/i/Tespit

  1. 1.
    +655 -64
    Beyler burda çoğumuz Recep ivedik serisinin 1. Filmini izlemiştir. filmin başlarında Recep ivedik Antalya yolunda iki kız görüp ilerilerinde durur. yanlarına gelir ve
    - iyi günler arabaylan ilgili bir sorun olduğunu düşünüp durdum doğrumu
    Kızda
    - doğru biz şimdi arabayla gidiyorduk sonra araba tık Dedi durdu biz motordan anlamıyoruz siz anlıyorsanız bakarmısınız
    Der ve bi şekilde Recep ivedik onlara arabasının aküsünü verir.bu durumda arabanın aküden kaynaklı bir problemi olduğu ortaya çıkar.ama kızın anlattığına göre araba bir anda durmuş ve hareket etmemiştir .mantık hatası ise akünün çalıştıkça kendini şarj eden ve yolda arıza yapmayacak bir ekipman olmasıdır.
    ···
  1. 2.
    +129 -1
    rezerved
    ···
    1. 1.
      +47 -1
      Lavuğun osuruğuyla bira şişelerini devirmesi gayet mantıklıydı oysa ki. Tüh be film gözümde senin bu tespitinle bitti.
      ···
      1. 1.
        +1 -2
        şişeleri deviremem belki ama bikaç delikanlıyı devirebilirim
        ···
      2. 2.
        0
        Salak akü kendi kendine şarj olmaz. Aksine belirli süre çalıştırılmadıkça biter. Araba çalıştıktan sonra şarj dinamosu şarj eder. Amk bilgi veriyorsunuz onuda yanlış.
        ···
      3. 3.
        0
        Kısmen haklısın panpa ama öyle değil akünün bitmesi için kaçak olması lazım yada uzun süre çalışmaması lazım bizde akü kendi kendine şarj eder demiyoruz dediğimiz takviye kablosunu biraz bağladıktan sonra arabayı çalışır vaziyette bırakarak şarj etmesi
        ···
      4. diğerleri 1
    2. 2.
      +2
      Bu filmde mantık aramak saçmalık zaten aq
      ···
    3. 3.
      0
      Helal et
      Sene 2009 şirince yolundayız araba tık dedi durdu biz motordan anlamıyoruz siz anlıyosanız bakarmısınız dediğimiz bi abi eski tamirci çırağı çıktı bende anlamam ama çekelim sanaiye baksınlar dedi çektik baktılar akümülatör arıza yapmış şarj etmemiş dijital klimayla radyoda açık olunca akü bitmiş ama tabi araba akü bittiği için değil benzin bittiği için durmuş sonuçta motor aküyle çalışıyo olsa bu bi elektrikli araç olurdu akü sadece ilk hareketi çeker motora
      ···
    4. diğerleri 1
  2. 3.
    +235 -3
    Bune işsiz bin
    entry tutmuş (bkz: sahte platonik)
    ···
    1. 1.
      0
      Bozulsa bile giderken araba akü arızası verir durmaz
      ···
    2. 2.
      +1
      Ulan ben entry giriyom utanmasan benim kadar şuku alcan la ipne şu yazdığınla kinight15 sağol kardeş desteğin için
      ···
    3. 3.
      +1
      ikinci çügüyü sen attın dimi muallak
      ···
    4. 4.
      +1
      Yok la şuku bile verdim ahahha
      ···
    5. 5.
      0
      Ahahahah :D
      ···
    6. 6.
      0
      Kesin üçüncü çügüyü sen attın ibine :D
      ···
    7. diğerleri 4
  3. 4.
    +174 -4
    (bkz: şarj dinamosu)
    bozulunca ne olur?
    ···
    1. 1.
      +7 -2
      Ebenin amı olur ne diyoruz biz burda sen hiç yolda giderken duran akü gördünmü muallak
      ···
      1. 1.
        +21 -1
        ulan neslini gibtiğimin zırtosu şarjı kesilen akü ne kadar dayanacak?
        gibtir git bmx bigibletine binmeye devam et hıyarağası
        ···
      2. 2.
        +2 -1
        Lan am beyinli şarj kablosunu mu cekecende duracak akü ne demek arabanın elektrik gücünü karşılayan ekipman sağ sol kutbu araba çalıştıkça sürekli arabayı besliyo hem Kontağı çevirdin senin aküyle işin bitti zaten
        ···
      3. 3.
        +11
        çevirdin bitti mi? ulan amcıkbeyinli şarj dinamosu aküyü şarj eder. eğer dinamo bozulursa açtığın teyp, verdiğin sinyal, çevirdiğin direksiyon hepsi akünü boşaltır. Kontağı çevirdin ve aküyle işin bitti diye bir şey yok.
        Ehliyet almamış lavuklar şu muhabbetleri yapmasın
        ···
      4. 4.
        +2 -5
        Lan şimdi sen şarj dinamosu nu ne katıyon adam şarj dinamosumu değiştiriyor Arabasından aküyü söküp getiriyor hem şarj dinamosuda aküde bozulsa araba hiç çalışırmı Kontağı çevirdin tık tık eder kalkmaz zaten araç
        ···
      5. 5.
