/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
3
  1. 1.
    +65 -3
    kısacası serkanı gibmemek için kendimi zor tutuyorum
    ···
  1. 2.
    -1
    Anan zaaaaaaaaaaaaaa
    ···
    1. 1.
      0
      zaaaaaaaaaaa xD
      ···
    2. 2.
      0
      Tez vakte gibile
      ···
  2. 3.
    +17 -2
    Abi neden öyle diyorsun teog'a bir hafta kaldı surda az moral ver amina koyum ya
    ···
    1. 1.
      +5
      teog' dan sonraki a harfini özene bözene ayırmışın yaklaş zamQi sen liseli olamazsın
      ···
      1. 1.
        +3
        Helal olsun valla pes
        ···
  3. 4.
    +1
    Maalesef be kardeşim Serkan sözlüğün kaburga kemiklerini gibti
    ···
  4. 5.
    +1
    Ooooooooooooo
    ···
  5. 6.
    +2
    burda mıydın lan
    ···
  6. 7.
    +1
    Harbi muro mu la bu
    ···
  7. 8.
    0
    tam35mura silik yemediki amk bu nereden çıktı primci bin, fake hesap cugulayin muallakyi
    ···
  8. 9.
    0
    Kendini yaaak
    ···
  9. 10.
    -2
    Ananı gibeyim mal
    ···
    1. 1.
      0
      Tez vakte gibile
      ···
  10. 11.
    0
    Biraz sonra gelicem
    ···
  11. 12.
    0
    Oo reyizimiz gelmiş hosgelmiş
    ···
  12. 13.
    0
    Rezzers
    ···
  13. 14.
    0
    yak kendini reyiz
    ···
  14. 15.
    0
    duygulandım
    ···
  15. 16.
    0
    Buna amk ahahahahah
    ···
  16. 17.
    +1
    Burdan serkanın anasına selam olsun.
    ···