/i/Hikaye

Herkesin bir hikayesi var, ya senin hikayen nedir?
  1. 1.
    +3209 -1040
    Lisenin ilk senesi bitmiş, bense 2 zayıfla sınıfı bitirmiş, bir sonra ki sınıfa geçmeye hak kazanmıştım. ilk seneyi şöyle bir özet geçecek olursak pek bir şey olmadı, bu yüzden hikayede ona yer vermeyeceğim fakat bazı detaylar var bu yüzden vermek zorundayım, lise 1'in ilk 2 ayında Nur diye bir sevgili yaptım kendime, başlarda amacım kötüydü, sonrasında her şey değişti benim için. Onu tanıdıkça duygularım binlikten aşka doğru kaydı, Kasımın ortalarında başlayan ilişkimiz nisanın ortalarında sona erdi. Burdan devam ediyorum hikayeye, Beni sevemediğini gün geçtikçe benden soğuduğunu, en azından aramızda bir saygı ve arkadaşlığın kalmasını iletti bana, cevap veremedim. Okuldaydık ve çantamı alıp çıktım. Hiç kimse umrumda olmadı, evet aşıktım. Yağmur yağıyordu ve gözyaşlarım yağmura karışmıştı. Akşam eve gidince telefonumda 2 mesaj gördüm bunlardan biri nurdan diğeri Nur'un diğer sınıfta olan arkadaşı melistendi. Melis'e gelince, Melis çok saf bir kızdı, yani bir kötülüğünü görmedim, okulun çoğu yakışıklı çocuğu onun peşinden koşar yüz vermezdi, vücut hatları çok iyiydi, dolgun kalça, büyük olmadan ama dik olan göğüs vs vs onu kusursuz yapıyordu. Nurla da araları iyi sayılırdı, bende bu sayede tanışmıştım onunla, Nur'dan gelen mesaja baktım önce. Beni üzmek istemediğini vs vs yazmıştı. Üzülmüyorum haklısın son günlerde ilişkimiz yolunda değildi gibisinden şeyler yazıp geçiştirdim. Benim bir huyum vardı, acımı içimde yaşardım, biraz bencil sayılırdım. Yani acı çekerken kimse gibimde olmazdı 1-2 kişi hariç bunlarda çocukluk arkadaşlarımdı. Bu yüzden renk vermeyecektim Nur'a, Melis'e döndüm. Yarın seninle görüşmek istiyorum dedi. Hayırdır ne oldu diye cevap verdim. Görüşelim işte okul çıkışı dedi. Nur hakkındaysa konuşmayalım diyerek cevapladım. Nur hakkında ama çok önemli. Diyerek cevapladı. Konuşmak istemiyorum dedim. Sen bilirsin duyacakların önemliydi ama neyse insanlık yapanda suç dedi. Cevap vermedim yatağıma uzanmış burukça tavana bakıyordum telefondan bir şarkı açıp olanları düşünmeye başladım.

    Edit : Hikaye bitti, okuyan tüm panpalarıma teşekkür ederim.

    Diğer Hikayemiz : http://www.incisozluk.com...emek-isteyenler-buyursun/
    ···
  1. 2.
    +342 -36
    ···
    1. 1.
      +1951 -42
      ben de siyasi anlamda bir milli oluşumdan bahsediceksin sandım amk
      ···
      1. 1.
        +281 -9
        lan sırf şukulamak için giriş yaptırdın bana ya olum o anlamı nası çıkardın ahahsahfgdsghs
        ···
      2. 2.
        +57 -5
        Ben dicektim ağa aynısını
        ···
      3. 3.
        +17 -527
        kasımda aşk başkadır dicem cugular gelecek amk
        ···
      4. 4.
        +43 -3
        ulan aynen ha, diyorum milli oluşum demiş lise mise ne anlatıyo lan bu sonra çaktım
        ···
      5. 5.
        +94 -1
        aynen lan saadet partisi sandim hahahssvebeisnsb
        ···
      6. 6.
        +27 -7
        Aynen amk SP-BBP ittifakı sandım şerefsizim Milli ittifak koymuşlar ya adını
        ···
      7. 7.
        +25 -2
        imdi milli olunur
        ···
      8. 8.
        +30 -3
        melis yenge bir gün bu hikayeyi okursan. sadece hikayeci panpayı deil tüm inci ailesinin üzdün ağlattın aq
        ···
      9. 9.
        +14
        herşeyi uşenmeden okursam ölürüm heralde amk nekadar yazmışlar 90 sayfa kim okuyaacak lan ibineler özet geçin kim kimi gibti
        ···
      10. 10.
        +17 -1
        Bilader nerde oturuyorsun sen, düsundugum kizsa gibtim seni
        ···
      11. 11.
        +6
        adam hikayeden daha çok şuku alıcak beyler yüklenin
        ···
      12. 12.
        +3
        bi anda bende bildiğim halde şüpheye kapıldım
        ···
      13. 13.
        +4 -1
        rac burası
        ···
      14. 14.
        +4
        kAHAKAHGA ATTIM ASFDAF
        ···
      15. 15.
        +3
        Güldürdün bin kap şukunu
        ···
      16. 16.
        +3
        Guldurdun pic verdim sukunu
        ···
      17. 17.
        +3
        (bkz: inci sözlük en çok şukulanan entry)
        ···
      18. 18.
        +4
        (bkz: sözlükte bu videoyu izlemeyen kaldı mı)
        ···
      19. 19.
        +3
        reklamlarrrr

        (bkz: memelere gelin amk)
        ···
      20. 20.
        +3 -41
        canı sıkılan panpalarım çok saran web tabanlı online ordu oyunu var.
        oyunda askerler satın alıp savaşlara giriyorsunuz askerlerinizi geliştiriyorsunuz vs.
        kayıt link: enesdr. minitroopers.com
        Name Your Army bölümüne nickinizi yazın
        Altındaki 5 asker tipinden birini seçip
        Confirm e basın.
        Sonra oynayın.
        ···
      21. 21.
        +3
        seçim anketi buyrun
        http://strawpoll.me/5043386
        ···
      22. 22.
        +3 -2
        Whatsap grubumuza gelin milli olursunuz http://www.incisozluk.com...muza-tekrar-alim-basladi/
        ···
      23. 23.
        +7
        OKUMAYIN AQ YENI BASLAYACAKLAR ASLA OKUMASIN gibTIRI takTAN COK UZUN HIKAYE DEGMEZ AQ
        ···
      24. 24.
        +2
        http://youshare.co/?ref=soc55d35aa3a1745&28=27
        yalancı bu ne ozaman inanmayın beyler
        ···
      25. 25.
        +1 -9
        beyler çok komik birşey geldi

        bu melise sevgili oluyor ciddi manada nişanlancaklar falan melis bundan ayrılıyor bu arada melisi döven binleri falan dövüyor türkiye şampiyonasına gidiyor taksda zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        ···
      26. 26.
        +21 -5
        Yemen illerinde Veysel Karani

