/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 1.
    +57 -8
    Haburda Davul Zurnayla Terörist karşılayanlar ile aynı saftalar.

    Biz her türlü milliyetçilği ayaklarımızın altına aldık diyenler ile omuz omuza olmuşlar.

    Yazık koltuk ve makam uğruna ruhlarını sattılar.

    Hadi gidin hep birlikte megri megri oynayın
    ···
  2. 2.
    +26 -1
    Boşuna akpkk demiyoruz
    ···
    1. 1.
      +16 -2
      bundan sonra akmhpkk olarak düzeltilebilir
      ···
      1. 1.
        +2 -10
        Dedileriniz doğru lakin chpkk ve hdpkk yı da ekleyin ama mhpkk biraz garip olmuş
        ···
      2. 2.
        +4 -8
        hdpchpkk amk MHP ye laf atanı gibkerim
        ···
      3. 3.
        +3
        anca elini gibersin liseli
        ···
      4. diğerleri 1
  3. 3.
    +17 -4
    panpa ekşide yaz burası huur cocugu kaynıyor amk
    ···
  4. 4.
    +6 -5

    CHPKK

    ···
  5. 5.
    +8 -2
    ben 30 yaşındayım taa 13 14 sene önce anlamıştım mhp den bir cacık olmayacağını belki yeni bir milliyetçi akım başlatabilir diye türkeş gibi oyumu osman pamukoğlu nun kurduğu hepara atmıştım yeterince destek almadığını görünce ondanda umudu kestim su anda oy moy kullanmıyorum şimdide yeni bir parti kurulmuş oyumu ona atacam en azından meclise girsin diye kendi memleketimde 3üncü sınıf insan muamelesi görüyoruz en azından türk milleti olarak az çok hakkımızı ararlar
    ···
  6. 6.
    +5
    mhp'nin sadece adında milliyetçilik var. eskiden beri bu böyle, sadece evvelde Türkçü, Turancı-muhafazakar, dindar dengesi vardı, %50 Türkçü-%50 dindar görüntüsü vardı ama artık o denge ortadan kalktı ve parti "islamcı" görünüme büründü. neticede mhp esasen hiçbir zaman Türk milliyetçiliğini, Türkçülüğü temsil etmemişti zaten. gerçek Türkçüler hiçbir zaman mhpli olmadılar, zaten hiçbir Türk milliyetçisi siyasal islam soslu milliyetçilik saçmalığını benimsemez. ama mhp milliyetçiler sayesinde baraj üstü bir parti konumundaydı, bu saatten sonra islamcılardan oy beklesin artık... çakma milliyetçi, esasen islamcı, arabist mhpye de oy vermem, milliyetçi görünümlü amerikancı merkez sağ iyipartiye de oy vermem. hatta artık oy moy vermeyeceğim amk...
    ···
  7. 7.
    +4
    Mhp de yakında hesaplara katılmayan vasıfsız partilerin arasina katılacak hayırlısıyla :D
    ···
  8. 8.
    -4
    dıbına koyduklarım gibtirin gidin meral akşeneri yalayın milliyetçi bozuntuları gezici binler
    ···
  9. 9.
    +3
    Yanlış yerde yazıyorsun bunları pampa anlamazlar
    ···
    1. 1.
      +4
      Önemli olan ufakta olsa kafalarda bir aydınlanma yaşatabilmek.
      ···
  10. 10.
    -3
    la oğlum burda siyaset yapmayın aq.buraya yazacakların çoğunun yaşı oy atmaya bile yetmiyor aq.
    ···
  11. 11.
    -3
    Bir zamanlar destekleyenleri eleştirenler tarih boyu pkkya destek olanlar... Mhp akp ikilisinin pkk nın anasını gibmisligi vardir peki chp ne yapmış pkkya dhkpcye destek olmaktan başka.. Bu konuda en son konuşacak siyasetçiler chpli hdpli olanlardır
    ···
  12. 12.
    +2
    meraba politika bay bay gurur
    ···
  13. 13.
    +1
    ibretlik tespit
    ···
  14. 14.
    +1
    Kimler kimlerle birlikteq aqqqq aqqqq kadere baqq... :/
    ···
  15. 15.
    +1
    Herkes hata yapar önemli olan ders çıkarmak
    ···
    1. 1.
      +2
      Ebesinin ami. Bu kadar hatayı ben yapsaydım su anda idamimi istiyordunuz amk tek hücrelileri
      ···
  16. 16.
    +1
    ak partililerin kafası fazla çalışmıyor
    ···
  17. 17.
    0
    Bu sene superligde hangi takım kazanir mhp akp chp ?!
    ···
    1. 1.
      +1
      IYI PARTI ALIR
      TURKIYE IYI OLACAKK
      (akp alacak da bi umut iste)
      ···
  18. 18.
    0
    @1deki yorumlar haklı akmhchhdpkk olarak duzeltsen daha toptan daha temiz Bi iş yapmiş olursun moruk haksizsin demiyorum da yapmişken tam yab
    ···
  19. 19.
    0
    40 eder 40
    ···
  20. 20.
    0
    her biji devlet dede
    ···