/i/Soru Cevap

Bilmemek değil başlık açmamak ayıptır...
  1. 1.
    +11 -9
    Dovup bi tabuta koyduk yaninada 1 el bombasi 1 kerpeten 1 cep telefonu koyduk

    Panpa olaya gelelim simdik biz bi grup supermanyagiz resimdede gayet belli yani seni tabutla gezdiriyoz etrafta ne kadar balici tinerci varsa topladik kuru kalabalik yarattik bonzaici gencler yolda basiniz saolsun abi filan diyo sende duyuyosun (bagirsanda bisiy fark etmez basiniz saolsun diyenlerin gafalar dumanli 1.000.000)

    mezarliga getirip bi sure basinda kuran okuyoz cenaze namazini kilip seni bi mezara gomiyoz

    Sonra piclik olsun diye tekrar cikarip ayni seyleri tekrar tekrar yapiyoz gece olunca da biz yatmaya gidiyoz gece vardiyasi manyaklari gelip devraliyo ayni seyleri yapiyor

    Simdi durumun bu panpa
    Tabutunu 10 tane body ci palyancolar tasiyo

    mezarlik cevresinide 2000 kadar kafalar gidik halde bonzai muptelasi kekolar var

    Bu ahvali vaziette Napardin popi ?

    El bomban ,kerpetenin , cep telefonun var

    ···
  1. 2.
    0
    aşkım yazmışsın yine bir şeyler xDd
    ···
    1. 1.
      0
      Ho ask mi ? Noliyoz aminagoyim
      ···
    2. 2.
      0
      özelden fotografiler attm ya aşkmm xDDXDDXd unttn mUX XD
      ···
    3. 3.
      0
      Benmi attim noliyozo olim ?
      ···
    4. 4.
      0
      ASHDSAHDAHQSADCHXASDHQASWDHQH
      ···
    5. diğerleri 2
  2. 3.
    +3
    acaba cinsel vajinaniz var mi
    ···
    1. 1.
      -1
      Olim nolio bn erkekgim mnayaglar 😷😫
      ···
  3. 4.
    0
    Okumadım kiii 😏😏😏
    ···
    1. 1.
      0
      Sn okuma zaten agzina kirbacla vurdugum 😝
      ···
  4. 5.
    0
    Okuyacağımı mı sandın
    ···
    1. 1.
      0
      Lan olim nie okimion o kadar yazdik 😫
      ···
  5. 6.
    +2
    El bombasını patlatır kendimle birlikte onlarıda öldürürüm.
    ···
    1. 1.
      0
      Cokda cikimizdeydi ahahaha😄

      Saka bi yana mesele canli kurtupmak popi !
      ···
  6. 7.
    0
    bombanın pimini çeker zütüme sokarım XDD
    ···
    1. 1.
      0
      Oygggg seklini gibim lan senin piss 😷😷😷
      ···
    2. 2.
      0
      ahahaha pis diyen dilini yerim gızz xXDXD
      ···
    3. 3.
      0
      La olim erkegim ben pislik oyggg 😷😷😫
      ···
    4. diğerleri 1
  7. 8.
    0
    ACABA AMINIZI DAĞLAYABiLiR MiYiM?
    ···
    1. 1.
      0
      Olim noluyo erkeim lan bn 😫😷😷
      ···
      1. 1.
        0
        Taşşşak bu bebeğimmmm bende de varrr
        ···
      2. 2.
        0
        Olim noluyo lan hepiniz bi anda gaymi oldimiz noluyo korkmaya basladim aminagoyim ha 😫😫😫😫😫
        ···
      3. 3.
        0
        Kızların vermeyeceğini anladık
        ···
      4. diğerleri 1
    2. 2.
      +1
      Host lan hossttttttgt
      ···
  8. 9.
    +1
    Polisi arardım
    ···
    1. 1.
      +1
      Polisle konusuyosun polis diyo oraya gelemeyiz biz. Etrafta 2000 civari kafa gidik bonzaici var bizde memleketce taninmis bi palyamco cetesiyiz aynasizlar korkiyo bisden

      Bak sen mantikli bi arkadasa benziyosun popi sana sahsi tavsiyem telefonla son kez aileni ara somrada kerpetenle kendini bayilt nayilmadan evvela bombanin pimini cek avucumda gibarken mandali bayil bolece patlamayi baygin iken yasarsin
      ···
      1. 1.
        +1
        Kerpetenle nasıl bayılacak tabutun içinde
        ···
      2. 2.
        0
        Bombayi tutugu elinin bosatki parmaklarini koparsin acidan bayilir bir kac dakikada