        Rumda Acemde aşık olduğum,
        Yemen illerinde Veysel Karani
        Hak peygamber sevdi ve dostum dedi
        Yemen illerinde Veysel Karani

        Anasından doğup dünyaya geldi
        Melekler altına kanadın serdi
        Resulün hırkasını tacını giydi
        Yemen illerinde Veysel Karani

        Erenler önünde kemer belinde
        Ak nurdan beni var o sağ elinde
        Veys Sultan derler hak divanında
        Yemen illerinde Veysel Karani

        Sabah namazını kılıp giderdi
        Gizlice Rabbine niyaz ederdi
        Anın işi güçü deve güderdi
        Yemen illerinde Veysel Karani

        Bin deveyi bir akceye güderdi
        Onun da nısfını zekat ederdi
        Develer bileşince tevhid ederdi
        Yemen illerinde Veysel Karani

        Elinde asası hurma dalından
        Eyninde hırkası deve yününden
        Asla hata gelmez onun dilinden
        Yemen illerinde Veysel Karani

        Yastığı taş idi döşek postu
        Cennetlik eylemek ümmeti kastı
        Hakkın sevgilisi habibin dostu
        Yemen illerine Veysel Karani

        Anasından destur aldı durmadı,
        Kabe yollarını geçti boyladı
        Geldi o Resulu evde bulmadı
        Yemen illerinde Veysel Karani

        Peygamber mescidden evine geldi
        Veysin nurunu kapıda gördü
        Sordu Aişeye eve kim geldi
        Yemen ellerinde Veysel Karani

        Yunus eydürgelin biz de varalım
        Ayağın tozuna yüzler sürelim
        Hak nasip eylesin komşu olalım
        Yemen illerinde Veysel Karani.
        ···
      27. 27.
        +2 -1
        http://www.incisozluk.com.tr/e/163321627/
        ···
      28. 28.
        +2
        BEYLER YALNIZ iLK ENTRYNiN ÇUGUSU ŞUKUSUNDAN DAHA HIZLI ARTIYO 4 GÜNDÜR GÖZLEMLiYORUM
        ···
      29. 29.
        +1 -2
        kız gözümde canlandıı oyşş affet panpa http://goo.gl/es6uQy
        ···
      30. 30.
        +1
        rezzzzzzff
        ···
      31. 31.
        +1
        http://goo.gl/ofDJfP
        ···
      32. 32.
        +1
        okumanıza gerek yok
        ···
      33. 33.
        +1
        --spoiler--

        SONUNDA NiŞANLANIYOR BEYLER. (nofak ve hikayecipanpa988 kardeşlerimize selamlar)

        --spoiler--
        ···
      34. 34.
        +2
        Keşke nişanlansa aq. Neyse beyler ifşaladım %80'i doğrudur gibime geliyor.
        Hikayecipanpa988: https://www.facebook.com/ogulcaNoztrk
        Melis: https://www.facebook.com/melis5595?fref=ts
        Ebru: https://www.facebook.com/ayaznesrin
        Cansu: https://www.facebook.com/cansu.kalafat55
        Eren: Bir türlü bulamadım huur çocuğunu.
        Oğulcan'ı bulduktan sonra akrabalarından diğerlerini buldum beğenilerine bile baktım bayadır araştırıyorum beyler bu da kanıtım şampiyona bölümüne gelince buna bakın(t harfli Kars'lı birisi demişti, 68 kiloyum demişti): http://www.trabzontakskul...inalleri_trt_spor_da_2222
        ···
      35. 35.
        0
        panpa melisden şüpheliyim o olmayabilir.
        ···
      36. 36.
        0
        adam duygusal şeyler anlatıyor hikayenin adı milli oluş hikayem. o kadar olay olurken zirveyi hak eden zillion tane konu varken trende taşımayın artık şunu dıbına koduğum sakat abazaları sizi
        ···
      37. 37.
        +2
        Sözlüğün yazar sayısı buradan sayiliyo amk
        ···
      38. 38.
        0
        Hayatımda bukadar sukuyu bi arada gormedin suru pgibolojosi bende sukuladim
        ···
      39. 39.
        0
        http://www.incisozluk.com...-sevgilisi-huur-çıktı/ Beyler gelin oyalanırsınız hikaye gerçek gibişli
        ···
      40. 40.
        0
        ···
      41. 41.
        0
        futbolda mı ?
        ···
      42. 42.
        0
        Sozluge her girisimde sukularim amk adamsin hikayeci
        ···
      43. 43.
        0
        http://link.tl/p9Lw al birde burdan yak
        ···
      44. 44.
        +1
        o kadar şukuladınız ki bugta kalıp silindi amk entry

        edit: editleyince geri geldi
        ···
      45. 45.
        0
        Fifa 08 oynayalım mı
        ···
      46. 46.
        0
        Amk hangi lise bu doga koleji mi ilk yildan manitalar sendeki bu sansla uniyr baslarsin ferre fakültesi am bölümü açılır
        ···
      47. diğerleri 44
    2. 2.
      +158 -13
      SPOiLER

      BEYLER MiLLi OLUŞUM DERKEN SEX OLARAK DEMiYOR AMK MiLLi takSÖR OLUCAK ADAM

      SPOiLER
      ···
      1. 1.
        +2 -12
        -SPOiLER iÇERiR-

        Adam haklı amk az kalsın oluyordu
        ···
      2. 2.
        +4 -4
        -spoylır içermez-
        Olamıyor ama bin

