1. 1.
    -1
    gel söyle (bkz: hesabini unutan kamp)
    ···
  1. 2.
    +1
    iyiki varsın pnp
    ···
    1. 1.
      0
      Lan daha yeni görüyorum :O teşekkür edeerriiiiimmm
      ···
    2. 2.
      +1
      Önemli degil kardesim seviyorum seni
      ···
      1. 1.
        0
        Bende seni seviyorum kanka
        ···
  2. 3.
    +2
    kendisine elektrik direği diye hitap edebilirsiniz
    ···
  3. 4.
    +1
    Sonsuz dedikodulara yelken açmak istediğim yazar.
    ···
  4. 5.
    +1
    Kendisinin kalbi kırıldı sanırım (:

    http://c12.incisozluk.com...11501/3/1732763_o2a6e.jpg
    ···
  5. 6.
    +1
    Fazla nick6sı olmadığından giriyorum kalabalık görünsün:))) şaka bir yana çok değerli sevdiğim panpamdır. uzak durun sağlığınız için.
    ···
  6. 7.
    +1
    buralar niye boş neyse iyi böyle
    ···
  7. 8.
    +1
    Şampiyonlar ligi müziği deyip durmaz mısın? Moralim bozuluyoo :(
    ···
    1. 1.
      0
      yaktım panpa :((((
      ···
  8. 9.
    +1
    Kötü gün dostu
    ···
  9. 10.
    +2







    112 sene yanyana
    Siyahla beyazla kol kola
    Şerefli şampiyonluklara bir daha
    GURURLAN BURASI BEŞiKTAŞ...
    Edit:114 oldu orjinalini bozmadım (:
    ···
  10. 11.
    +1


    Yardımsever panpamız, Bulaşan karşısında Herzl'in torunlarını bulur.




    ···
  11. 12.
    +1 -2
    huur cocugu ozelden kandile cagiriyor
    ···
    1. 1.
      0
      Sen kimsin amk
      ···
  12. 13.
    +1
    Üzgün biri ?
    ···
  13. 14.
    +1




    çok cana yakın birisi. umarım her şey gönlün kadar güzel olur.
    ···
    1. 1.
      +1
      Sen varya sen mükemmelsin yaaa❤️❤️
      ···
  14. 15.
    0
    bolton hanesi tutulur mu aq
    ···
    1. 1.
      0
      ramsay laf etme sakın amk
      ···
  15. 16.
    +3 -1
    amk amlisi ami var bunun 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
    ···
  16. 17.
    +3
    sayfaya bak herkes yalakalık yapmış bu tipini gibtigimin amlisina kibar çocuk olmuşlar tek soven benim amk abazalari kendi annesini bile giber bu abaza köpekler tipini gibtiklerim 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
    ···
    1. 1.
      -1
      O emojiler teker teker zütüne girsin yeni yetme puşt
      ···
    2. 2.
      +1
      kezban 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😁😁😁😀😁😁😁😁😁😁😀😁😁😀😁
      ···
    3. 3.
      0
      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH GÜLDÜRDÜN AMK VAROŞU
      ···
    4. 4.
      +3 -1
      Kezbito 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀 koltuk altlarin kesin killidir senin hahaha ve terden sapsarı olmuştur kara kılların hahahaha 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😀😂😂😀😀😂😂😂😂😀😀😂😂😂😀😂😀😂😀😂
      ···
    5. diğerleri 2
  17. 18.
    +2
    giberim lan hepinizi giberim 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
    ···
  18. 19.
    +8 -1
    Koltuk alti kılları tropik bir orman gibidir ormanın içinde vahşi hayvanlar yılanlar ayılar kurtlar cakallar vardır bu hayvanlar hergun o ormandan çıkar bu kezbana amdan çakar 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
    ···
    1. 1.
      -2
      huur çocuğu gibtir git şurdan
      ···
    2. 2.
      +1
      Seni alacak adamın anasını gibeyim 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
      ···
  19. 20.
    +3
    Seni alacak adamın amk 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
    ···