/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +57 -2


    HER GÜZEL ŞEYiN SONU VARDIR NAMiK BEYY



    Seninle işim bittiğinde tüm silinen hesapların öcünü almış olacağım. ayıqss





    N’amk YiNE AYNI TEMPOSUNDA TABi



    http://www.incisozluk.com...irse-popoma-sokar%C4%B1m/ ve hiçbir şeyden haberi yok ahaha





    iŞTE BU DA GARiBiMi ELE VEREN OYUNCAĞI :s



    Adam patlıcandan gittiii ustaaaa





    DiYECEKSiNiZ EEE NE VAR PATLICAN iŞTE AMK



    aaaa sabredin az... kameranın yarattığı ayna etkisinden uzaklaşalım öncelikle.





    SiZiN iÇiN BiRAZ YAKLAŞAYIM .D



    Dikkatli bakın.





    AMAN TANRIM !!! BU DA NE?



    PATLICANIN ÜZERiNE DÜŞEN SURET NAMiK Mi YOKSAAA ??





    HADii iŞiNiZi DAHA DA KOLAYLAŞTIRAYIM



    CUK oturdu wallahaahahaha





    YA ŞU SURATA BAKIN AMK AHAHAH



    yada bakmayın la günaha girme sebebi





    VE SON DOKUNUŞLARRRR



    Bu tip ne la sokağa çıkabiliyon mu sen ahahha... bu arada gözleri mavi yaptım kıyağım olsun


    ···
  1. 2.
    +2 -1
    ahahahh harbi helal olsun emek var şuku
    ···
    1. 1.
      0
      Eyvallah
      ···
      1. 1.
        0
        Bide deil top.
        ···
    2. 2.
      0
      Patlıcanın yüzü o oç
      ···
  2. 3.
    +1
    BU DORUYSA YER YERiNDEN OYNAR.
    ···
    1. 1.
      0
      Aman hocam bağırmayın dikkat çekiyorsunuz
      ···
      1. 1.
        0
        Tamam canim.
        ···
  3. 4.
    +1
    Emek var şuku.
    ···
    1. 1.
      0
      Uzun zamandır böyle işsizlik görmedim şuku
      ···
  4. 5.
    -2
    ister inan ister inanma tutmaz
    ···
    1. 1.
      0
      Başını da mı tutmaz?
      ···
      1. 1.
        0
        Evet be be yim
        ···
  5. 6.
    +1
    Ahshshhshshs tespit budur
    ···
    1. 1.
      0
      Teveccühünüz.
      ···
  6. 7.
    +1
    Namik yetiş
    ···
    1. 1.
      0
      Ya kardeşim az sessiz
      ···
  7. 8.
    0
    Rezervee
    ···
  8. 9.
    +1
    15 temmız hayinlerini saviniyi bırda
    ···
  9. 10.
    +1
    hahahahah
    ···
    1. 1.
      0
      Sesli gülmeyelim namik duymasın
      ···
  10. 11.
    +1
    YQHWGAQHBWBWJQ BU neca tespittir üstad
    ···
  11. 12.
    +2
    Reserved.
    ···
  12. 13.
    0
    Updulah çekelim bi
    ···
  13. 14.
    +1
    Ahahhaha bu tipe bakıp çay bile demliyemem gülmekten
    ···
  14. 15.
    +5
    ulan çok sağlam güldüm
    ···
  15. 16.
    +1
    Nasıl bir işsizsin amk :D
    ···
  16. 17.
    0
    Olum az sessiz la namik duyacak
    ···
  17. 18.
    +1 -1
    Güldümm ahahahah 😊
    ···
    1. 1.
      0
      Bi şukunu alırım abi
      ···
  18. 19.
    +1
    Yerimi alayim
    ···
  19. 20.
    +1
    Batlıcan namık
    ···