        Edit: qandırdım ixde
        ···
      3. 3.
        +1
        Geleneksel gibertme var siz hala burdamısınız amk?
        http://incisozluk.com.tr/...l%C4%B1yor-rez-al%C4%B1n/
        ···
      4. diğerleri 1
    3. 3.
      +5
      Rezerved
      ···
    4. 4.
      +6
      Delikanlı gibi şu işe bir edit le son noktayı koy panpa allah rızası için ! Yemin ederim meraktan hesap açtım zütünü gibiyim YENGEYLE NE OLDU!!!
      ···
      1. 1.
        +4
        Birader nişanlandılar sanırım mutlu sonla bitti
        ···
      2. 2.
        0
        Ulan hangi huur çocuğu bu başlığı hala trendde tutuyo kaldırın şunu şurdan amk
        ···
      3. diğerleri 0
    5. 5.
      +1
      (bkz: hikayecipanpa988 nişanlanıyor)
      ···
    6. 6.
      +1
      REZamün aleyküm. Panpa klavyeni gibeyim seneye okurum
      ···
    7. 7.
      +1 -1
      la huur çocuğu hikayen çok uzun amk bunu okuyan varmı
      ···
    8. 8.
      +1
      hikayenin sonuna kadar okudum panpa kimi yerlerde kendimi gördüm bazen sana melise nura sövdüm ama sonunda içim bi garip oldu be... hikayeden sonra eski sevgilime mesaj attım tekrardan umarım barışırız ama barışamazsak da gibin sağolsun... adamsın
      ···
    9. 9.
      +1
      Güldü verecek
      ···
    10. 10.
      +1
      Beyler çok ciddi diyorum inci sözlükmü ekşi sözlükmü diye soran olursa onlara sessizce bu hikayeyi gösterin
      Edit: Tüm hikayeyi ve diğer entrylerin bi kısmını okudum okurken 4 saat sevgilime cevap vermedim diye tirip atıyo pişman değilim.
      ···
    11. diğerleri 8
  2. 3.
    +203 -7
    Bekliyorum Melis'i, en sonunda arkadaşlarıyla konuşarak çıktı, beni görünce arkadaşlarını şutlayıp yanıma geldi, gel şöyle yürüyelim dedi. Geç kalma derdim filan yoktu. "Tamam yürüyelim." dedim. Nur'u gördüm, kin ve nefretle bakıyordu. Kafamı çevirdim Melisle yürüyorduk. "Ee nasıl oldun okul değiştirdi mi seni biraz daha." dedi, bir kaç sallama cevap verdim. "Anladım direk konuya girmek istiyorsun sen." dedi. Kafamı salladım.

    -Bak hikayeci dedi. Kendini boşuna üzüyorsun, Nur değecek bir kız değil dedi.
    Şok olmuş kalmıştım.
    Neye göre söylüyorsun ki bunları dedim.
    -Sınıfınızdan Can'ı biliyorsun dimi sen dedi. Aramızın iyi olduğu, çoğu zaman maç muhabbeti yaptığım iyi niyetli bir çocuktu bana göre, devam ettirdi sözlerini. Bir kaç zamandır onunla arası çok iyi Nur'un hatta çıkıyor gibi bir şeyler seni üzmemek için Nur gizliyor canda benim için hava hoş diyor dedi. inanmadım. Amacın ne dedim. Amacım yok işte olanları anlattım sana şimdi napıyorsan yap dedi.
    ···
    1. 1.
      +319 -1
      senin geçeceğin özeti gibiyim hani önemli olay yoktu yarısını anlatmışsın oç
      ···
      1. 1.
        +13 -3
        Kimse de sormamis ki dinleyemiyoruz okuyoruz neden? diye
        ···
      2. 2.
        +2
        aynen amk
        ···
    2. 2.
      +3 -153
      kızı buldum beyler abdestli olan bakmasın http://inci.ca/u6zp3icyzb
      ···
      1. 1.
        +5 -1
        bozuk link panpa
        ···
      2. 2.
        +55 -2
        virüslü link
        ···
      3. 3.
        +18
        ya senin ben dıbına koyiyim oç iş yerindeydim açtım virüs bulaştı pcye paton belamı gibecek dıbını yurdunu gibiyim senin bin
        ···
      4. diğerleri 1
    3. 3.
      +8
      Adam 50 kiloysa 49'u daşşak
      ···
    4. 4.
      0
      Pereeeeez
      ···
    5. diğerleri 2
  3. 4.
    +163 -5
    Gidicekti durdurmak için elinden tuttum ardından hemen çektim.
    inanmak istemiyorum sana dedim. Çok çaresizdim. Ben seni düşünüyorum hikayeci dedi. Neden diye sordum. Sevdiğin belli Nur'u, olan sana oldu dedi. Seni evine bırakabilir miyim dedim. Neden diye sordu. Konuşmak için vaktimiz olur dedim. Sokağa kadar dedi. Kabul ettim yürümeye devam ettik. Bana her şeyi anlattı. Nur'un amacı da benim üstümden kendini göstermekmiş ilk zamanlar ve bu hiç değişmemiş, bense ilk zamanlarda ki amacımdan çok sapmış ona aşık olmuştum. Pişmanlığımı gizlemedim. Doğru olup olmadığını bilene kadar bir şey söylemeyeceğim dedim.
    Sen bilirsin haklısın inanmamakta dedi.
    Doğruysa napacağımı bile bilmiyorum dedim.
    Bir şey yapma, Nur amacına ulaştı ve kendini gösterdi. Seninde vardır bir amacın çıkarken dedi imalı imalı beynimi mi okuyordu bilmiyorum ama güldüm. Aşık olacağımı düşünmemiştim benimde amacım sadece öyle gönül eğlendirmekti dedim gibişi düşündüğümü düşünmesin diye. O zaman gönül eğlendir sende, Nurla olmasa bile dedi. Etrafta kız yok ki dedim. Aslında aklımdan ibreyi kendine çeviriyor diye düşündüm ama neden gönül eğlendir desin ki diye düşündüm. Melisle konuşurken acısı hafifliyordu aslında Nur'un ama yine de aklımdaydı.
    ···
    1. 1.
      +22 -689
      ulan milli oluşum diyince atatürk samsun bandırma vapuru felan sandım
      ···
      1. 1.
        +648 -2
        Mal misin aq o espri yukarda yapildi
        ···
      2. 2.
        +36
        pekekent
        ···
      3. 3.
        +18 -1
        Pezerenk
        ···
      4. 4.
        +17
        pezemank
        ···
      5. 5.
        +42 -1
        Comolokko
        ···
      6. 6.
        +1 -1
        Jamerikaa
        ···
      7. 7.
        +1 -1
        rez
        çok iyi lan beğendim
        ···
      8. diğerleri 5
    2. 2.
      0
      Vay aq duygulandım tekrar okurken
      ···
  4. 5.
    +171 -13
    Sokağa geldiğimizde teşekkür etti ve gitti bende evde gidince bana mesaj atarsın diyip eve doğru yürümeye başladım. Aklımda savaş vardı resmen. Telefonum titredi. Açtım Melisten mesaj var evdeyim tekrardan teşekkür ederim diye. Bende yürüyorum yağmur yağacak sanırım dedim. Kıyafetlerin ıslanırsa getir bana ben yıkar ütülerim diye espri yaptı. Gülücük attım gerek yok eve yetişirim herhalde diyemeden yağmur başladı. Yağmur başladı yazdı. Evdeyim yazdım oysa ki eve daha 10 dakika vardı. Yürümeye devam ettim bu sırada telefona hiç bakmadım 1-2 kez titredi, eve gidince cevaplarım dedim, eve gelince telefonu yatağın üstüne atıp üstümü değiştirdim. Yatağa yattım telefonu açtım baktım nurdan 2 melisten 3 mesaj hemen Nur'un attığı mesajlara baktım. oo hayırlı olsun, bu kadar mı yüzsüzsün sen ya yazıyordu. Ne saçmalıyorsun nur? diye mesaj attım ve Melis'e geçtim. Islandın sen dimi, bize yakınsan bize gel babam yok annem kızmaz herhalde, umarım ıslanmamışsındır bunlar vardı. Yok yok evdeyim bir şey olmadı yazdım.
    ···
    1. 1.
      +1099 -14
      Senin aklini gibiyim kiyafetlerini islatip kiza goturseydin ya hem bu kadar seyi yasamana gerek kalmadan kisa yoldan milli olurdun

