/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +5 -1
    2021 yapımı ama yine vizyona girmiş, bugün gittim.
    Fena değil, son sahne ekstra güzeldi bence.
    Vizyonda izleyecek film kalmadıysa gidilir.

    Not: Muhtemelen internete düşeli çok olmuştur.
    ···
  1. 2.
    +2
    kamerası kaç gigabayt
    ···
  2. 3.
    +1
    Kes sesini.
    ···
  3. 4.
    +1
    tek mi gittin?
    ···
    1. 1.
      +1
      Bundan sonra böyle dayı, insan kalabalığı ne kadar az olursa huzurun o kadar çok oluyor.
      ···
    2. 2.
      +1
      yaktım kanka.
      ···
      1. 1.
        +1
        Değmez dayı.
        ···
  4. 5.
    +1
    mantı yiyecektim nedense iştahım kaçtı😒
    ···
    1. 1.
      +1
      Umarım iştahın gelene kadar yoğurdun ekşir, hiç yiyemezsin o mantıyı.
      ···
    2. 2.
      +1
      ya sen nasıl 1 insansın demeye dilim varmıyor insan insana demez böyle 1 şey, gerçekten pes diyorum artık
      ···
      1. 1.
        0
        Az bile söylemişim.
        ···
  5. 6.
    +1
    2021 yapımı falan değil 6 gün önce vizyona girdi anasını satıyım :D
    ···
    1. 1.
      +1
      Google’dan bakabilirsin, yapım olarak 2021 demişler.
      ···
      1. 1.
        +1
        Siyah Telefon/Gösterime giriş tarihi
        24 Haziran 2022
        ABD

        2021de bi festival gösteriminde gösterildi sadece çıkış tarihi 2022, araştırabilirsin ;)
        ···
  6. 7.
    +1
    Ben de gördüm bugün hafta sonu gidicem inş
    ···
    1. 1.
      +1
      haftasonu değil de pazartesi birlikte gidelim mi
      ···
      1. 1.
        0
        jukko ben seni goturrum yavrum .
        ···
      2. 2.
        +1
        olay film değil muhtar olay kimle gitmek istediğinde (:
        ···
      3. 3.
        +1
        Tamam konstant tan ayrıl gel ben de manitadan ayrılcam
        ···
      4. diğerleri 1
  7. 8.
    +1
    Ekşi mi lan burası
    ···
    1. 1.
      0
      Keşke.
      ···
  8. 9.
    0
    ilk kez bir korku filminde tek bir sahnede kılımı kıpırdatmadım, tak gibi olmuş
    ···