/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +2
    gibiyim saat 5 oldu gram uyku yok aq
    ···
  1. 2.
    +1
    Harbi amk çıldırcam
    ···
  2. 3.
    0
    Uyudumda geldim zaaa ikss de
    ···
    1. 1.
      +1
      Son entarilerine baktim dogru soyluyo liseli pic
      ···
      1. 1.
        0
        Ahahah nixe baq iks de
        ···
  3. 4.
    0
    sorma...
    ···
    1. 1.
      0
      Nickin resmen beni anlatmis. Vay aq
      ···
      1. 1.
        +1
        ikimizin olsun panpa
        ···
    2. 2.
      +1
      Eyvallah pampa
      ···