      epey süre sonra gelen edit:buna niye bu kadar şuku verdiniz aq 5 senedir en taşaklı şakalarıma şuku gelmedi bunu niye uçtu.
      editi görünce eksileyen en adi pisliktir.
      ···
      1. 1.
        +60 -4
        werdim şukunu güldürdün bin fdşalsjfraşlkj
        ···
      2. 2.
        +32
        aynen panpa güldürdün al şukunu AS:DSAD
        ···
      3. 3.
        +1 -1
        Aq ya qhhsbshahzhH&@51616166y6f&hauququqh
        ···
      4. 4.
        +4
        :DQWDasdwqdas
        ···
      5. 5.
        +28
        Benim için hikaye burda bitmiştir anskakqkdkkamd
        ···
      6. 6.
        +2
        aq panpa kap şukunu ASD:FADA
        ···
      7. 7.
        +2
        Güldürdün be bin ahkjdlajdsljdk
        ···
      8. 8.
        +3 -2
        Güldürdün pmp verdim şukuyu soktum boruyu
        ···
      9. 9.
        +2
        Olm şuku vermek için girdim lan
        ···
      10. 10.
        0
        Panpa elazığlımısın
        ···
      11. 11.
        0
        aynen dostum
        ···
      12. 12.
        -1
        anasını giberdi bu andaval amk dlskdlsjdj
        ···
      13. diğerleri 10
    2. 2.
      +88 -3
      dıbınakodumun salağı benim içim acıdı
      ···
    3. 3.
      +269 -3
      Islandım
      ···
      1. 1.
        +17
        Ahahahha güldürdün harun *
        ···
      2. 2.
        +3 -50
        molped getiriiiiiiiiiin aciiiiilllllll helppppppppp
        ···
      3. diğerleri 0
    4. 4.
      +1
      Şukunu verdim kamki jsjsjaja
      ···
      1. 1.
        0
        Onu bosver de intikam al aq kac sezon oldu
        ···
    5. diğerleri 2
  5. 6.
    +146 -6
    Telefonu elimden bırakamadan nur üst üste mesajlar yazmaya başladı

    1.Melisle konuşurken gördüm seni
    2.Tamam hadi beni bunca zaman sevmiyodun niye Melis intikam mı alıyorsun sen?
    3.Keşke biraz adam olsan.

    Sözlerine dikkat et Nur, ders notları hakkında konuştum melisle, hem bundan sanane, ne intikamı ne saçmalıyorsun? dedim.

