/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +16 -1
    Biz Bir Neslin Başlangicıyız Beyler...

    Oy - Birinci ve bu 19 neslide (oy) adlı yazı yazıcak ...

    Anlayan anladı ; Herşey "ZAMANLA" Olur

    şuanda Üst nesiller çıldırıyor amk
    ···
  1. 2.
    0
    Hakli suku
    ···
  2. 3.
    0
    Mk önüncüleri gelmeden xD
    ···
  3. 4.
    0
    Verdim şukunu Güzel Kardeşim
    ···
  4. 5.
    0
    Adam Sonuna Kadar Hakli
    ···
  5. 6.
    0
    Rezeeved
    ···
  6. 7.
    0
    Rezerved
    ···
  7. 8.
    0
    Reklam Yapılır
    ···
  8. 9.
    0
    Bir nevi hakli gibime geldi
    ···
  9. 10.
    0
    Şuku haklı
    ···
  10. 11.
    0
    Şu an hesap alsam seninle aynı nesilde olucam ne farkından bahsediyorsun amina koyim
    ···
    1. 1.
      0
      Kardeşim "Her Şey Zamanla"
      ···
    2. 2.
      0
      jesuar dıbına koyim zamanla diyor
      ···
  11. 12.
    0
    kendini avut o.ç ahahaha
    ···
  12. 13.
    0
    @1 lan .
    ···