1. 1.
    +468 -163
    smile was here.
    ···
  1. 2.
    +480 -29
    bence muallak gibi bişi

    gereksiz
    ···
    1. 1.
      +88 -8
      ekşici işi
      ···
      1. 1.
        +82 -17
        farklı çeşitleri de mevcut..

        amlıysan eğer : :]
        ergensen eğer : xd
        efendiysen eğer : (:
        hönkürdüysen : :D
        ergenin kibarıysan : .d

        (:
        ···
      2. 2.
        +51 -10
        en iyisi :d
        ···
      3. 3.
        +43
        ulan muallak gülüşü ne zamandan beri efendi oldu
        ···
      4. 4.
        +11 -4
        ulan xd ye ergen dedi git bi eu serverlerine herkes xd kullanır. idiot zütveren seni..
        ···
      5. 5.
        +1 -3
        :] aldın mı
        ···
      6. 6.
        +1
        XD aşırı gülmektir karistirmayin
        ···
      7. 7.
        -3
        The best one .d
        ···
      8. 8.
        0
        :) :d :D üçü arasında kaldım
        ···
      9. diğerleri 6
    2. 2.
      +3 -1
      Mükemmel (:
      ···
      1. 1.
        +6 -6
        buraya sık geliniyor gelmişken şuku verin amQ
        ···
      2. 2.
        0
        Oha rez
        ···
    3. 3.
      0
      Rozorvo
      ···
    4. diğerleri 1
  2. 3.
    +187 -9
    gibik bi kısaltma..lol swh felan..ne dıbına koyim bunlar.. gibtirin..
    ···
    1. 1.
      +27 -3
      güldüm lol swh
      ···
      1. 1.
        +5
        lmao
        ···
      2. 2.
        +3
        Rofl *
        ···
    2. 2.
      +2
      ismail was here
      ···
    3. 3.
      0
      felan ne amk
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +111 -5
    :)

    sıwıh
    ···
    1. 1.
      +8 -1
      Sevehe diye okunur
      ···
    2. 2.
      0
      ben sıvıh diye okuyorum
      ···
  4. 5.
    +27 -2
    yıldız bakınızda görünüyo gibtiğimin iki nokta üst üste parantezi *
    ···
  5. 6.
    +47 -7
    gay işi.
    ···
  6. 7.
    +15 -3
    koyana koysunlar mnskm
    ···
  7. 8.
    +20 -1
    bunu yapanı zütten gibsinler.
    ···
    1. 1.
      -1
      * pls
      ···
    2. 2.
      0

      öyle deme xdddd

      ···
  8. 9.
    +8 -2
    dıbına koyim böyle şey mi olur
    ···
  9. 10.
    +7
    burda bi yannan vardı yen mi dıbını gibitiğim..
    ···
  10. 11.
    +9
    hep buraya yönlendiriyor sözlük...
    (bkz: ne ayak lan)
    ···
  11. 12.
    +8 -2
    ekşi sözlük yavşaklığı yapmayın lan burda huur çocukları.
    ···
  12. 13.
    +2 -1
    gülme işaretinin, acayip bi halidir lan işte.
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      gibem böle hali!
      ···
  13. 14.
    +3 -1
    bunu kullananın dıbına koyyum, yeter lan özenti binler
    ···
  14. 15.
    +8 -1
    gibiyim kim çıkardı lan bunu
    ···
    1. 1.
      +1
      nick-entry ahaha
      ···
  15. 16.
    +16 -2
    gib weight height
    ···
  16. 17.
    +5 -2
    anasının dıbına girsin bunu icad edenin
    ···
  17. 18.
    -2
    bunu kullanan ekşicilerin dıbına koyim.
    ···
  18. 19.
    -1
    laf mı bu şimdi
    ···
  19. 20.
    +4
    sıvoşşşhh..
    ···