    Melisten mesaj geldi bu süre zarfında konuştuk. Nur bir daha yazmadı. Melis'e ders notları yalanını açıkladım. Sorarsa böyle böyle diye üstelemedi oda, günler böyle geçti mayısın ortalarına kadar durmadan konuştuk Melisle, dert ortağım olmuştu. Canla Nur'un da ilişkisi kesin gibiydi artık kol kola girmeler filan, olanları düşündükçe uykularım kaçıyordu yemeden içmeden kesilmiştim ama dışardan bakınca nur gibimde değilmiş gibiydi. Melis bile inanmıştı buna.
    ···
    1. 1.
      +250 -6
      Pampa sende az gavat değilmişin, can nur kolkola diyon gibseydinya ikisinide
      ···
      1. 1.
        +41 -130
        PAMPA DEĞiL PANPA O AQ AMQ GRUBUNDA 50 KERE SOYLEDiM LA
        ···
      2. 2.
        +213 -4
        onamı takıldın dalyarak
        ···
      3. 3.
        +33
        Bu hikayede takluk var sonunda canı gibebilir
        ···
      4. 4.
        -1
        olabilir, can nur kolkola ordan sonrasını okumadım
        ···
      5. diğerleri 2
    2. 2.
      +8 -4
      panpa nura deseydin keşke melis bana böyle böyle dedi sen söyle melisin dedikleri doğru mu bunca ay harbiden kendini göstermek için miydi falan filan diye
      ···
    3. 3.
      +6 -115
      ulan milli oluşum diyince atatürk samsun bandırma vapuru felan sandım
      ···
    4. 4.
      +48 -1
      LAN YETER AYNI ESPiRiYi 7. GÖRÜŞÜM KOMiK DEĞiL
      ···
    5. 5.
      +65 -2
      şu yetenek sizsinizdeki espri çalan velet kesin burda amk 5 oldu üstte yapılmış espriyi altta yapıyor zütveren
      ···
    6. 6.
      +6 -1
      Ortalık yunus Karaca dolu aq
      ···
    7. diğerleri 4
  6. 7.
    +229 -4
    24 mayıs günüydü, tarihi not ettim ve asla unutmam. Çıkışta sokak arasında Can ve Nur'u sarılırken gördüm çekildim köşeye kendimi belli etmeden izledim, doya doya sarılıp öpüştüler. Güldüm, güldüğüm kişi onlar değil bendim. Ulan ne salaktım, gözlerine bakmaya kıyamadığım, elini tutunca kekeleyerek konuştuğum kız şuan bunları yapıyordu. Bende aynısını yapar mıydım, kesinlikle, sadece çok saftım o gün eve geldim kimse yoktu. Telefonu duvara fırlattım yaşadıklarımı düşününce duvara 1-2 kez yumruk attı kendimi yeniden yatağa attım ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Tamam amacım gibmekti, bununla çıktım yola, bende yapmalıydım bunları ama zamanı var diye düşündüm işte o zamanı var beni bitirmişti, o arada ki zaman beni ona aşık etti ve dediğim şeyler oldu gözlerine bakamadım. Ellerini tuttuğumda konuşamadım kekeledim. Diğer gün okula da gitmedim. Diğer günde sınavlar başlamıştı ama gibimde de değildi. Telefona da bakmıyordum. Anneme hastayım diyip geçiştiriyordum.
    ···
    1. 1.
      +381 -27
      yazacak komik bi cevap bulamadım şüku ver geç
      ···
      1. 1.
        +54 -19
        beyler ben can hiç unutmam 24 mayıs günü nur diye bi kızı anırta anırta gibtim delik deşik ettim sürtüğü
        ···
      2. 2.
        +17 -4
        birader terbiyesiz misin
        ···
    2. 2.
      +40 -3
      o değilde içim parçalandı amk yazdıklarının bi farklı versyonu benimde başıma gelmişti
      ···
      1. 1.
        +138 -4
        Milli oluşum diyince ben de Atatürk'ün Samsun'a...
        Şaka şaka bu mk oğlu 20 sayfa anlatmış sonunda kerhaneye gittim derse giberim bunu.
        ···
      2. 2.
        +6
        Haha adamsın
        ···
      3. 3.
        +12
        can bunu gibmiş meliste sen kimi gibiyon diye canı gibmiş nur da gitmiş coğrafyacıya vermiş
        ···
      4. diğerleri 1
    3. 3.
      +30 -2
      Devam pnp ağlıyom
      ···
      1. 1.
        +6 -1
        Mofset bağla panpa
        ···
    4. 4.
      +11 -1
      Bu dramdır amk huur çocukları
      ···
      1. 1.
        +3 -42
        Sensin AMK huur çocuğu. Çocuğu ororspu seni.
        ···
      2. 2.
        +8
        Sakin ol lan değişik
        ···
      3. diğerleri 0
    5. 5.
      +1
      tamam yeter
      ···
    6. diğerleri 3
  7. 8.
    +197 -6
    O 2 gün boyunca yattım hiçbir şey yemedim içmedim, annem doktora gitmeyi teklif etsede geçiştirdim. Her şeyi hesapladım. Kafayı yiyecek duruma gelmiştim. Sonra plan yaptım, pişman edecektim Nur'u, yaptıklarına pişman edecektim bunun için bir irade ve plan lazımdı. iradeyi kendimde bulduğum için plana başladım. öncelikle basketbola başlayacaktım. Bu sayede kız çevrem artacaktı. Facebookta moda olmuştu o sıralar. Yani bol bol resim atabilirdim onlarla, Nur'da arkadaş listemde ekliydi, hatta onca şeyin üstüne o eklemişti. Melis'i düşündüm güzelliği aklıma gelince dur dedim kendi kendime henüz büyük denizlere açılma kız sana küçük bir iyilik yaptı ve sadece seni arkadaşı olarak görüyor. Yavaş yavaş, önce yüzmeyi öğren sonra gemiye biner büyük denizlere açılırsın.
    ···
    1. 1.
      +813 -18
      Lan gemiye biniyorsan neden yüzme öğreniyorsun
      edit: Bu kadar şukuyu benim bünyem kaldıramaz
      ···
      1. 1.
        +472 -25
        gemiden düşerse napacak gavat ? düşünmeden yazıyonuz ya ifrit oluyorum amk.
        ···
      2. 2.
        +461 -5
        gemide can simidi-yeleği var amk angutu
        ···
      3. 3.
        +5 -30
        @8.2.3 nicke şuku
        ···
      4. 4.
        +20 -2
        @8.2.3 fair-play şükusu verdim üstat
        ···
      5. 5.
        +71 -1
        dıbınıza koyim bi susun gülmekten okuyamıyom :QWRQWERQEWr:QEWRQWER:QWRwq:RQW
        ···
      6. 6.
        +9 -1
        200. şukuyu verdm bin değerimi bil
        ···
      7. 7.
        +4 -2
        Eyvallah panpamm
        ···
      8. 8.
        +14
        thug life kombosu yaptınız aq
        ···
      9. 9.
        +1
        Geber diye şukuladım
        ···
      10. 10.
        +1 -1
        arkadaşlar durun lütfen , yapmayın .
        ···
      11. 11.
        -2
        aynısının benzeri başıma geldi kızlara güven olmaz panpa yani çoğuna
        ···
      12. diğerleri 9
    2. 2.
      +10 -173
      anan gibecem yapacağiniz isi amina sokacam ya hayvan gibi siyapiyorsunuz
      ···
    3. 3.
      +221 -3
      Mizah özürlü huur evladı
      ···
      1. 1.
        +13
        Sebebsizce kahkaha attım amk
        ···
      2. 2.
        +5 -4
        Amk o değil de ben de baskete ilk başladığımda hep karı kız olur falan diyodum. Spor salonuna girdim ergen hormonu kokuyodu salon amk dedim burda kız değil dişi insan yaşmaz
        ···
      3. 3.
        +31 -1
        Lan dıbına koduğumun gavatı dişi insan ile kızın arasında ne fark var amk
        ···
      4. 4.
        0
        verdim şukunu bin aksdkasd
        ···
      5. 5.
        +1
        Dişi insan ayrı bi yaratık da biz mi bilmiyoruz amk
        ···
      6. diğerleri 3
    4. diğerleri 1
  8. 9.
    +166 -4
    Telefonumu değiştirmeyi düşünüyordum kaç zamandır. Ailemle konuştum onay verdiler zaten fikir onlardan çıkmıştı. 1-2 gün daha bu telefonla idaire edecektim. Zaten ekranı filan kırılmıştı. Anlattım böyle böyle basketbola başlıyorum, babam bu konuda büyük bir destek çıktı, tanıdığı kim varsa araya soktu başlayacaktım basketbola da, o akşam çıktım berbere saçlarıma şekilde verdim. Sabah gittim okula, Melis beni görmemişti henüz ama bayağı mesaj vardı telefonda ondan olduğunu düşünüyordum. Nur'un mesaj atmayacağı kesindi o ateşli sokak arasından sonra sınıfa girdiğimde arkadaşlar yanıma geldi nasılsın iyi misin ne oldu filan hastayım dedim geçiştirdim ve Nur geldi yanıma.
    ···
    1. 1.
      +477 -3
      Aileye bak amq. Ağladım
      ···
      1. 1.
        +269 -3
        Aq ben gaza gelip hayatımı değiştirmek istesem tıraş parasını zor bulup anca saçımı kestirebiliyordum zamanında
        ···
      2. 2.
        +82 -3
        Aq ben bu yasa geldim hala 4 tl sacimi kestiriyom aq
        ···
      3. 3.
        +3 -3
        Aile baya üzdü
        ···
      4. 4.
        +9 -1
        Babama desem git mahallenin basketbol sahasında oyna, ne işin var kursa mursta der aq
        ···
      5. 5.
        +4 -1
        Bizimki bi yerii kirarsin duye kucuklukten beri spor yaptirmiyor sacimida 19 a geldim hala istedigi gibi kestirttiriyor karsi cikiyorum berberle anlasmis berbere anlatiyorum yine pederin istedigi gibi kesiyor bugun berber degistirdim yeniden kestircem panpalar
        ···
      6. diğerleri 3
    2. 2.
      +77 -1
      Hikayecinin inanilmaz dönüşümü ve ibretlik hikayesi
      ···
      1. 1.
        +2 -1
        Şukunu verdim bin
        ···
    3. 3.
      +1 -3
      Murat dalyarak amk resmen
      ···
    4. 4.
      +23 -3
      --spoiler--
      Milli diye girip sonra pembe diziye donuyor ama insanin okuyasi geliyor bagimlilik yapar
      --spoiler--
      ···
    5. 5.
      +32
      Adam milli basketbolcu olmuş beyler
      ···
    6. 6.
      +2
      Esprinin kralı buraya girilmiş ama zeka mı yetmedi artık neyse.
      ···
    7. 7.
      0
      eesadsada
      ···
    8. diğerleri 5
  9. 10.
    +157 -3
    Nasılsın ne oldu neden yoksun kaç zamandır dedi, hastaydım dedim ona bakmadan, bu onu kızdırmış olacak ki ben orda değilim dedi, yüzüne döndüm, hastaydım dedim. sinirlendiği yüzünden belliydi, sana geçmiş olsun bile demeyeceksin diyip gitti. Güldüm arkasından, Can'ın tip tip bakışlarına denk geldim sonra, hayırdır dercesine kafamı salladım uzatmadı o da, sonuçta ben çağırmadım Nur'u yanıma, ders fizikti sevmediğim için telefonla oyalandım ve bingo, Nur'dan 7 mesaj, Melisten 20 üstü. Nur'un yazdıklarını okudum önce gelmememin onun yüzünden olduğunu sanmış ve yüzden mesaj yağmuruna tutmuştu beni, bensiz pişman olduğunu filan söyledi. Tam irade plan derken bir de gol pası atmıştı bana Nur, bende sensiz yapamıyorum diyip mesajı yolladım. Melis ise çok merak etmişti, ona özene bözene mesajlar yazıp yolladım. Yani yavaş yavaş niyetimi belli edecektim.
    ···
    1. 1.
      +145 -366
      iyi la cevap verilmemis bi enrty buldum. şuku verirsiniz artik aq

