1. 1.
    +220 -47
    içine ışık tut, Atatürk yoksa sahtedir

    edit :

    sırf şunu paylaştım diye anama söven mi dersiniz atamiza hakaret eden mi dersiniz

    sizin ATATÜRK LE DERDiNiZ NEY ?

    Üstelik başlığı saat 9 da paylasmistim sabah 9 yani trend olma gibi amacim yok

    edit 2 : @heroes valor senin burada anonim olman atatürk\'ü aşşagıliyabilecegin anlamina gelmiyor oruspu çocuğu anonimligine guvenipte fazla ileriye gitme bence.
    ···
  2. 2.
    +39 -13
    Nick-enrty
    ···
    1. 1.
      +2
      Bu adamı niye cuguladınız amk
      ···
    2. 2.
      -1
      YA SEN BOiŞVER BÖYLE HAYATI SORGULAMAYI GEL ÇEK ÇIK (bkz: ) http://www.incisozluk.com.tr/e/198024596/
      ···
  3. 3.
    +14 -4
    Para gibi bir şey ile koca bir milleti benzeştirmen hoş olmamış bence
    Edit: Beyler ben hemdn bi altımdaki bin kurusunun dediğiyle aynı şeyi demek istemedim ben sadece “paraya” değinmek istedim kimin resminin veya nerenin parasının olduğunun bi önemi yok bu konuda. Atatürk’e saygım sonsuzdur
    ···
    1. 1.
      +3 -13
      kemal gibi bişer şey ile koca bir milleti benzeştirmen hoş olmamış bence
      ···
      1. 1.
        +9 -1
        Anan gibi bir şey ile benim 30 cmyi bir tutman hoş olmamış bence
        ···
      2. 2.
        0
        sen nasıl bir oruspu çocuğusun amk
        ···
      3. 3.
        -1
        Kemalin kardeşiyim
        ···
      4. diğerleri 1
    2. 2.
      0
      Allah-kul ile öğretmen öğrenci benzetmelerinden öğrenmiştir belkide
      ···
  4. 4.
    +8 -8
    Hele yarrama bak hele
    ···
    1. 1.
      -1
      zoruna giden ney ?
      ···
    2. 2.
      0
      o benim lafım aq ayrica zoruna giden ney
      ···
  5. 5.
    +9
    Duyar kasayım trend olayım am züt meme
    ···
  6. 6.
    +6 -1
    Kemal pasa gibi adam bi daha gelmez dunyaya ama herkesde sevmek zorunda degil be pampa
    ···
    1. 1.
      +8 -1
      sevmeyenleri görüyoruz keşke yunan kazansaydı diyen hainler ya da pkk lı eşşek giben hainler
      ···
  7. 7.
    +4 -1
    prim timeee
    ···
    1. 1.
      0
      Yes it is
      ···
  8. 8.
    +5
    Yoh ağmına
    ···
  9. 9.
    +4
    Hırsız var

    http://c12.incisozluk.com...11504/0/2822730_o0e4d.png
    ···
  10. 10.
    +2
    Amq çocuu hırsızlı yapma
    ···
  11. 11.
    -1
    Haklı şuku
    ···
  12. 12.
    +1
    hem hırsız hem haksız mafeni paraların içinden ışık geçmez çugu
    ···
  13. 13.
    +1
    Hırsız gavat
    ···
  14. 14.
    +1
    Kraaaal
    ···
  15. 15.
    +1
    Ama tutmaz zabaaanan
    ···
    1. 1.
      +4
      tutsun diye yazsaydım bu saatte mi paylaşırdım reis
      ···
    2. 2.
      +1
      Haklısın panpa ama ben çalmasınlar diye şettim
      ···
      1. 1.
        0
        çalıntı zaten xd
        ···
  16. 16.
    +1
    Söz güzel olabilir fakat instagramdan duyduğu lafı buraya yazıp trend oluyor aq
    ···
    1. 1.
      0
      çok eski panpa 2009 da söylenmiş her yerde paylaşılmış (bkz: türk insanı para gibidir)
      ···
  17. 17.
    -1
    Güzel tespit suku
    ···
  18. 18.
    -1
    Türk'ü çıkar içinden Türkiyeli felan de aziz nesin gibi
    ···
  19. 19.
    +1
    hangi para? Dolar ? Euro? Yuan? Ruble mi yoksa TL mi? Dünyada bir çok para var hangi para kardeş?
    ···
    1. 1.
      0
      hangi paradan bahsettiğimi herkes biliyor

      türk parası tabiki
      ···
    2. 2.
      0
      Ne alaka, dolarcılar adam değil mi? Eurocular? Yaltaklanıyoruz yıllardır sence onlar mı adam biz mi adamız ?
      ···
  20. 20.
    0
    Bazilarina bakmaya bile gerek yok
    ···