/i/Hikaye

Herkesin bir hikayesi var, ya senin hikayen nedir?
  1. 1051.
    0
    bekliyoruz
    ···
  2. 1052.
    0
    Kim ulan bu faruk
    ···
  3. 1053.
    0
    sabah okurum. 231
    ···
  4. 1054.
    0
    Rez 43 teyim
    ···
    1. 1.
      0
      Oo moruk geriden geliyon ya
      ···
    2. 2.
      0
      Be4die Antalyaya diğer gidişinde melis iş ile ayrılacakar
      ···
    3. 3.
      0
      Ohh spoiler en sevdiğim ahahaj
      ···
    4. 4.
      0
      Sayfa olarak 43. Sondayım ya
      ···
    5. diğerleri 2
  5. 1055.
    0
    gibişik faruk anasını gibicen böylelerinin
    ···
  6. 1056.
    0
    232de kaldık huur çocuğu Faruk ananı giberler böyle uza huur evladı seni
    ···
  7. 1057.
    +11
    Beyler ben eve geldim yatacağım şimdi siz beklemeyin diye yazdım uyuyun hadi yorulursunuz bayram gününde
    ···
    1. 1.
      -1
      iyi geceler kanka bende yatıyorum hikayeyi bitirmek için acele etme ama bir soru sormuştum ali ile sinem evleniyor mu
      ···
    2. 2.
      +3
      Daha okul bitmedi hikaye de bitmedi gaipten soru getirmeyin kanka
      ···
  8. 1058.
    0
    Reserved
    ···
  9. 1059.
    0
    Rezervasyon
    ···
  10. 1060.
    0
    Rezervasyon 43
    ···
  11. 1061.
    0
    Çok güzel yazıyosun fındık reçelim böyle devam
    ···
  12. 1062.
    0
    Rezervuar
    ···
  13. 1063.
    0
    ReZz 43
    ···
  14. 1064.
    0
    Seri kanka
    ···
  15. 1065.
    +1
    Böyle aşık olmayı böyle aşık olunmayı isterdim
    ···
  16. 1066.
    0
    Rez dursun
    ···
  17. 1067.
    0
    232 son
    ···
  18. 1068.
    0
    sırf şukulamak için hesap açtım part artık yeter aq
    ···
  19. 1069.
    0
    Rez233 yapıştırrr
    ···
  20. 1070.
    0
    Sabahtan beri bekliyorum bro hadi yaz birazcık
    ···