/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +462 -15
    -1.80 boylarında, siyah waxlanmış saç
    -sağ elinde tesbih sol elinde ıphone telefon, telefonun üstünde marlboro touch mavi paket sol kolunda çakma rolex ya da daniel klein saat
    -paçası hafif kısa açık renk pantolon
    -ayağında emitasyon timberland
    Ve babasının arabası
    -yüksek yaka pekekent gömleğini unutmayalım..
    ···
  1. 2.
    +291 -3
    Pantalonun ucundan gözüken kıllar bide tabiki
    ···
    1. 1.
      +2
      Heh işte kafelerde gördüğünüz ağzından nargile ekgib olmayan o adam benim eheuheuheheuhe
      ···
    2. 2.
      0
      Kil malin yongasidir
      ···
  2. 3.
    +68 -5
    Erkek adam dediğin rolex takmaz erkek adam dediğin citizen takar.
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      Rolex olaydı iyiydi
      ···
      1. 1.
        +1
        Ulan ne adamsın. Bende üzülüyorum sözlükten gittin sanıyorum.
        ···
      2. 2.
        +1
        Erkek adam vatandaşı niye taksın anlamadım vatandaş saatmi
        ···
    2. 2.
      +4
      casio dede saatinin suyu mu çıktı
      ···
    3. 3.
      +1
      Ne rolexi la reginald dir o kim takiyo rolexi
      ···
      1. 1.
        0
        dedemin 8 tane torunu var, kurtuluş Savaşı'nda savaştı gidin ona söyleyin erkek adam rolex takmaz diye huur çocukları
        ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +57
    Yüksek yaka pekekent gömleğinde güldüm şuqu
    ···
  4. 5.
    +4 -1
    Saat uyuyor gibi
    ···
  5. 6.
    +88 -1
    Böyle erkeklerin anasını 7 delikli tokmaga emanet ediyorum
    ···
    1. 1.
      0
      7 delikli tokmak ölmedimi aq
      ···
  6. 7.
    +11
    Tesbitin anasını gibmişsin kardeş hll
    ···
  7. 8.
    +5
    Sözlük olarak fakir çocuklarız biz
    ···
  8. 9.
    +1 -38
    Beni tarif etti * :):):):):)
    ···
  9. 10.
    +12 -1
    Bu pekekentlere erkek bile demek hata ama neyse nerden türediyse bu oruspu çocukları analarını öpeyim
    ···
  10. 11.
    +5
    Bnde altin sarisi zenci saati var casio 5 yildir kullaniyom memnunum
    ···
  11. 12.
    +1
    Şukunu verdim
    ···
  12. 13.
    +1 -15
    Saydıkların erkek değil daha çok kızların tarzı

    Edit:ironi yaptım neden bu kadar çuku aldı hjgf
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Bacını gibeyim gerizeka.
      ···
  13. 14.
    0
    güzel tespit
    ···
  14. 15.
    -1
    Bende emekli baykus 2 memnun oldum
    ···
  15. 16.
    +4
    Tesbihlilere de ayar oluyorum bende her foto çektiklerinde de eşşeğin gibi gibi tutuyorlar anladık tesbih taşıyorsun ağır abisin tmm amk
    ···
  16. 17.
    +1
    @1 harun abi
    ···
  17. 18.
    0
    Yüksek yaka pekekent gömleğine şuku
    ···
  18. 19.
    +1
    Kadın olsam gibsen onlara vermem
    ···
  19. 20.
    +1 -1
    arizona kertenkelelerinin modern halidir
    ···