/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
  1. 1.
    +1 -2
    Derdi olan varsa yazsın çözüm bulmaya çalışalım beyler
    ···
  1. 2.
    0
    işe girme korkusu
    ···
    1. 1.
      0
      Saha rahat bir iş lazım knk
      ···
    2. 2.
      0
      Rahat derken raf düzenlesem kimseye karışmasam mesela kasiyer olmaktan korkarım
      ···
    3. 3.
      0
      Olm neyinden korkuyosun mk alışırsın la
      ···
    4. 4.
      0
      Peki kanka tecrüben varsa anlat ilk işe girişini
      ···
    5. diğerleri 2
  2. 3.
    0
    Param yok
    ···
    1. 1.
      0
      Sana para lazım
      ···
      1. 1.
        0
        Tavsiye versene
        ···
      2. 2.
        0
        Daha ne desin mk.
        ···
  3. 4.
    0
    Kafamın içinde mor bir havuç var
    ···
    1. 1.
      0
      Ameliyat olman gerekiyor
      ···
      1. 1.
        0
        Onu ben bilmem Napolyona sorun
        ···
  4. 5.
    0
    @1 http://instela-static.inf...-dertleselim--i663703.jpg
    ···
  5. 6.
    0
    niye sen hoca mısın amk xd
    ···
  6. 7.
    +1
    karı istiyom

    bana bi karı lazım
    güzelinden
    ···