/i/Oyunlar

Hayat bir oyundan ibaret değil midir ?
  1. 1.
    +33 -8
    Evet sözlük ahalisi bu başlıkta video oyunlarındaki en efsane kadınları paylaşıyoruz.

    Tifa Lockhart - Final Fantasy

    Edit: trendbotu na teşekkürlerimi sunuyorum.
    Edit2: trendbotu benim ;) çalışma başarılı.
    ···
  1. 2.
    +68
    Tomb Raider - Lara Croft
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Larayı dağa taşa vura vura giberim uffff daş gib oldum
      ···
      1. 1.
        0
        The borders of the tomb raider pnp, bu videoda cidden dağa taşa vurup gibiyolar
        ···
    2. 2.
      +1
      Clara Lille.
      ···
  2. 3.
    +32 -7
    anan var oyunun adını unuttum kusura bakma
    ···
    1. 1.
      +1
      Gay dogs
      ···
    2. 2.
      +7
      Nick-entry
      ···
    3. 3.
      0
      "" hayal alemi""
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +4 -1
    Bloodrayne - Rayne
    ···
    1. 1.
      0
      Bu adam en az üniversiteli blood rayne dedi lan
      ···
    2. 2.
      0
      Ac londrada geçen EVA
      ···
    3. 3.
      0
      Aaaand the sexiest video game female character oscar goes to 2B from NieR Automata !

      edit : aynı zamanda lady sylvanas windrunner ve jaina proudmoore da var world of warcraft oyunundan
      ···
    4. diğerleri 1
  4. 5.
    +17
    Max Payne 2 - Mona Sax
    ···
    1. 1.
      +3
      Neden Max Payne 2?
      ···
      1. 1.
        +4
        Max payne 1 de farkliydi tipi
        ···
    2. 2.
      0
      Offfffffff
      ···
    3. 3.
      +1
      Oluum onun bi bölümünde Mona duş alırken ekran görüntüsü almıştım kısa bir sahneydi baka baka 31 çekmiştim amk
      ···
    4. diğerleri 1
  5. 6.
    +7 -1
    Eveeeeet trend botu geldi
    ···
    1. 1.
      +1
      Panpa sen kimsin yaa naptin başlığı öyle hahaha
      ···
    2. 2.
      +1
      Panpa ben eskilerdenim bu hesabı yeni açtım milettw entry girip trende çıkarıyorum hadi görüşürz
      ···
    3. 3.
      0
      Efsun botumusun amk neden
      ···
    4. diğerleri 1
  6. 7.
    +32
    Nfs underground 2 deki hatun muthissss
    ···
    1. 1.
      +1
      Helal et

      Ysolda
      ···
  7. 8.
    +3 -2
    Ayrıca lara Croft ta muthissss
    ···
  8. 9.
    +8
    Sirkan video oyununda olsa ilk 5 e kesin girerdi
    ···
  9. 10.
    +12
    Gta 5 in kapağındaki kadında harikaaa
    ···
    1. 1.
      +5 -1
      Da ayrı oç
      ···
    2. 2.
      0
      Kate upton panpa iyi şakşaklar
      ···
  10. 11.
    +3
    Lan az kalsın unutuyordum call of duty deki hatunlardan bazıları supertrrrrrerrer
    ···
  11. 12.
    +2
    Metin 2 de bi kadın vardı adını unuttum oda çok sexy bir kadinnnnn
    ···
    1. 1.
      +2
      Şaman ninja
      ···
    2. 2.
      0
      satıcı
      ···
  12. 13.
    +4
    Gta vice city deki fahiseler efsaneeeeee
    ···
  13. 14.
    +6
    Chloe Frazer i bilen biliŕrrr
    ···
    1. 1.
      +1
      You're gonna miss this ass
      ···
    2. 2.
      +2
      @14 ve @14.1 adamdır
      ···
      1. 1.
        +1
        Eyvallah panpa o adam benim
        ···
    3. 3.
      +1
      Uncharted serisinde en çok çektiğim karakter
      ···
    4. diğerleri 1
  14. 15.
    +3 -3
    Poison vardı hatırlayan varmı beylerrrrrr
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Yok o travesti
      ···
  15. 16.
    +4
    Asyalı sevenlere faith connorssss
    ···
    1. 1.
      0
      Mirrors Edgeeeeee
      ···
  16. 17.
    +4
    Cortana nin kıyafetlerini kim unutabilirrrr
    ···
  17. 18.
    +3
    Kaileena giyinmese de olurrrrr
    ···
    1. 1.
      0
      Vay amk PoP serisini bilen varmış sözlükte
      ···
  18. 19.
    +2
    Neyse geri geldim bu başlığa devam trenddddd
    ···
  19. 20.
    +2
    Lann Candy suxxxxxxxx
    ···
    1. 1.
      +1
      KOCA BAŞLIĞI TEK BAŞINA TAŞIDI ADAM
      ···
      1. 1.
        0
        O adam benim panpa kendi başlığımı kendim taşıdım.
        ···