/i/Tespit

  1. 1.
    +150 -8
    Egoist oldukları için.

    gelişmiş karakteri oturmuş bir avrupalı kadın sizden hoşlandığını yüzünüze karşı söyler.

    Ama bizim zütü tak amı leş kokan kezbanlar sırf egolarını tatmin etmek için hoşlansa bile ilk adımı erkekten bekler adım geldiğinde de süründürür sırf egosu için. O yüzden türk kezbanlarını bırakın avrupaya açılın.

    Gidin dil öğrenin hayatınız boyunca ezik ve egoist bir varlığın kahrını çekmeyin.

    Uyan Türk gençliği uyan
    ···
  2. 2.
    +85 -7
    evliyim 2 tane çocuğum 1 tanede fıralama gelicek 5 aya amk karısı nasıl Tirip atıyor gör amk Sanki içindeki Hazine sakliyor Siz Bilirmisiniz ? Gecenin 3'ünde Hatunun cani erik aşerdi amk Gittim erik aramaya amk Ona özel Manav açtırdım 200 TL domaldim eve goturdum 1 tane yedi sonra dediği bu oldu ;

    ama ben çıtır çıtır istiyorum dediğinden sonra cıldırdım amina koyayim

    adam Hakli beyler evlenmeyin Sağ el ve sol el candır amk
    ···
    1. 1.
      +5 -1
      doğruysa ağır aptalsın hadi evlendin çocuk niye yaptın amk bu kadınla. inanmadım panpa
      ···
      1. 1.
        +1
        Foto atarim sana
        ···
      2. 2.
        +3
        Ben direkten dondum allah kurtarmis beni sag el candir
        ···
    2. 2.
      +2
      Ahahahahahahah adam haklı
      ···
    3. 3.
      +1
      2 ellemi çekelim amk
      ···
    4. 4.
      0
      Karın bu yazdığını görse boşar be abi aman dikkatli ol
      ···
      1. 1.
        0
        Bizim çocuk var incide geziyor o görmesin maşallah amina koyayim
        ···
    5. 5.
      +1
      Aga sen baya kudurmusun bugun yine gordum seni
      ···
      1. 1.
        0
        Wallaha kardeşim baya stresliyim ev - iş , iş - ev sex olmazsa olmazlarindandir amk
        ···
    6. 6.
      0
      Oybirinci dağılın
      ···
      1. 1.
        0
        Diyosun ?
        ···
    7. diğerleri 4
  3. 3.
    +26 -2
    Sizin Ego dediğiniz şeye biz Ankarada biniyoz
    ···
  4. 4.
    +13 -1
    yalan beyler, birisi tarafından reddedilmiş sadece sakin olalım
    ···
    1. 1.
      0
      Almanyadan selamlar kardeşim 10 yaşıma kadar türkiyede idim
      ···
      1. 1.
        0
        oç almanyadan niye laf sallıyon o zaman, ya senin tespitinin ne önemi olabilir fikrinin ne geçerliliği olabilir aq
        ···
    2. 2.
      +2
      Panpa yediğin besinleri biraz değiştir salaklaşmışsın. Amk yazları türkiye ye akraba ziyaretşne geliyorum hatta bir keresinde 6-7 ay civarıda kalmıştım istanbulda. Bir kızdan hoşlandım oda hoşlanıyordu benden ben buna dedim hoşlandım senden diye oda düşünmem lazım diyip 1 hafta bekletti sonra kabul etti. Niye 1 hafta bekletti? Ailemiz göçmen olduğunu için saçların kumral gözlerim mavi anne tarafından slav var hani tipten diyiceksen değil. Ama bekletti. Sebebi açık sor kızları oynamak köpek etmek yemezler kardeşim
      ···
      1. 1.
        +1 -6
        ya düşündüğü bi şey vardır bekletmiştir hislerinden emin değildir bekletmiştir canı istediği için bile bekletmiş olabilir, burdan nasıl direk türk kızları diye özele indirgeyip egolu olduklarını çıkarabilecek kadar at gözlüklü olabiliyorsun, erkekler de egoist kızlar da yabancısı da türkü de, bıkmadınız insanları kalıplara sokmaktan, bıkmadınız insanlara etiket yapıştırıp tak atmaktan, midem bulanıyo
        ···
      2. 2.
        +7 -1
        Aylardır girmem sırf senin amı ançüez kokan taklu bir bozkırda yetişmiş evde soba yakıp odunları dıbına sokan inek sağan bir davar kızı olduğunu yazmaya girdim. dıbınakoduğumun cahil cühelası bu ne cüret. Yok düşündüğü varmış Yok bekliyordur. Gerizekalı işte açıklama bu kadar basit. Türk kızları gerizekalı. Kaslı Zengin bin oldumu beklemez yatıverir altına *
        ···
  5. 5.
    +10
    Amk tiplerine bakmadan kaslı yakışıklı karizmatik vb insan isterler halbuki denkleri fosforlu kaldırmayın şunların zütlerini
    ···
  6. 6.
    +7
    Türk kızının amk ver oradan bi ukraynali olga
    ···
  7. 7.
    +6
    Hangi kız olduğuna bağlı
    ···
    1. 1.
      0
      %99 u böyle. %1 lik kısımda sana düşmez niye mi? Bu %1 lik kısımı kapan üstler var
      ···
  8. 8.
    +4
    Haklı suku
    edit: suku deyip eksi verdim.
    ···
  9. 9.
    +3
    1 buçuk senelik evliyim haklı. Çalışır ben çalışıyorum benim param der, evde oturur daha çok ister. türlü türlü sevgi gösterisi yapar hediyeler alırsın görmez elin huur evladı kendi eşine gibko bir gül alır duyar sen bana almıyorsun der.. sanki evlenmeden önce 500 liralık mont giyiyormuş gibi senden ister durumun yoksa paran kalmadığı için hayatını giber. canın çeker gibişelim dersin başım ağrıyor der o isteyince seni uykundan eder.

