/i/Tespit

  1. 26.
    -1
    Liste hazırlayıp şuku almaya calısanlar ve onları sukulayanlar
    ···
  2. 27.
    0
    Annen huur cocugu
    ···
  3. 28.
    0
    Dişiler demişsinde onlar olmasa sende olmazsın kardeşim
    ···
  4. 29.
    0
    akpliler
    ar*plar
    yobazlar
    ···
  5. 30.
    0
    Orucu bahane edip sağa sola çemkirenler
    ···
  6. 31.
    0
    Liste yapanlar diyip liste yapmak...
    ···
  7. 32.
    0
    AjzuJjzkzkxlxlldldkd
    ···
  8. 33.
    0
    Ee geriye ne kaldı amın feryadı
    ···
  9. 34.
    0
    Kimse kalmadı amk olmazsa olmazları listele bi dr
    ···
  10. 35.
    0
    Özet geç bin
    ···
  11. 36.
    0
    Cqps onmunanara
    ···
  12. 37.
    -1
    Çalıcam bunu
    ···
  13. 38.
    0
    silkiş
    ···
  14. 39.
    0
    ozet gec bin
    ···
  15. 40.
    0
    herif liste yapanlar olmasa da olur diyip listeye koymuş amk
    ···
  16. 41.
    0
    huur çocuğu homofobikler
    ···
  17. 42.
    0
    Enis kirazoğlu o listede niye var bin
    ···
  18. 43.
    0
    Mizah anlayışın hiç yok geliştirmeni öneririm eksi
    ···
  19. 44.
    -1
    sunu da ekle: adini soyleyecek seviyede ingilizce bilmeyip dilcilere tak atanlar. bunlar her firsatta "AnAN Zaaa xDé dilciler burger king'e" diyerek akillarinca dilcileri alaya alirlar ama universiteyi bitirir bitirmez evlerine en yakin dil kursuna yazilip 25262626 sene boyunca para bayilmalarina ragmen bir gib ogrenemezler.
    ···
  20. 45.
    0
    Biz ölelim bişey yapmayalım madem ak
    ···