        Kendi dilini kopara bilir mesela

        Herseyi devletten beklemeyin olim birazda siz cozum dusunun
        ···
      3. 3.
        0
        HANi CANLI KURTULMAK LAZIMDI gib KAFASI
        ···
      4. 4.
        0
        @platoniibardakkafali. Ya olim amac canli kurtulmak (bkz: mesela yani) 🐨
        ···
      5. diğerleri 2
  9. 10.
    +3
    olm çok komik lan, ben dayak yemeye razıyım, yeterki yemeğimi suyumu versinler ahahah mk ya :Qd:Qw:WQ ben diyorum bu eleman benim kafadan diye
    ···
    1. 1.
      0
      Asadadssdsdsds. Sus tabuta gir cenazeni kaldircaz slk konjsma olusun sn
      ···
  10. 11.
    +1
    bu neyin hayali böyle
    ···
    1. 1.
      0
      Palyancolu cenazs merasimi fantazisi popi 😄
      ···
  11. 12.
    +11
    Telefonla FBI arayıp \"palyaçolar tarafından kaçırıldım, evet tarafından\" telkininde bulunduktan sonra kafaları 1.000.000 olan bonzaici arkadaşlara \"bonzaii 1 lira 1 lira 1 lira\" diye çığırıp onları tuzağıma düşürürüm. Mahşeri bir kalabalık olduğunda \"ayaklarım nerde laaaaaaaaaaaaaan\" diye bağırıp bir karmaşa yaratırım kafaları 1.000.000 olan 2000 bonzaici arkadaş ayaklarımı ararken fırsattan istifade sinsi bir kar baykuşu misali aralarından süzülüp güvenli bölgeye geçerim.
    ···
    1. 1.
      +1
      iyi guzelde bonzai dagitiyoz zaten kekolara biz bonzai bira ekmek arasi ciz biz kofte mandalina dagitiyoz cociklar bana baba diyo hatta

      Direk tabuttan ciktigin an cocuklar seni tevkif ederler abi olunuz kaciyodu yakaladik derler

      Ya bide niye bole fantazilere giriyosunuz ki hayatim
      Belkim sadece dayakci ve sakaciyiz 3 gun gezdirip olu gomme fantazimizi tatmin edip 1 posta daha dovup eline 50 lira verip salicaz seni?

      Belki ?

      (bkz: mesela yani)
      ···
  12. 13.
    +2
    SEN KAFAYI SIYIRMIŞSIN
    ···
    1. 1.
      0
      Yooo herzamnaki halim popi
      ···
  13. 14.
    +3
    FBI OPEN THE TABUT
    ···
    1. 1.
      0
      Tamma actik serbesttsin
      Hadi yuru kac hadi !

      Bonzaici cociklar- abi olunuz kacio!
      Palyanco lideri- gibin oldurun olim !

      Kestaneyi cizdirdin wastedddd ahahhaha
      ···
  14. 15.
    +1
    Yorum

    ···
    1. 1.
      0
      Hosgeldin qumqi
      ···
      1. 1.
        +1
        Hoşbulduk zumqi
        ···
      2. 2.
        0
        Eee anlat hele cenaze merasimin nasil olsun
        Olumuzun keyfi nasil ?
        ···
  15. 16.
    +3
    Bombayı alıp tabutu hafif aralayıp dışarı sallarım patlayınca çıkan ışık hüzmesi müptezellerin aklını alıcağından onlar direk saf dışı kerpetenle önüöe çıkan ilk palyaçonun taşaklarını kopardıktan sonrası da ne kadar hızlı koştuklarına bağlı
    ···
    1. 1.
      0
      Ya tamamda belkim saka yapiyoz dayakci ve sakaciyiz ama belki seni oldurmicez niye kan dokiosunki simdi sen

      Ayrica igib huzmesine filan gelmez kafalar gidip bonzaiciler bonzaici cocuklari ne saniyosan artik ?

      Belki bi kac gun gezdirip sakaaa diye seni tabuttan cikarip salicaktik !

      Bos yere kestaneyi cizdiricen simdik !
      ···
  16. 17.
    +2
    kerpetenle bombanın pimini yakından kesip bakın pimi çekiyorum diyip iki parçayı ayırırdım. hepsi kaçıcak sonra anneni arardım gelip beni tabuttan çıkarırdı
    ···
    1. 1.
      0
      Kerpetenle el bombasinin pimini kesmek ?
      Palyancolardada bolca el bomvasi var popi sen cekicem dersen onlarda cikarir gercekten ceker pimleri
      ···
    2. 2.
      0
      Bide palyancolarin katil olduklarini solemedimki tamam dayakcilar sakacilar ama belkide seni 3,5 gun sonra tabuttan cikarip elini gibip saka yaptik moruq deyip yollicaklar. Hemen niye el bombali fantazilere giriyosunuzki bole?
      ···
  17. 18.
    +1
    bende polisi arardım
    ···
    1. 1.
      0
      Olim ilk basta polisi biz aradik birini dovduk cinayet isledik gelin bizi tevkif edin diye polis dedi oldumu ? He gomces ama tam olemedi amirim yardima gelin dedik

      Aynasiz abiler kelesle filan tarayin iyice oldunden emin olun bizi ole arayin dediler

      Hatta cenazeyi kursuna dizin bize getirin yemek yiyoz ugrastirmayin dedi polis abiler

      Ben amirim ruhsal gibimtilarimis var gommemiz lazim !eftayi diye isirar ettim
      ···
  18. 19.
    +2
    klavyenden ş, ç veya ı harflerinden bir veya birkaçına basıp entry olarak buraya atabilir misin yakuzacım bir şey deniyorum da
    ···
    1. 1.
      0
      Lan yannagim onlar olsa bole yazarmiydim 😫
      Bi laptop alana kadar dayanin olim taksitle alcam bi tane girdigim isten ciktim gecen gun hele bi calisiyim is bulup taksitlede olsa alcam bi laptop
      ···
  19. 20.
    +1
    O an korkudan ölürdüm zaten
    ···
    1. 1.
      0
      Ama popi oldirmices maksat saka 3 gun hezdirip gomup cikarip sonra dovup eline 50 lira verip bi hastanenin onune aticaz

      O kadarda kotu dilis bis
      ···