/i/Tespit

  1. 122.
    0
    çıkın vodefonedan pttsele geçin
    ···
  2. 121.
    0
    turkcell en iyisi
    3 gb internet 500 dk 1000sms 24 lira.
    ···
  3. 120.
    0
    dup up up
    ···
  4. 119.
    0
    up up up
    ···
  5. 118.
    0
    up up up
    ···
  6. 117.
    0
    ülkeyi beleşe surilere verdiler ya ona yanarım ben
    ···
  7. 116.
    0
    Alta 'tarifemi değiştir' değil de 'uyruğumu değiştir' koysalarmış
    ···
  8. 115.
    0
    1000 dk 1000 sms 1 gb 25 ödüyorum ben aq
    ···
  9. 114.
    0
    Avea'da 5GB internet 1000 dk 5000sms 25 tl ye alıyorum neyin şerefsizligi
    ···
  10. 113.
    0
    10gb 49₺ ye kullanıyorum XD 2000dk ve 1000sms ile ve 39 ülkeyi mi ne ek ücret ödemeden kendi hattımdan arayabiliyorum

    Edit: Hattım Vodafone
    ···
  11. 112.
    0
    Suri saxo bile 5 tl amk
    ···
  12. 111.
    0
    Vod.un amk
    ···
  13. 110.
    0
    Orrrrospu çocukları
    ···
  14. 109.
    0
    ULAN BENIM 5 GB INTERNET 1000DK KONUŞMA 60 LIRA PUHH AMINIZA KOYIM
    ···
  15. 108.
    0
    Ahlan 19 kullanabilirsin
    ···
  16. 107.
    0
    (bkz: banaaa baaak çarıklı sensin)
    ···
  17. 106.
    0
    1000 dk 1000 sms 4 gb 25 tl veriyom mutluyum ama suri deilim
    ···
  18. 105.
    0
    Sen sahtekarsın adi
    ···
  19. 104.
    0
    gördüğünüz yerde analarına sövüp dalın ben şahsen öyle yapıyorum bu ülkede yaşamayı zerre haketmiyolar gibtirin gidin kobaniye esat bum bum bum
    ···
  20. 103.
    0
    Suriyelilerin amk 4 GB internet 1000 dk 1000 SMS 25 TL bu sefer biz onları gibiyoz hadi eyw
    ···