    özet : evlenirseniz aklınızı gibeyim.
    ···
  10. 10.
    +2
    şahsen ben naz yapan ve kendini ağırdan satan kızları tercih ederim. skince daha zevkli oluyo çünkü. içinden "noldu orspu çocuu nolduu" diyosun
    ···
  11. 11.
    +2
    Beyler bunu @1'in teyit etmesine gerek yoktu zaten herhangi bir kız konuşmasını dinlerseniz daha doğrusu kulak misafiri olursanız ne denli huur olduklarını görürsünüz. yabancı kızları da çok gözünüzde büyütmeyin bizim kızlar batının gibik tarafını örnek aldığı için bu halde, yabancı kızlar da bunlardan hallice
    ···
  12. 12.
    +2
    Adam haklı.3 yıllık evliyim, eşim sırp. 0 ego. Ayık olun gençler.
    ···
  13. 13.
    +1
    Bana teklif eden oldu istisnayım demekki sksjsoakallaşa
    ···
  14. 14.
    +1
    Haklısın birader. Bende bu gerçeği görmüş birisi olarak Ukraynadan yada Japonyadan evlenmeyi düşünüyorum.
    ···
  15. 15.
    +1
    kesinlikle haklı amk bizzat yaşanmıştır
    çok fazla ego oluyor nedense bu kızlarda amk hemde gereksiz yere gereksiz şekilde
    ayrıca değişik bi huurluk ve namus kavramları var yıllardır çözemiyorum

    genellikle avrupa yada türü yerlerdeki karılarda bu tür olaylar hiç yaşamadım amk neyse oydu hepsi,
    gayet açık ve net bir şekilde konuşuyorlardı hatta insanı kendisinden bile utandırıyorlardı öyle sürekli aklın cikste de olmuyor
    fakat buradaki kızlarda garip saçma sapan durumlar var
    ···
  16. 16.
    +1
    Bana şimdiye kadar 3 kız etmişti, Allah var tipimiz yerinde süründürdüm hepsini adimi yavsağa çikarmak daha iyidir peşinden koşarlar hiç gibine takma yine koşarlar.
    ···
  17. 17.
    +1
    En yakın zamanda acılıyoruz zaten amk huurları sanki bana Adriana Lima
    ···
  18. 18.
    +1
    https://www.youtube.com/watch?v=fZcJf3G5p5c
    ···
  19. 19.
    +1
    mahalle dilberleriinden bahsediyosun panpa seviye düştükçe ne bekliyosun ki ama genel öyle
    ···
  20. 20.
    +1
    Haklı 迪克吸吮 suku
    ···
    1. 1.
      +1
      amk ya bizim kızların bir ara açılmıştım bi kaç dk yüzüme bakıp teşekkür etti. Hayır mı işledim de teşekkür ediyorsun amk kızı. Sosyal medyada yabancılara yürürken Türk deyince no no diyorlar adamlar aşağılamıyorlar amk.Bu yüzden yabancı kızlar.
      ···
    2. 2.
      0
      iyide bunun benle ne alakası var aminakoyayim
      ···