      edit: yazıklar olsun size bi şukuyu bile çok gördünüz lan

      edit 2: lan ne ara 220 çügü oldu aq. çügüleyenlerin babaannesi kaşar.
      ···
      1. 1.
        +2 -6
        Yok sana şuku
        ···
      2. 2.
        +10 -1
        no soup for you!
        ···
      3. 3.
        +4 -1
        No şuku No party !
        ···
      4. 4.
        -2
        http://www.incisozluk.com...-sevgilisi-huur-çıktı/ Beyler gelin oyalanırsınız hikaye gerçek gibişli
        ···
      5. diğerleri 2
    2. 2.
      +58 -31
      bözene ne amk
      ···
      1. 1.
        +44 -4
        ikileme diye bir şey duymadin mi aq evladı
        ···
      2. 2.
        +18 -1
        ikileme özene bözene mi aq
        ···
    3. 3.
      +11 -1
      100. Cugu benden sana hediye panpa
      ···
    4. diğerleri 1
  10. 11.
    +157 -3
    Tenefüste sınıfa geldi arka sırada oturuyordum beni görünce güldü yanına arkadaşı vardı. Geldi yanıma nasılsın filan diye sordu, anlattım, hastaydım vs vs o sırada telefonum titredi. Baktım Nur'dan mesaj var kapattım direk attım cebe, Melis bana baktı tip tip, Nur'dan geldiğini görmesi imkansızdı ben zor görüyordum o ekrandan, çekti gitti. Arkasından gittim. Nur'da bu olanları görüyordu tabi. Melis'i tuttum kolundan ne oldu diye sordum. Seninle konuşacağız diyip gitti. iyi dedim sınıfa döndüm Nur'un mesajına baktım, bugün beni almaya gelsene okuldan sonra dedi. O günde geçti. Çıkışta sırtımda bir el hissettim döndüm, güzeller güzeli bir kızla karşı karşıyaydım, evet melis gelmişti arkamdan, çıkar telefonunu dedi. Nur'u görmesinden korkarak neden diye sordum. Sen çıkar dedi. çıkardım ekranı görür görmez bir tokat attı.
    ···
    1. 1.
      +321 -20
      Bak emeğine saygım sonsuz şukunuda verdim hikaye de sardı ama bi kaç sorum var.
      1)Şimdi günlerce okula gitme gelen mesajlar sadece Melis ve Nur'dan mı başka hiç arkadaşın yok ?
      2)Diyelim ki yok anladım ama kendimden biliyorum çevre olmadan seninkiler olmaz neyse
      3)Hadi diyelim çok yakışıklısın o zaman Nur seni neden bıraksın
      Cevaplayıp cevaplamamak sana kalmış ama hikaye başarılı emeğine sağlık
      ···
      1. 1.
        +144 -4
        panpi bu kadar düzgün ipek ongun bile yazamaz olur böyle şeyler yahu ama güzel tespit şuku
        ···
      2. 2.
        +6 -5
        TESPiTiN ANASINI gibTiN AMK WQRa:dHG
        ···
      3. 3.
        +1
        belki yakışıklı değildir
        ···
      4. diğerleri 1
    2. 2.
      +21 -1
      Çok doğru konuya tespit yapmışsın şukunu verdim
      ···
    3. 3.
      +23 -1
      Melis ekran kırık diye kızmış heralde
      ···
      1. 1.
        0
        LFEŞFÇŞAEGKIEGEPiŞGQJEUGIQEOGPLRPHGJRUG ALTIMA SIÇTIM AMINA KODUĞUM
        ···
    4. 4.
      0
      amk fWQ:qw
      ···
    5. diğerleri 2
  11. 12.
    +6 -2
    Rez kardesim
    ···
    1. 1.
      +8
      Hikayenin başlığını "am peşinde koşan liseli" yaparsan daha mantıklı olur bence
      ···
    2. 2.
      0
      güldürdün bin
      ···
  12. 13.
    +142 -4
    Ellerini uzat dedi, geçmemişti. Bir tokat daha attı. Hala üzüyor musun sen onun için kendini dedi. Ailevi sorundu dedim bir tokat daha attı. Sen bana ne zamandır yalan söylüyorsun diye sordu. Çok olmadı dedim bir tokat daha attı. Sinirlenmeye başlamıştım. Gözleri dolmuştu onunda ben sana güveniyodum hani birbirimizin her şeyini bilicektik dedi. Gitti arkasından gittim. Geldiğimi biliyordu ama dönmedi. Evine girdi mesaj attım.

