/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 51.
    +1
    napıyon moruq
    ···
  2. 52.
    0
    Bende Trabzonda okuyorum. Görüşelim canısı bir
    ···
  3. 53.
    0
    Umarım sağdaki zütü ile bedeni orantisiz tipsiz kız sen değilsindir. Ulan zütümü gostermek için göbeğine kadar pantolon cekmissin bide dar giymissin. fiziğinin igrencligine iğrençlik katmışsın. Kodumun deniz otobüsü yiyip yiyip sıçmamis şu kiloya bak amk. Edit:sözüm sağ taraftaki kadına sen değilsen alinma
    ···
  4. 54.
    0
    reyize şukular şelale
    ···
  5. 55.
    0
    Abi kuzumlu keçimli konuşan amlimi olur incide
    ···
  6. 56.
    0
    2010-2011 şampiyonu Fenerbahçe
    ···
  7. 57.
    0
    Beyler bu yalan söylüyor aq resimdeki kızın instasını biliyorum trabzonlu falan değil
    ···
    1. 1.
      0
      Tespit gibi tespit
      ···
  8. 58.
    0
    Amk harun abisi
    ···
  9. 59.
    0
    harun abi ramazan ayındayız olmuyor böyle.
    ···
  10. 60.
    0
    Çügü geldiğin gibi gibtir git zütüne haşmetlimi koyarım
    ···
  11. 61.
    +1
    Sagdakinin instasi kxzrmx gibi birseydi
    ···
  12. 62.
    0
    Tanımıyorum mutluyum
    ···
  13. 63.
    0
    Ya sen ve senin gibilerden bıktım amk modern anlayışını gibeyim sizin. Hayır neden trabzon gibtir git başka şehri kötüle dıbına koyim yeter be bi bitmediniz amk
    ···
  14. 64.
    -1
    Trabzonun neresi modern mk sskzznhzkznsksaljxks sjsn asıl çomarlar orda
    ···
  15. 65.
    -1
    Geliyor gibimin efendisi
    ···
  16. 66.
    0
    Trabzonda boyle bi kiz olsa haberi gelir coktan giberdik...
    ···
  17. 67.
    +2
    dıbına kodumun l*zları
    ···
  18. 68.
    0
    Sahurda gördüm ağlayarak. .
    ···
  19. 69.
    0
    Amk kızı köyde yaşayıp bu fotolar neyine
    ···
  20. 70.
    0
    daha küçük foto bulamadın mı huur evladı
    ···