/i/Diziler

Sadece dizileri konuşacağınız altinci.
  1. 1.
    +13
    Daha da gelmez Adebisi reyiz
    ···
  1. 2.
    +1
    deli olum bu
    ···
  2. 3.
    0
    Ryan favorimdi, bu mutfakta tecavuz ederdi lan adama
    ···
  3. 4.
    0
    Müslüman olanın adını unuttum o adamdı
    ···
    1. 1.
      +1
      kareem said harbi adamdır
      ···
    2. 2.
      +1
      kareem said. Sonra bıçakladı adebisiyi ama bin
      ···
      1. 1.
        0
        iyi yaptı sapkın tekiydi
        ···
  4. 5.
    +1 -1
    dino ortolani'den başkasını tanımam. yaşasaydı giberdi bunu.
    ···
    1. 1.
      +1
      Adama 2 kez tecavüz ettiler be hıoahoahoahoa
      ···
      1. 1.
        0
        dizide tecavze uğramayan mı var amk
        ···
      2. 2.
        +2
        dino'ya ne zaman tecavüz ettiler olm? adam 1 bölüm vardı. 1 kere jefferson'ın kardeşi yeltendi onun da anasını gibti zaten. *
        ···
      3. 3.
        0
        Benim kafam şibettaya gitti pardon
        ···
      4. diğerleri 1
  5. 6.
    0
    Hangi film dizi lan bu
    ···
    1. 1.
      0
      oz hbo nun yapımı
      ···
      1. 1.
        0
        Bu diziyi bilmeyen liseliler var amk.
        ···
      2. 2.
        0
        olm ben yabancı ızlemıyom ki mk
        ···
  6. 7.
    0
    Bir karı atmışlardı Oz a. Ona çakmaya gitti karı da siyah olduğu için taşşak geçti bunla sonra da toparlayamadı zaten. Kareem said de gibti attı bunu. Amk müptezel manyağı. Ama bu adam bile bazen insan olmak iyidir demişti.
    ···
  7. 8.
    0
    gibmedigi adam kalmadı amk
    ···
  8. 9.
    0
    Kareem saidin yannanını yiyene kadar.
    ···
  9. 10.
    0
    Shirley Bellingera kahvaltılar yollayıp gönlünü almıştı temizlikçi niyetiyle yarragini yalatmaya gitmişti reis... Sonra Shirley sen zencisin diye madara etmişti amk kaşarı. Lopresti de ne gibiyordu be Shirleyi
    ···
  10. 11.
    0
    Tobias beechera kayamadi ya ilk bölümde ona yanıyorum aq
    ···
  11. 12.
    0
    Ulan ipneydin ama bi fakrlıydın be
    ···
  12. 13.
    0
    Mukemmel diziydi.Bu Adebisi kulakligi takip hafif dans edip milleti kesiyordu ya orda ben bile gotumu kolluyordum.ilk 3ume girer
    ···
  13. 14.
    0
    Bitiremedim ozu ben ya
    ···