/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 1.
    +86 -10
    siyasal islamcılar

    hala neyi inkar ediyorsunuz be allahsız oruspu çocukları?

    edit :

    bak dıbına koduğumun cahili oradakiler fotoğraf değil haber yazıları bu bir

    https://www.youtube.com/watch?v=39fzdsGsHEE

    buda 2003teki haberlerden.

    o sıralar tüm medya bu haberleri konuşmuştu tabi sizin doğum yıllarınız kesin 2005lidir ya nereden bileceksiniz

    kimisi ben o dönemlerde yaşamadım diyor kimisi bu fotoğraflar yalan diyor (gerçek anlamda)

    ulan aha belgeler aha jhaberler

    şehit babalarına gelirsek bugsbunny arkadaşımız çok iyi anlatmış

    bana o haberleride attırmayın amın evladlar.

    edit 2 : beyler trende girmişiz ama bizim amacımız daha çok kişi tarafından bunların görülmesi bunları alın kaydedin telefonunuza pcnize nebilim haberleride duruyordur
    anlatın bunları beyler ne kadar kişi bilirse o kadar iyidir belki doğruyu anlarlarda artık savunmazlar bu siyasal islamcıları yeter artık onca kanıta rağmen hala inkaar edenlerden sıkıldık ülkenin haline bakın durum cidden kötü

    edit 3 : yarın bu haberlerin linklerini tek tek atacqğım ben siz inkar eden oruspu çocukları ozaman yine savunursanız sizin o karakterinizi giberim. (tabi kitap,yazı,gazete okumayı bilirmisiniz o ayrı)
    ···
  1. 2.
    +3 -2
    JERUSALEM
    ···
  2. 3.
    +2 -1
    Yalan bunlar inanmaaağ onlaraaağ
    ···
  3. 4.
    +19
    Bu adamın dediklerini yargılamıyorum artık. Sentetik uyuşturucu kullandığı bariz.
    ···
  4. 5.
    +4 -1
    Belgeler sahte fotokopi
    ···
  5. 6.
    +1
    Kandırıldık
    ···
  6. 7.
    -6
    Bu belgeleri kimden aldın haaa açıkla
    ···
    1. 1.
      +15
      Yanlis hatirlamiyosam 2014 senesi oldu bu sehit babasi haberleri. Sehit babasi Erdogana bi hediye ve mektup yolluyo. Mektupta bi sehit oldugu zaman aileye 78 bin tazminat odeniyor. Ak saraydaki klozetlerin ise tanesi 10 bin lira diyor. Yani bi sehit 7 klozet degerinde diyor. Bu laftan sonra mahkemeye veriliyo adam hakaret davasindan* arastir kardesim haber sitelerine gir bak
      ···
      1. 1.
        +1 -10
        Sallama giberim o cilalı zütünü. Amk veledi.

        Fake haber...
        ···
      2. 2.
        +1
        google bar a yazı yazmaktan aciz çomar patilerini kullanmayı öğrenmemiş daha
        ···
  7. 8.
    +7 -2
    fedö karşim fedö... inanmayın bunlara :(
    ···
  8. 9.
    +1
    trend olacak sanirim. Olunca haber verin
    ···
  9. 10.
    +1 -1
    fedöcüleeeeer
    ···
  10. 11.
    +9
    Bi de mavi marmara olayı var.
    Katill israyyillll siyonisssllllerrr nidaları atıp milletin gazını aldıktan sonra "giderken dönemin başbakanına mı sordunuz ?" demişti.
    ···
  11. 12.
    0
    Hahahaahahahah
    ···
    1. 1.
      +3
      Kaçacak yerleri yok bu siyasal islamcılar

      islam adı altında amerikan emperyalizmini israil siyonuizmini yalıyorlar bunlar nasıl 15 yıldır iktidarda bir millet bu kadarmı keriz olur bu kadarmı uyutulur
      ···
      1. 1.
        +1
        Hepsi yargilanacak ister bugun ister yarin ister 10 sene sonra ama kacamazlar
        ···
  12. 13.
    +2 -2
    Kudüs yok artık , JERUSALEM diyeceksiniz ve biat edeceksiniz 👆👆
    ···
  13. 14.
    +3
    dili olan her türlü kaçar, kurtarır göz boyar

    15 senedir bu ülkenin gözünü boyayıp, kaçıp kendini kurtardığı gibi
    ···
  14. 15.
    +1
    O değilde bir tane aptal Fetöcü müsün tarzı bir şey yazanları cugulemiş. ironiden anlamıyor herhalde.
    ···
  15. 16.
    0
    Millet mal aq mal
    ···
  16. 17.
    +1 -9
    Sade Fotoğrafa kim inanır dıbına gibtiğiminin çomarı.. kaynak at gibmiyim o kıllı zütünü.
    ···
    1. 1.
      +2
      Fotoğraf değil bunlar haber dıbına kodumun cahilleri
      ···
      1. 1.
        0
        Ulan haber linki atsana yiyorsa. Sözcü linki olmasın ama ;)
        ···
    2. 2.
      0
      Yarın atacağım gözüne gözüne sokacağım. Bakalım hala inkar edecekmisin
      ···
      1. 1.
        0
        Ağla kudur...
        ···
  17. 18.
    0
    Kardeşim iyi hoş bende erdoğanı sevmiyorum ama bu fotoğrafların devamı nerde
    ···
    1. 1.
      +1
      ulan haber lan bunlar haber amk haber.

      H-A-B-E-R

      HABER YAZILARI BUNLAR FOTOĞRAF DEĞiL CAPS DEĞiL gibECEM ARTIK ELLi KiŞiYE ANLATTIM AMK HALA iNKAAR EDiYORLAR
      ···
    2. 2.
      0
      ANLAYIŞIN KITMI AMK Kimseyi iki kelimeyle değerlendiremezsin senin bu yaptığın çomarların gökten indiği sanılan kitaplar diyerek atatürkü kötülemesi gibi birşey eğer karşındaki insana bir düşünceyi göstermek istiyorsan bunu delille yapki inandırıcı olsun
      ···
  18. 19.
    0
    Hiçbirini unuymadım hicbir yalanına kanmadım.
    ···
  19. 20.
    0
    Kanıt göstermene gerek yok.Çünkü yine inanmayacaklar.
    ···