        +2
        Hem neresi yanlış dediğimin sen hiç çevrende tv de internette rast geldinmi araç yolda giderken arıza verdiğinde kim aküye bakıyor yada şarj dinamosuna
        ···
      6. 6.
        +6 -1
        Desseption haklı. Demek istediği şu;
        Alternatör yani şarj dinamosu, motorun krank milinden aldığı tahrikten mekaniği elektrik enerjisine çevirerek aküyü dolduran parçadır. Eğer alternatör bir şekilde çalışmaz ise bir süre sonra akün dolmayacağı için akü biter ve aracın elektrik aksamı durur. Yani doğru bir yaklaşım. Ama bunun yanında aküden kaynaklanan bir çok sebepten bile araç durabilir, başka ihtimallerde var. Beynini şu filmden tespit çıkarak kullanacağına daha çok şey katacak filmler izleyip yorum yap moruk.
        ···
      7. 7.
        +3
        Çok ateşli tartışıyorlar rez
        ···
      8. 8.
        -2
        He amk motor okumadım felan diyon bide memlekette ehliyet sahibi herkes motor mezunu zaten ustanın dedikleri de kulaktan dolma bilgiler zaten cahil Ada'm değiliz diyosun bide
        ···
      9. diğerleri 6
    2. 2.
      +3
      Beynini gibtime bak sarj dinamosu ne alaka diyor
      ···
    3. 3.
      0
      yav bilader adam haklı işte şarj dinamosunda sorun
      ···
    4. 4.
      0
      Zaten arabanın servisini aradığında sorunun şarj dinamosunda olduğunu söylüyordu hatırladığım kadarıyla desseption doğru söylüyor
      ···
    5. 5.
      0
      Lan olm siz malmısınız Recep kendi aküsünü verdiğinde telefondaki Ada'm akü bağlantısını anlatıyor kızların arabasında olan bişey değil
      ···
    6. diğerleri 3
  4. 5.
    +11
    Resime takılı kaldım okuyamadım
    ···
    1. 1.
      0
      Aynen Mkzzkazj
      ···
    2. 2.
      0
      Ahahhahaha
      ···
  5. 6.
    +71
    6 senedir aklımızda takılan soruyu çözdün artık rahatça uyayabiliriz
    ···
    1. 1.
      +1
      iyi uykular panpa
      ···
  6. 7.
    +12 -1
    Ama akü bozuksa durur
    ···
    1. 1.
      0
      Kardeş akü eğer bozuksa zaten sittin sene aracı çalıştıramazsın sen Kontağı çevirdin akü ile işin bitti zaten öyle bir anda bozulacak şey değil akü zaten
      ···
    2. 2.
      +1
      laffertyy kardes google dan bi arastir aku nedir sarj dinamosu nedir ne ise yarar calisma prensibi nedir bi arastir
      ···
    3. 3.
      0
      laffertyy kardes google dan bi arastir aku nedir sarj dinamosu nedir ne ise yarar calisma prensibi nedir bi arastir
      ···
    4. 4.
      0
      Kardeş neyini araştıram amk ne demeye çalışıyon akünün prensibini felan araştırdık konuşuyoz tek bilgi sahibi sen değilsin
      ···
    5. diğerleri 2
  7. 8.
    +2 -1
    ulan işsiz seni şuku
    ···
  8. 9.
    +30 -1
    sadece bu değil bir sürü mantık hatası var amk. takılmayın. osurukla şişe uçurmak nedir dıbına koyayım ?
    ···
    1. 1.
      0
      Niye öyle diyonki hacı olurmu olur amk Türkiye burası
      ···
  9. 10.
    +1
    işsizlik sarmış paçayı
    ···
    1. 1.
      -1
      Kes amk
      ···
  10. 11.
    +20
    O kendini sarj eden aküler jel aküdür ve her akü kendini sarj etmez hadi gibtir git
    ···
    1. 1.
      -1
      Kes amk ne diyoz biz burda bütün aküler kendini şarj eder akünün prensibidir zaten bu işindeki suyun yapısındaki elektrotlar güç aldıkça etkileşim yapar
      ···
  11. 12.
    -2
    Tommy reis sandım lan
    ···
  12. 13.
    +25
    Sıkıntı sarj dinamosundaysa akü sarj olmayacağı için araç yolda kalır. Zaten bujilerin ateşlene bilmesi içinde elektirik lazım. Tespitin yanlış hocam
    ···
    1. 1.
      0
      Ya aga filmde Ada'm aküyü çıkartıp veriyor dinamoyumu söküyor sanki senin dediğinde doğru ama ben filme göre konuşuyorum
      ···
  13. 14.
    +1
    Aynen zaten tek mantık hatası buydu
    ···
  14. 15.
    +4 -1
    Kes yarram recepe laf ettirmem. Adamın gotunden kan alırlar kan kan
    ···
  15. 16.
    0
    Hasgibtir tespite bak
    ···
  16. 17.
    +1
    tek mantık hatası bu mu?
    ···
  17. 18.
    0
    Bende diyorum hata nerde
    ···
  18. 19.
    0
    Bide Recep abinin2. Filminde sıtarbakstaki kız 3. Filmde akrabası gibi bişey çıkıyor
    ···
  19. 20.
    +4
    dıbına kodumun yıkık gerizekalısı 2008 yapım film deki hatayı 9 yıl sonra mı farkettin
    ···