/i/Müzik

Müzik, ancak hissedebiliyorsan gerçektir
  1. 1.
    +144 -72
    Satırlarında hikaye anlatmıyor çünkü. O satırlarda gerçek hisler var, düşünceler var, kalpten gelen duygular var, yaşanmışlıklar var o satırlarda, kalp kırıklıkları var, mutluluk var özlem var sitem var...
    ···
  1. 2.
    +64 -105
    Pnp kusura bakma ama liseli işi
    ···
    1. 1.
      0
      Neresi lise işi kardeşim
      ···
      1. 1.
        +2
        giberim rapını
        ···
    2. 2.
      +1
      Yaş kitlesi buyük olanlar sınırlı sago ceza
      ···
      1. 1.
        0
        Kardesim asıl sago ceza kücuk yas kitlesi
        ···
    3. 3.
      +3 -2
      Sen hiç saian,, dinledinni
      ···
    4. 4.
      +5
      Pop klipleri izleyip çüküyle oynuyor huur cocugu s.et laf anlamaz
      ···
      1. 1.
        +1
        Aynen amk
        ···
    5. 5.
      -3
      NE LiSESi AMK NE LiSESi iLKOKUL MÜSAMERELERiNDE DiNLENiYOR
      ···
    6. 6.
      +5
      evet çukur fanı,rap dinleyene liseli dedi
      ···
    7. 7.
      0
      gibtir gib kırığı
      ···
    8. 8.
      +1
      ilk kez bi entryni şukuladım
      ···
      1. 1.
        0
        Bende o kervandanim kardeş gel bi deve sidigi içek
        ···
      2. 2.
        0
        Bi fırt ver bare
        ···
      3. diğerleri 0
    9. 9.
      0
      Eyw zamqe xd
      ···
    10. 10.
      -1
      Panpa kusura bakma ananı gibtim
      ···
    11. diğerleri 8
  2. 3.
    +32
    nefes al zombi
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Tüm şehir safari elimde atari
      ···
    2. 2.
      +1
      111111111
      ···
  3. 4.
    +18 -20
    Kim sordu olm buna rapte ne bulduğunu? bizene ne buluyosan bul olm
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      Nick entry
      ···
  4. 5.
    +47 -1
    Türkçe Rap piyasasını adım gibi bilen biriyim. Eskiden ben de uğraşıyordum. Ve bunu seni aşağılamak için söylemiyorum ama liseli olduğuna dair her bahse girerim güzel kardeşim
    ···
    1. 1.
      -1
      Bende uğraştım zamanında rap müzik ile, çoğu kitle öyle doğru..
      ···
    2. 2.
      0
      Yaşım 20 rap ile uğraşıyorum
      ···
      1. 1.
        +2
        Neresiyle uğraşıyorsun
        ···
      2. 2.
        0
        Çıkıntılı kısmı ile .
        ···
  5. 6.
    +9 -4
    Rap sevmeyen biri olarak napayım?
    ···
    1. 1.
      0
      Sözlerine dikkat edersen anlarsın
      ···
  6. 7.
    +4
    Tek dinlediğim kişi Marshall Mathers gerisi çöp birader.
    ···
    1. 1.
      -1
      Yabanxı müZiği amk
      ···
    2. 2.
      +1
      Ondanda bi tak anlamiyorsundur aq
      ···
      1. 1.
        -1
        kendini benim yerime koyma birader. Çoğullama yapmak alt tabaka insanın düşünceleridir.
        ···
      2. 2.
        +4
        alt tabaka derken abes bir çoğullama da yapıyorsun ve kendi dediğinle çeliştin şuan
        ···
    3. 3.
      0
      Ben de slim shady dinliyorum nolck smdi .dd
      ···
    4. 4.
      +1
      şimdi Marshall Bruce Mathers dedin ya çok coolsun amk salağı eminem dese ölcrk sanki
      ···
      1. 1.
        -2
        Adamın gerçek ismini söylemek daha doğru değil mi sence ? sadece marshall mathers dedim bruce felan demedim element uydurma bi taraflarından egonu skrm bu arada bana gösteriş yapma boş yapma cool felan böyle bir şey yazmadım . aq pekeknti hemen karşı taraf oluşturup cephe almaya kalkışma
        ···
      2. 2.
        +1
        Ben de bilgin dinliyorum o zaman ceza değil bilgin diyorum çünkü gerçek ismi o nolacak şimdi
        ···
      3. 3.
        0
        pskolojik kardeş neden eminem demedin
        ···
      4. diğerleri 1
    5. 5.
      0
      Bende 382 tane sarkisi var artislik yapmayin kaybolun
      (isteyene link atarim)
      ···
      1. 1.
        0
        Özelden yolla bakalım
        ···
      2. 2.
