/i/Soru Cevap

Bilmemek değil başlık açmamak ayıptır.
  1. 1.
    +8 -2
    Olduğunu söyledi beyler artı anal, oral,sınırsız sevgili tadında dedi anlık whatsaptakin kendi fotosunu attı sizce değer mi bu fiyata nasıl beyler kararsız kaldım ??
    ···
  1. 2.
    +5
    500 lira için 50 gün soracaksan gibine sahip çık aq
    ···
  2. 3.
    +5
    fiyat farkı olmadan anal diyorsa ya dolandırıcıdır ya da dönme.
    ···
  3. 4.
    0
    Vallahi billahi tillahi imdat diye bağıracam
    ···
    1. 1.
      0
      Niye öyle dedin knk 😀
      ···
      1. 1.
        +4
        Bu mu yani kudurdum mu kadınsızlıktan da parayla yapıyorsun
        ···
  4. 5.
    +3 -5
    Oglum cok iyi lan ama gitme haram
    ···
  5. 6.
    +6 -1
    Sürekli aynı başlıkları açma ananı zütünden gibiyim
    ···
    1. 1.
      -2
      Sürekli değil amk malı 😀
      ···
  6. 7.
    +4 -10
    Fuhuş Suçunun Cezası: Bir kimseyi fuhşa teşvik eden, bunun yolunu kolaylaştıran ya da fuhuş için aracılık eden veya yer temin eden kişi, iki yıldan dört yıla kadar hapis ve üçbin güne kadar adli para cezası ile cezalandırılır (TCK 227/2).
    ···
  7. 8.
    +3 -4
    öteki taraftaki cezası daha ağır tabii.
    ···
  8. 9.
    0
    resim fake gibi duruyor. üstüne "sınırsız" demiş, sahtekara benziyor.

    karıya gitme. hiçbir karıya gitme...
    ···
  9. 10.
    +1
    O paraya git bir bara en kral hatunu bulursun. Hadi onunla uğraşamam dersen epey yakın zevk veren şişme mankenler de işini görür üstelik 3'te 1 fiyata hem de daha uzun süre. Bu işin sektör olarak yapılmasına karşıyım. Böyle bir ortamda duyar kasmak saçma olacak ama zamanında özellikle Kıbrıs'ta ben de eskort servislerini kullanıyordum, kadınlarla biraz konuşunca çoğunun zorla bu işte tutulduğunu öğrendikçe falan cidden soğudum.
    ···
    1. 1.
      0
      Kralsın
      ···
    2. 2.
      0
      Amk bu sektör olmasın da millet bizi mi gibsin... Kadınların zorla tutulması konusuna gelince, zaten üstteki tek başına çalışan eskort onlar kendi isteğiyle yapıyor. Diğerlerinin çoğu da kolpa sıkıyor yok zorlaymış da bilmemneymiş. Evet zor bir iş ama herkesin kendi tercihi. Otopsi yapan doktor çok büyük bir sevgiyle mi yapıyor işini mesela. Yok...
      ···
  10. 11.
    +1 -1
    anandan ucuz
    ···
  11. 12.
    0
    IBAN atayım bana para ay ben seni karıya zütürürüm
    ···
  12. 13.
    0
    gecelik tarife al
    12 saniyelik gibiş boşal
    sabaha kadar kurtarıcam seni bu hayattan muhabbeti et
    ···
  13. 14.
    +1
    Ulan kadın geldi seni bir gazla bayılttı tüm paranı aldı üstüne de elini kolunu bağlayıp zütünü kremledi patlıcanla seni bir güzel gibti o zaman ne yapacaksın
    ···
    1. 1.
      +1
      gibimi kaldırak klip bu
      ···
      1. 1.
        +1
        Neeezzzzz
        ···
  14. 15.
    0
    2K veririm bir gece için bahşiş önemli
    ···
  15. 16.
    0
    Karı numarasını değiştirecek ortadan kaybolacak amk be yapacaksan acele et
    ···
  16. 17.
    0
    Karı numarasını değiştirecek ortadan kaybolacak amk be yapacaksan acele et
    ···
  17. 18.
    0
    Fotodaki gibiyse veya oysa çok iyi amg. gibilir!
    ···