
    ···
  7. 32.
    0
    güzel kurgulamışsın panpa şukuyu kaptın
    ···
  8. 33.
    0
    pnp bilim kurgu dediğin olmayan veya keşfedilmemiş bi canlıyı ele alman lazım, mesela AT YARRRRAĞA, şaka şaka mesela canlıları plastikle ve silikonla karışık organları olan derisi ise uranyumla kaplı karnını Moselyumla (123. element) doyuracak ve su ayısı ve hidrayla karışık esnek bi canlı olsun. Gezegenimizin atmosferi sadece Oksijenden oluşmuş olsun, yer tabakası demirlerden ve gölcükleri saf su ve petrol karışımından oluşsun. Gezegenin yıldızı ise ısıtacak derecede güçlü bir şekilde Kızıl ötesi ışın yaysın. Gezegenimize pamuktan oluşmuş meteorlar yağsın. Bu gezegenimizin manyetik alanı o kadar büyük olsun ki ışığın 24 dakika da ulaşacak derece de uzak olan yıldızına bile deysin. Böylece canlılar zarar görmeyecek. Gezegenin büyüklüğü dünyamız dan 10 kat büyük ama yer çekimi ise dünyamızdan 1,5 kat daha küçük olsun. Mesela benim örneğimi kullanıp yeni bir hikaye veya kurgu yaz tutmazsa zütümü 7 yannan gibsin
    ···
    1. 1.
      0
      Olum bu çok aşırı uçuk bir fikir. Ben insanlar olmasa yunus benzeri zeki canlıların yapabilecekleri sınırlı şeyleri düşündüm. Yani olabilitesi yüksek. Senin ki bilim kurgu hollywood filmleri gibi onu buraya yazsam kimse giblemez. Hoş bu başlıkta mod seçimine alınmasa giblenmiyecekti
      ···
      1. 1.
        +1
        doğru diyon da fikrim nasıl, hollywood'a versem tutar mı
        ···
      2. 2.
        0
        Tutar panpa ama başını ahahahshshahsh
        ···
  9. 34.
    0
    elbet de değil belki biz bile su altında yaşamak zorunda kalsak (fanuslarda) ve denizin dibinde kısa süreli de olsa tüpsüz dalışlar yaapsak bir kaç milyon yıla solungaç evrimleştirebiliriz belki
    ···
  10. 35.
    0
    başparmakları olsa yaparlardı
    ···
  11. 36.
    0
    memeden öncesini okumadım
    ···