        0
        hemen yollıyım panpa
        ···
      3. diğerleri 0
    6. diğerleri 3
  7. 8.
    +16 -18
    ya bi gibtir git rap dediğin varoş müziği otu çekiyolar sonra ah ben dertliyim yok ölüyorum bilmemne kalitesiz insan işi
    ···
    1. 1.
      +1
      Peki popçu nedir lan ha!?
      ···
    2. 2.
      +1
      sadece ezhel in şarkısını dinlediysen biz napalım amk
      ···
    3. 3.
      +1 -1
      Aptal huur evladı seni otu çekiyorlarmis senin Saian dinleyebilecek bir beyin kapasiten yok aptal huur evladı seni
      ···
    4. 4.
      0
      aptal huur çocuğu seni. senin 10 gram beynin sadece ezhel dinlemeye yeter zaten git saian aç da onu dinle kapasitesiz yıkık zütveten
      ···
      1. 1.
        +1
        Saian kraldir.
        ···
    5. 5.
      0
      daha kalitelisini yapsana amk aveli burdan sallayacağına
      ···
    6. diğerleri 3
  8. 9.
    +4
    Ayakta mı duramıyom
    Niye mi verdi beş milyonu
    ···
    1. 1.
      0
      Kap sukunu aga
      ···
  9. 10.
    +6
    Hikaye yok demişsin ama müzik kültüründe storytelling rap kültürü de var. Jagged'ın son 2 yıl ve doğduğumdan beri; Tepki'nin hikayem şarkılarını dinlersen rap kültüründe de bir hikâyenin olduğunu anlayabilirsin
    ···
    1. 1.
      +4
      Hikaye derken iş olsun diye hayali yazmıyolar o sözleri masal okumuyolar yaşanmışlığı var demek istiyo ya
      ···
    2. 2.
      +1
      O zaman öyle yazsa daha iyi olmaz mı panpa
      ···
    3. 3.
      0
      Storytellingi kayra da cok iyi yapar panpa
      ···
    4. 4.
      0
      Ben sadece örnek vermek amacıyla yazdım panpa yoksa bu konuda kalemi sağlam olan bayağı mc var piyasada *
      ···
    5. 5.
      0
      Jagged efsanedir..
      ···
    6. 6.
      0
      Keşke ismini de cegid yapmasaydı jagged daha iyidi
      ···
    7. 7.
      0
      La şimdi adını ceg yaptı
      ···
    8. 8.
      0
      Bide sevilmeyen adam ile sahnelerde büyüdüm de var
      ···
    9. diğerleri 6
  10. 11.
    +8 -2
    yalan dıbınakoduklarım siz bu şekilde kendinizi avutun adamlar parayı zütürüyo tek amaç para hikaye mikaye zart zurt hepsi yalan sizin gibi liseliler sayesinde adamlar işi zütürüyo dıbınakodumun dingil pekekentleri
    ···
    1. 1.
      0
      Zenginleri popçular uyutup parayı zütürsün, rapcilerde fakirlere ağlasın parayı zütürsün siz de gerçekte ne dinliyosun diye sorduklarında cevap veremediğiniz adamları annenizi babanızı koruyo gibi koruyun
      ···
    2. 2.
      0
      rap piyasasında kimsenin parayı zütürdüğü falan yok saçmalamayın aq. gerçekleri anlatan bi müziğin yalanlarla işi olmaz
      ···
  11. 12.
    +2 -1
    Zaten rap kafiyeli kelimelerin art arda sıralanması değildir, rap kısa zamanda çok şey anlatmaktır.
    ···
    1. 1.
      0
      Normal konuşmanın arkasına fon müziği sonuç rap
      ···
  12. 13.
    0
    Krdşm ananı rapçimi gibti nasıl bi benimseme şekli bu
    ···
  13. 14.
    +1 -1
    Wiz Khalifa
    Future
    2Pac
    Sagopa Kajmer
    Ceza
    Şehinşah
    Falan hepsini dinlerim.
    Cidden iyi geliyor
    ···
    1. 1.
      +1
      Sansar Salvo
      ···
  14. 15.
    +1
    Sosis ve salam
    ···
  15. 16.
    +2
    tr'de çok new age bir şey, kültürümüze tam işleyememiş bi müzik bu maalesef ama artık eskisi gibi değil, diziler vs sayesinde
    ···
    1. 1.
      0
      Tespit yapma aw
      ···
  16. 17.
    +1
    O zaman seni bir de arabesk dinlemeye çağırıyorum
    ···
  17. 18.
    +1
    Seni öyle iyi anlıyorum ki kardeşim..
    ···
  18. 19.
    +3
    Saian&Karaçalı
    ···
  19. 20.
    +2 -2
    Gerçek hisler düşunceler ahahahhha yıkık
    ···