    Kırık telefonumla mesaj atıyorum ama bugün birlikte geçirelim mi akşam bir yerlere gideriz diye mesaj attım. Uzun süre cevap gelmedi kaldırıma oturdum bekledim. Nereye gidicez ki diye cevap verdi. Bilmem saatte geçiyor, izin alma şansın azalıyor bak dedim. Tamam, sen eve git üstünü değiştir 30 dakika sonra burda ol dedi. Sonra camdan baktı. Yüzünde ki heyecanı gördüm. Melis'i ilk hatamda çabuk ikna etmiştim ama ikinci de olmayacağını biliyordum.
    ···
    1. 1.
      +682 -3
      panpa kız seni tokat manyağı yapmış mesajlarada baksa ordan 4x tokat yermişsin
      ···
      1. 1.
        +12
        ASf:af:WAFas:Fa:sF
        ···
      2. 2.
        +46 -2
        tokatlama başlıyor hikayenin sonuna geldik
        ···
      3. 3.
        +1
        Çocuk şamaroğlu ccc
        ···
      4. 4.
        0
        Melisin armasından yemediği boy yok ama hep affediyor beyler üzülmeyin ileride
        ···
      5. 5.
        +4
        WHO ARE YOU?
        -No one
        + ŞLAP
        ···
      6. diğerleri 3
    2. 2.
      +360 -1
      Amk hikaye californication'a donuyor. Tokatlaya tokatlaya gibtirticek.
      ···
    3. 3.
      +143 -1
      gelen geçen vurmuş çocuğa amk
      ···
    4. 4.
      +227 -2
      Nurla melise my girlfriend's hot friend temali ferre cekicek

      Rez
      ···
    5. 5.
      +16 -1
      Harbi sağlam fikir aq
      ···
    6. 6.
      +151 -1
      olayi cozdum beyler canla hikayecinin iliskisi var. kizlarda onlari dogru yola cevirmeye calisior.
      ···
    7. 7.
      +63 -1
      Amk kimin eli kimin gotunde belli degil
      ···
    8. 8.
      +12 -2
      Sen var ya askerde cok tokat yersin
      ···
      1. 1.
        +6
        Dayanamamış kız bile tokatlamış amk
        ···
    9. 9.
      +4
      Hapsiracam da gulmekten olmuyo amk
      ···
    10. 10.
      +3
      melis bildiğin kuchiki rukia
      ···
    11. diğerleri 8
  13. 14.
    +420 -9
    sonra uyandım
    ···
    1. 1.
      +1 -9
      kahkaha attım kardeş verdim şukunu
      ···
    2. 2.
      0
      amkk jsjdjxjsha
      ···
  14. 15.
    +14 -2
    Rez kardeşim sarıyor
    ···
    1. 1.
      0
      hahahahaha
      ···
  15. 16.
    +161 -1
    Melisi gibicek beyler

    rezz
    ···
    1. 1.
      +34 -1
      Hepsini gibiyor beyler...
      ···
      1. 1.
        +39 -2
        bence hepsi bunu gibecek
        ···
  16. 17.
    +194 -3
    Eve gittim hemen bir duş aldım ve üstümü değiştirdim. Saçları yapıp zulamı açtım. Bana verilen harçlıkları biriktirdiğim zula, gerekli parayı alıp Melis'in sokağına geldim. "Aşağıdayım." diye mesaj attım. 45 dakika olmuştu. "Çok erken geldin hikayeci." dedi. "Annem markete gönderdi." dedim. Çok komiksin dedi. Hadi aşağıdayım gel çabuk dedim. Geldi beyler ama ne geliş, bu kadar güzel bir kızla gezecektim bu gün, niye bu kadar güzel giyindin dedim. Nedenmiş dedi. Kavga ettiriceksin beni bugün dedim. iltifatlarını neden direkt etmiyosun dedi anlamı kalmıyor dedim. Koluma girmesini filan beklemiyordum. Arkadaştık sonuçta ama o benim niyetimi anlamıştı ve bende onun benden hoşlandığını seziyordum. Telefonum titredi o anda başımdan aşağıya kaynar sula döküldü. Nurla buluşacaktık bugün dicektim az kalsın Melis'e ağzımdan kaçacaktı. Ne oldu bozuldun birden dedi. Yok ya, ne bozulması sana öyle gelmiş dedim, ne yersin dedim. Bilmiyorum ki dedi. Hamburger yedik, sinemaya gidelim mi dedim saatine baktı akşam 6ydı, beni 9'dan önce eve yetiştirebileceksen kabul dedi. Ben uçarım sende sırtıma binersin gerekirse dedim. Manyak dedi.
    ···
    1. 1.
      +1907 -7
      seni çılgın
      ···
      1. 1.
        +163 -7
        Şukulamak için giris yaptim
        ···
      2. 2.
        +156 -14
        15 saniyede bir şuku atıyorum panpa süpersin

