/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 101.
    0
    rusya zamanında da denemişti amerikaya karşı gelmeyi karşlığında ekonomik krize girdiler ben rusyanın karşı koyabileceğini düşünmüyorum
    ···
  2. 102.
    0
    Abd çok güçlü diyen arkadaşlar Çin son yıllarda gerek askeri gerek teknolojik açıdan bu kavganın gıcık kaptığına arkadan şamarı yapıştıracak tokadı sağlam mahalle abisi oldu
    Edit:Abide olsa sağı solu belli olmaz yavşaktır ayrı konu
    ···
  3. 103.
    0
    Bu denklem doğu ile batı arasında. iki yarafta Türkiyeyi elinde tutmaya, kendi yanına çekmeye çalışır. Bölgede güçlü olan Türkiye. Türkiye şuan denge politikası uyguluyor. Türkiye hiç bir tarafı seçmedi ve seçmeyecek. Abd ye ypg, rusya esede desteği yüzünden müttefik olamaz. Suriyede ki olayları bölümlere ayırısak her olaya menfaatlerince cevap verir. Mesela rusyaya abd ye karşı torpil yaparken esed söz konusu olunca rusyanın yüzüne, kaşrı olduğunu söylüyor. Abd yi sevmezken esedi vurduğu konusunda abd yi destekler.
    ···
  4. 104.
    0
    ikisine güvenmek de yanlış. Seçim yapmak da zor. ikili çıkarlara göre davranmalıyız
    ···
  5. 105.
    0
    Öncelikle safları sık tutmak lazım...
    ···
  6. 106.
    0
    Rusya tabi
    ···
  7. 107.
    +1
    Çıkarına göre hareket etmek doğru olmaz birisiyle müttefikliğini pekiştireceksin bizim dansöz hükümet her gün farklı bir şey söylüyor bir gün rusyanın yanında ertesi gün abdnin yanında.
    ···
  8. 108.
    0
    Tam anlamıyla güvenebileceğimiz hiç bir ülke yok bazı türk ülkeleri hariç
    ···
  9. 109.
    0
    Şöyle diyim Rusya ile şaka olmaz.
    ···
  10. 110.
    -1
    türkün türkten başka dostu yoktur len azerbaycan bize yeter
    ···
  11. 111.
    0
    şöyle rusya, çin, güney kore, türkiye bi panpalar birliği kuralım gibip atalım. nükleer sila konusunda da pakistan en büyük destekçimiz zaten. ileriye dönük yatırım yaptığımız birsürü ülke var bakalım zaman gösterecek.
    ···
  12. 112.
    0
    hangi taraf daha güvenilir bilmem ama bütün güç abdnin elinde abdnin de rusyanında koreninde çininde çok güçlü silahları olabilir ama abdde olup onlarda olmayan bişey var ekonomi dünya çapında şu an dolar dönüyor beyler ama amerika da terör örgütlerini üzerimize salıyor bence rusyayla girmeliyiz eğer savaş olursa fakat kazanabileceğimizi pek sanmıyorum
    ···
  13. 113.
    0
    AMINA KODUĞUMUN SAFI.
    ···
  14. 114.
    0
    kardeşim rusyanın esadı korumak gibi derdi yok, abd ninde esadı suriyeden çekmek gibi derdi yok. Bakma böyle atıştıklarına, it iti ısırmazmış. Atasözünden ve yazımdan kim güvenilir kim değil anlamışsındır
    ···
  15. 115.
    0
    Her ülkenin kendine göre süper gücü var. Stratejik olarak mantıklı hareket eden savaşı kazanır. Rusya'nın sayısız nükleer silahı var. Amerika'nın H.A.A.R.P teknolojisi falan var. Saldırıyı ilk yapan esas savaşı başlatır. Hangi ülke hangisiyle müttefikle savunur falan tüm ülkeler birbirine girer. işin üzücü kısmı bizim kendimize ait süper gücümüz yok en iyisi savaşın çıkmamasını temenni etmek bence.
    ···
  16. 116.
    0
    israil
    ···
  17. 117.
    0
    anan daha güvenilir.
    ···
  18. 118.
    0
    Avrupa ülkeleriyle ortak olamayoz onlar hala türkiyeyi yunanistana çevirmek için uğraşıyorlar abd ye güven olmaz ne zaman sırtımızdan vuracağı belli değil egemen devletiz şu anda ayaklarımız yere sağlam basıyor ve azda olsa elimizde koz var dünya medyası her ne kadar düşmanlık etsede bize kolay kolay birşey olmaz kendi sınırlarımızı koruyup rusya vurmayacak gibi duruyor arabulucu pozisyonunda kalırsak daha mantıklı olur o konuda güveniyorlar zaten türkiyeye taraflar ama avrupa her zaman bir kalleşlik yapar
    ···
  19. 119.
    0
    Türkün Türkten başka dostu yoktur len Azerbaycan bize yeter
    ···
  20. 120.
    0
    ABD'den nefret ediyor veRusya'ya sempati duyuyor olmama rağmen Türkiye'ye karşı 2 taraf da ikili oynamaktadır e doğal olarak Türkiye siyasal islamdan uzak adam akıllı çağdaş bir hükümete kavuşursa bir gün bölgesel olarak iki tarafın da oyunlarını bozacak potansiyeldi eğitim sistemi geliştirilir mühendisler korunursa tabi ki yani kısacaiktidarın değişmesi lazım
    ···