/i/Tespit

  1. 26.
    -1
    https://www.facebook.com/...1/426333617814017/?type=3

    Kardeşimin çizmiş olduğu resimdir. Çocuk heves etmiş yarışmaya girmiş. Abi abi diye sarıldı paçama bi el atsakta şu resmî çıkarıversek Beğeniyle. Sözlük ailedir unutmayın. \")
    ···
  2. 27.
    +1
    Alnını silerken isterseniz atom veriyo
    ···
  3. 28.
    0
    snmajdsasajdk
    ···
  4. 29.
    -1
    Ben de diyom kime benziyo aq kfpencowhx
    ···
  5. 30.
    +1
    Oha amk
    ···
  6. 31.
    +1
    metin2de yang kazanamayinca tost isine girmis
    ···
  7. 32.
    0
    Güldürdün şuku
    ···
  8. 33.
    0
    Ahahahah
    ···
  9. 34.
    0
    ıngaaaa
    ···
  10. 35.
    0
    Güldüm amk haykırdım
    ···
  11. 36.
    0
    Bu nasil trend oldu ak
    ···
  12. 37.
    0
    Muthiss
    ···
  13. 38.
    0
    Ananda depocuydu xd
    ···
  14. 39.
    0
    Harbi benziyor amk 😂😂😂😂😂
    ···
  15. 40.
    0
    güzel tespit, tosta da evde tostları zütürerek başladığı kesindir.
    ···