        Edit: Cugulayan panpaların sevgilileri elimde
        ···
      3. 3.
        +182 -11
        çılgın hikayeci melisi coşturuyor
        ···
      4. 4.
        +24 -3
        Ya bin mısınız amk * )))
        ···
      5. 5.
        +2 -6
        ahahahad bacağına sıçim çocuk senin :DDDDDD
        ···
      6. 6.
        +4 -2
        dıbını gibim yarıldım dkjsdasasfffsads
        ···
      7. 7.
        +3 -1
        ahahahahahah bintirdin gül
        ···
      8. 8.
        +4 -61
        bunun nesi komik amk
        ···
      9. 9.
        +2 -1
        kahkaha attım aq verdim şukunu bin
        ···
      10. 10.
        +1
        Sandalyeden düştüm amarak ahahaha
        ···
      11. 11.
        0
        verdim şukunu panpa ASD:ASDAS
        ···
      12. 12.
        +1
        ahahasasd gece gece sesli güldüm amk
        ···
      13. 13.
        0
        güldürdün hacı AS:aS:a
        ···
      14. 14.
        0
        hikayenin sonunu okuduğumda aynı şeyi düşündüm kaptın şukuyu
        ···
      15. 15.
        +1
        Altıma sıçtım huuur çocuğu evde kıyamet koptu amk zor kıvırdım
        ···
      16. 16.
        -2
        HINZIRMISIN AQ
        ···
      17. diğerleri 14
    2. 2.
      +186 -7
      Ya aq zuladan kondom cikicak sandim bende maL
      ···
    3. 3.
      +23 -3
      manyak demiş
      ···
    4. 4.
      +1
      çok erken geldin keranacı daha hoş duruyo sanki
      ···
    5. 5.
      0
      Duygulandım aq
      ···
    6. 6.
      0
      şuku vermek için girdim amk
      ···
    7. 7.
      0
      Çıkarcak malafatı sinemata tokatla anam tokatlaaa xd
      ···
    8. diğerleri 5
  17. 18.
    +167 -6
    Liseli muhabbetlerine devam ediyorduk, hamburgerini bitirmişti oda, telefonum masadaydı, bir wcye gidiyim ben, gelince filmlere bakarız dedim. Tamam dedi. Gittim wcye, saçımı başımı düzelttim şu Nur'a bir mesaj çakıyım dedim ve o an yaraklara yan bastığımı anladım telefon masadaydı, direk çıktım baktım masada değil Melis, masaya gittim telefonun yeri değişmiş. Direk telefonu aldım koştum çıkışlara yok hiçbirinde evine doğru koştum bende, yok, yer yarıldı içine girdi kız. Mesaj attım Melis nerdesin filmlere mi bakıyorsun diye, evet dese bir kez daha avmye yardırıcam ama yok, cevap yok. iyi tak yedin dıbına kodumun salağı dedim kendi kendime, eve gidiyorum bak yazdım. Cevap gelmeyince Nur'un attığı mesajlara bakarak eve doğru yürümeye başladım.
    ···
    1. 1.
      +30 -12
      yalan mk
      ···
      1. 1.
        +297 -2
        panpa hamburgercilerde peşin veriyon parayı
        ···
      2. 2.
        +76 -1
        bu telefonun şifresi yokmu amk
        ···
      3. 3.
        +21
        Tuşlu telefona şifre koymaya uğraşılmaz knk. Zaten kırık
        ···
      4. 4.
        +10 -82
        kaynak yapmayın bi daha gibecem belanızı amk 3 ay önceki entrye cevap yazıyor hadi yaptın diyelim kaynagı o faredeki topu aşağı ittirip entry yazamayacak kadar oç bir üşengeçsin diyelim. BAri şuku verin dıbınakoduklarım dizildiniz hepiminiz arkama yannanınızı hissediyom lan am kafalar daşşagınızın kokusu geliyor buram buram.
        Özet:Şuku verin
        ···
      5. 5.
        0
        29 cugu hayırlı olsun panpa
        ···
      6. 6.
        0
        30. Cugu benden hayırlı olsun
        ···
      7. 7.
        +7 -1
        44.cugu malatyaya selamlar
        ···
      8. diğerleri 5
    2. 2.
      +105 -1
      Panpa bu hatalar olmasa 90 dakkada bitircen maci hatalar yuzunden uzatmalara goturuyon
      ···
      1. 1.
        +4 -3
        Demba ba nın son dk da attığı şut gibi kale önünden direğe vurdu saat 4 de olmuştum o gün gol olsaydı 1 2 gibi evdeydim
        ···
    3. 3.
      +2 -24
      E ulan telefonu masada birakmistin ya dal yarak nasil mesajlara bakip mesaj atiy10 ?
      ···
    4. 4.
      +7
      Rez sadece 1 kişi şukulasa yeter
      ···
    5. diğerleri 2
  18. 19.
    +132 -4
    Nurda üstümü giyindim seni bekliyorum hikayeci gibisinden şeyler yazmış ama cevap alamayınca allah belanı versine dönüşmüş mesajlar, haklıydı da iki kız arasında olmazdı. Nur'a aşıktım, Melis'i seviyordum farkı görebilmişsinizdir umarım ama aşk beni bir kez daha esir almamalıydı, beni hiçbir şeye değişmeyecek bir kız vardı hayatımda, Melis. Her şeyiyle güzeldi. Bırakmayacaktım onu kafaya koymuştum.
    ···
    1. 1.
      +39 -3
      beyler bende yazıcak bişey bulamadım lan
      ···
    2. 2.
      +14 -13
      kimsede demiyoki hikayeci diye isim mi olur amk
      ···
  19. 20.
    +133 -4
    Okulun sonuna kadar hiçbir şey olmadı, Lisenin ilk senesi bitmiş, bense 2 zayıfla sınıfı bitirmiş, bir sonra ki sınıfa geçmeye hak kazanmıştım. Karneyi alır almaz Melis'e koştum. Çıkışta gidiyordu yanında 3 kız 2 erkek, tuttum kolundan Melis konuşabilir miyiz dedim. istemiyorum dedi. Ben istiyorum dedim. Direk lavuklar olaya atladı bir sorun mu var diye, rezillik çıkmaması için tip tip bakmakla yetindim. Melis nolursun gel konuşalım dedim. Çaresizdim. Tamam dedi. sadece çektim kolundan aldım yanıma yürümeye başladık. Nurla göz göze geldim bu sefer bizi görmüştü Melisle ama umrumda değildi, zütürdüm bir sokak arasında başladım konuşmaya.
    ···
    1. 1.
      +1246 -4
      dıbına kodumunun Nurununda her yerde gözü var. Kesin bu hikayeyide görüyodur
      ···
      1. 1.
        +11 -1
        KLSDFAŞKLDSAKDSKFSAD
        ···
      2. 2.
        +7 -5
        ananı sıkım sadadadad
        ···
      3. 3.
        0
        Dcvdsvfsf
        ···
      4. 4.
        +43 -3
        ismi göznur olsaymış amk sjksks
        ···
      5. 5.
        +4 -2
        püskürdüm o ç
        ···
      6. 6.
        +1
        1000 şukuydu 1 tane daha verdim helal et panpa
        ···
      7. 7.
        +1
        legolas sanki amk kızı
        ···
      8. 8.
        0
        Hay ananiskm
        ···
      9. diğerleri 6
    2. 2.
      +32 -1
      Verdim şukunu panpa
      ···
    3. 3.
      +4 -13
      45643218646547564
      ···
    4. 4.
      +5 -1
      Şuku için giriş yaptım amk
      ···
    5. 5.
      +31 -2
      "zütürdüm bir sokak arasında başladım konuşmaya"
      boşaldım diye okudum amk dur daha erken.
      ···
    6. 6.
      +8 -1
      1 çuğu basan Nur beyler
      ···
    7. 7.
      0
      Şukulamak için girdim dıbk
      ···
    8. 8.
      0
      4.4.2 adgagd
      ···
    9. diğerleri 6