/i/Tespit

  1. 1.
    +17 -2
    * saga osla elindeki beyazimsi yapiskan maddeyle asilr milletede orumcek agi kanka der kulliyen yalandir liseli pic paso eline fiskirtir osbir cekip cekip spermli yapis yapis elleriyle her yeri eller murdar eder duvarlari

    bi kere adi orumcek adamdir ama hic bi yeri orumcege benzemez orumcekde 50 tane goz vardir bu malda ise sadece 2 tane orumcekte en az 15\20 bacak vardir bu malda ise sadece 2 tane

    batmanin femboy ic oglani robinden sonra super kahraman aleminin en efemine en ilik karakteridir bazi rivayetlere gore odasini toparlayan teyzesi cok buyuk ebadlarda tobe tobe (dildo) lar bulmustur

    liselidir ama ebedi! 20 senedir liseyi bitirememistir moloz hamaman sinifindaki haylazlar okumaya devam etse liseyi bitirir uniyi okur ustune master yapardi simdiye

    Ozetle ilitir toptur gaydir dol israfidir cikimcek adam !
    ···
  1. 2.
    0
    nerden biliyon xd
    ···
    1. 1.
      0
      Belli olim filmlerden orda burda domalip domalip duruyor kirik belli gayet
      ···
  2. 3.
    0
    Ellem o yüzden hep domalip duruyor ılık
    ···
    1. 1.
      0
      Yani kanka adam top
      ···
  3. 4.
    0
    *Ergen oçtur, bu doğru olabilir.
    • O zaman Batman da oç, Batmanin yarasayla hiç bir ortak yönü yok.
    • MJ ve Gwen gibi iki tane taş gibi sevgili yapmıştır, nasıl ılık olabilir?
    • Liseyi çok bitirmiştir. Milyon tane evreni var.
    ···
    1. 1.
      +1
      Olim batman robine cakiyo gotcudur nun gibi degil mj given filan tas gibi eyvallahta i kislarin ustunden gecmeyenmi kalmis mahallede orumcek oglan ravlamaya niye kasiyoki 20 papel atsa direk bacaklarini acar kizlar

      Haaa lisey bitirmismidir iymis bitiripte napiyor panpa ? Uniyemi basliyo yine liseye basliyo her macerada sizofren yalanmi

      Herifciogli liseyi bitirip liseye giriyo tekrardan 🐒
      ···
      1. 1.
        0
        Liseyi bitirip gazeteciliğe başlıyor (bkz: spiderman 3)
        ···
      2. 2.
        0
        Ya birag aminagoyum liseyi bitirip geri liseye giriyo supermsnin yanina cirak oluyo supermen diyo sana gazeteci isi verek ac gezme ergen ilik dio buna assdsdssd
        ···
  4. 5.
    0
    10 senedir mary jane'e bi çıkma teklif edemedi amk bencede kesin muallak
    ···
  5. 6.
    0
    Spiderman benim
    ···
  6. 7.
    0
    20 senedir liseli olduğu doğru tarihin en büyük liselisi bu bin
    ···
  7. 8.
    0
    Rezerved
    ···