/i/Saçmalamaca

Bu altincide saçmalamak serbest !
  1. 1.
    +72 -3
    çok para saydım ben buna
    ···
  1. 2.
    +127 -2
    güzel aynı am gibi
    ···
    1. 1.
      0
      Bu nasıl bi şahane yorumdur Yarabbi hshahabahsha
      ···
  2. 3.
    +2 -3
    nedir bu subliminal şeyler.
    ···
  3. 4.
    -9
    Tirend olmaz gibi
    ···
  4. 5.
    0
    Benzemiyor tutmaZ
    ···
  5. 6.
    +5 -1
    Offff yıl geçti bunların üstünden az yenilikçi olun amk.
    ···
    1. 1.
      0
      +468649467
      ···
    2. 2.
      0
      Haklı amk
      ···
  6. 7.
    0
    harun abi açtırma ağzımı
    ···
  7. 8.
    0
    Kalktı
    ···
  8. 9.
    0
    Oyşşş istemsizce kalktı
    ···
  9. 10.
    0
    Afferim özenti huur cocugu doldurun trendi bunlarla
    ···
  10. 11.
    +4
    Orta tuşunu bi çevir bakıyım
    ···
  11. 12.
    0
    (bkz: stres çarkı nedir mk)
    ···
  12. 13.
    0
    Fotoya 1 posta
    ···
  13. 14.
    0
    Balcan gibi parmaklara 5 posta
    ···
  14. 15.
    0
    Hassasisyeti iyi mi panpa
    ···
    1. 1.
      0
      Arasıra ıslanıyo sebebini bulamadım
      ···
  15. 16.
    0
    ananın amı gibi!
    ···
    1. 1.
      0
      Sus ananın dıbına redbul döker kanatlandıra kanatlandıra giberim
      ···
    2. 2.
      0
      Sus ananın dıbına redbul döker kanatlandıra kanatlandıra giberim
      ···
  16. 17.
    0
    Altı delik olandan mı
    ···
  17. 18.
    0
    Seni kazıklamışlar yan sanayi o maus
    ···
  18. 19.
    0
    ya amk hepsinde fesatlık görüyom niye ben mouse göremiyom da got görüyom ilginç
    ···
  19. 20.
    0
    Arkadada pahalı bir klavye var sanırım
    ···