/i/Tespit

  1. 1.
    +66 -1
    Gene başlıyoruz amk
    ···
    1. 1.
      0
      Lanet olsun
      ···
      1. 1.
        -1

        RESiMDEKi ANAN MI

        ···
      2. 2.
        0
        senin ananı giberim huur çocuğu
        ···
    2. 2.
      0
      imam-hatip ne mk Anadolu iyidir .knk bide şöyle bişe var ihl ler herkesten abazadır .altına milyonkere imza atarım
      ···
    3. 3.
      0
      Bu resme mana bulanin anasi net her gördüğü erkege veriyordur bacisi mahallenin kasaridir
      ···
    4. diğerleri 1
  2. 2.
    +51 -1
    Gözlüklüye 2 posta

    edit. adı ne lan instasını bulacak scherlok aranıyor

    edit2. fotograftan yola çıkarak çağdaş modern bilimle uğraşan gençlik kanısına nasıl vardın aq çocu. dans ederken atomumu parçalıyolar
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      Adı polen ulaş pnp
      ···
    2. 2.
      0
      şaşı aq kız
      ···
      1. 1.
        0
        Kızın tek gözü görünuyo zaten şaşı olan sensin aq
        ···
    3. 3.
      0
      instasını bulmuştum aq
      ···
      1. 1.
        0
        E ver o zaman aq
        ···
    4. diğerleri 1
  3. 3.
    +21 -3
    istenen gavat Türk gençliği hollanda mantafon ineği
    ···
  4. 4.
    +18 -3
    E huur çocukları Türk tarihinde bir tane Türk kadını var mı böyle fotoğrafı tasviri olan ya da Türk kağanları eşiyle vals mi yapıyodu amın oğlu gibtirin gidin
    ···
    1. 1.
      0
      süper yorum ya harbi helal olsun
      ···
    2. 2.
      0
      Eyvallah
      ···
  5. 5.
    +27 -12
    elinden başka cinsel yaşamı olmayan baskı ve şiddet altında yetişmiş mutsuz ailelerin mutsuz çocukları çugulamaya başlamış. bir kızla bir erkek dans edince kimsenin namusu kirlenmez merak etmeyin
    ···
  6. 6.
    +16 -3
    gavat alametleri ile yanıp tutuşan bir grup genç.
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      Kendi dini insanları yargılamanın yanlış olduğunu söyleyen ama insanları yargılayıpta laf edip yanıp tutuşan bir genç.
      ···
      1. 1.
        -1
        Benim dinim araplık değil. Arkadaşın sözünü ben devr alabilirim zira benim dinim insanları yargılamamı emrediyor.
        ···
      2. 2.
        0
        O zaman dininin insanlık ile alakası yok madem sana göre insanları yargılamak onların düşüncelerini yargılamak emir bende senin dininin emirine uyuyorum ve dininin dıbınakoyim
        ···
      3. 3.
        0
        Ben insan değilim. insan işte ne beklersin.
        ···
      4. diğerleri 1
  7. 7.
    +12 -2
    Yine başladınız huur çocukları yaşın en fazla 16 pp Hz.yasuo nick talon otp ne beklersin amk
    ···
  8. 8.
    +4
    PPsinde hz yasuo denen şerefsiz olan birisini neden ciddiye alıyım ?
    ···
  9. 9.
    +3
    Türklük ne batı özentisi gibi yaşamak ne de yahudi bonesi takıp gezmektir.
    ···
  10. 10.
    +3
    izmirin gavatları çiçek açmış hahahaha
    ···
  11. 11.
    +4 -1
    Eveeett... geldi yine kendini ilerici zanneden ağır alagavatlari. Bunun bir adim ötesi "Ne var yani bacım baskasinin kucağına oturduysa" olacaktır eminim. Bu topraklar Kamalizm kadar sirret bir ideoloji görmemiştir.
    ···
    1. 1.
      -1
      Numaranı yaz anneni s1kmeye gelicem 0rospu çocuğu seni istanbulda isen yaz numarani anneni altima alacam
      ···
    2. 2.
      0
      Sabah aksam Ferre dilenen comar huur cocugu burda bu gencleri ahlaksiz ilan ediyoe turkiye kadar ikiyuzlu insan barindiran bir ulke yok
      ···
    3. 3.
      0
      Ferre mi dileniyorum? iyiymiş.
      ···
    4. diğerleri 1
  12. 12.
    +2
    Moderniz moruk
    ···
  13. 13.
    +2
    ilerdeki karınızın bunların elinde olduğunu düşünün
    ···
    1. 1.
      0
      Ne özgüveni düşük bi insansın ya
      ···
  14. 14.
    +2
    Gözlüklüye şuku.
    ···
  15. 15.
    +1
    Liseliler de taş gibi ama ne gibilir beeee
    ···
  16. 16.
    +1
    @16 sonuna kadar haklı.
    ···
  17. 17.
    +1
    Hakli şuku
    ···
  18. 18.
    0
    Rezerve
    ···
  19. 19.
    0
    Belki 2. El seviyorlwrdır bizene amk
    ···
  20. 20.
    0
    Pedofili huur cocukları
    ···