/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +101 -59
    Bir cinsiyetsiz tuvalet.
    ···
  1. 2.
    +125 -2
    adamların yerinde olsam osbir çekerdim
    ···
    1. 1.
      +3 -3
      Soldaki adamın nereye baktığını sanıyorsun
      ···
      1. 1.
        +18 -4
        ANANIN AMINA.
        ···
    2. 2.
      +3
      O yüzden ODTÜde değilsin zaten panpa
      ···
    3. 3.
      0
      odtüde 31 çekmiyolar mı aq
      ···
    4. 4.
      0
      ilk cugu
      ···
    5. 5.
      0
      inan bana millet tuvaletini yaparken buna şahit olsan otuz bir zevkinden soğursun panpa
      ···
      1. 1.
        0
        @ haklısın
        ···
    6. diğerleri 3
  2. 3.
    +131 -2
    La bi gibtirgit 1 sene oldu aq
    ···
    1. 1.
      -9
      Hala çalışıyor ama bu Tuvaletler
      ···
      1. 1.
        0
        Hay yalancı pekekent odtüye bir kere girip te baktın mı aq
        ···
    2. 2.
      0
      yannan ağızli git videoyu izle bi olay Türkiye de yaşanmıyor
      ···
  3. 4.
    +3
    Bu ne aq
    ···
    1. 1.
      +4 -1
      Helal et

      ZIRLAYIN ODTÜYE GiRMEK iÇiN GÖTÜNÜ BiLE gibTiREBiLECEK KiŞiLER ODTÜYE ÇAMUR ATIYOR

      ···
  4. 5.
    +29
    keske odtulu olsam
    ···
    1. 1.
      0
      Ben öyleyim pek bi numarası yok
      ···
  5. 6.
    +75 -1
    Bu fotoğraf Amerika'daki bi üniversiteden diye biliyorm
    ···
    1. 1.
      +1 -5
      ODTÜ'de cinsiyetsiz tuvaletlerin olduğunu bilmiyor musun PnP?
      ···
      1. 1.
        +2 -1
        Artık yok
        ···
      2. 2.
        +8
        at ağızlı adamın burada sana kızma sebebi bu resmin odtü den miş gibi göstermeye çalışman
        odtü deki o tuvalet sebebi de lgbt olayları yüzünden biraz da farkındalık için yani normal kişiler pek kullanmıyor diye biliyorum ama yapılması doğru mu tartışılır
        ···
    2. 2.
      0
      BU RESiM ODTÜDEN DEĞIL
      ···
    3. 3.
      0
      Bu resim rusya veya ukraynadan
      ···
    4. diğerleri 1
  6. 7.
    +3 -2
    Kesin odtüdur
    ···
    1. 1.
      +1
      yok sizin ev
      ···
    2. 2.
      0
      Zaten orasit
      ···
    3. 3.
      0
      Sıçan hatunda pevensiens sjsbavsvsva
      ···
    4. diğerleri 1
  7. 8.
    +9
    (bkz: pisuvara kim sıçtı)
    ···
  8. 9.
    +1
    gibtirgit avrupada bu
    ···
    1. 1.
      0
      Hadi lan amk ODTÜ orası
      ···
  9. 10.
    +4 -2
    Bacım oraya sıçılmıyor yalnız
    ···
    1. 1.
      +4
      Kardesim kızlar oturarak işer sıçtığı ne malum
      ···
    2. 2.
      +1
      Yaş 10
      ···
    3. 3.
      +1
      kızlar ayakta işemez ama neyse
      ···
    4. 4.
      +1
      Oraya oturulur mu amk pislikleri her yeri çiş
      ···
    5. 5.
      0
      Bacın ayakta işemiyor abisi
      ···
    6. diğerleri 3
  10. 11.
    +8 -1
    https://www.youtube.com/watch?v=4EF6LWs6xSg
    yemin ediyorum 2 gram beyin yok bunlarda aq, cinsiyetçilik eşitlik medeniyete falan bağlıyodur kesin bunlar bunu sdgkıdogpd amk dünyanın nerdeyse her yerinde kadın erkek tuvaleti ayrıdırı

    Edit : bu olay da BBFde denk gelmiş sanırım komple odtü böyle değil. Lgbt bireylerden çıkmış bi şey haliyle.
    ···
  11. 12.
    +4
    Ne güzel amk canlı otuzbir çekerim
    ···
  12. 13.
    +2 -1
    Oraya şıçılır mı aq
    ···
  13. 14.
    +4
    Yapmayim yapmayim diyorum ama konuşturacaksın... ANAN MI ?
    ···
  14. 15.
    0
    Bu fotoğraf avrupada çekildi kesin bilgi.
    ···
  15. 16.
    0
    Yav kimse kullanmıyor zaten amk mal mal uydurmayın ya
    ···
  16. 17.
    0
    old but gold
    ···
  17. 18.
    +1
    o sistem buradada olsa ben o oturduğu kenarların hepsine 31 çekerek döllerimi sürerim bi kızın oturmasını beklerim ve oturduğunda bir daha 31 çeker zevkle boşalırım
    ···
    1. 1.
      0
      ODTÜ de var işte
      ···
  18. 19.
    0
    Burası türkiye değil aq
    ···
  19. 20.
    0
    yalancısın
    odtülü binleri sevmiyorum
    ama
    sen yalancısın
    odtü'de de böyle bir tuvalet yok
    ···