/i/Hikaye

Herkesin bir hikayesi var, ya senin hikayen nedir?
  1. 1.
    +1 -2
    Kuzenim cok israr edip yalniz gidemeyecegini onu konsere goturmemi istemisti kabul ettim kizcagiz yslniz gitmesin diye yola koyulduk gittigimiz konser rockcularinmis abuk sabuk tipler vardi satanist kilikli kuzen ile el ele tutustuk kiz beni hic birakmiyordu konser alani ana baba gunu gibiydi igne atsan yere dusmez vaziyette

    Neyse kknsere basladi bu rockcu lar millet hopluyo zipliyo deli gibi bir kalabalik var biz kuzenle birbirimizi kaybetmemek icin el ele tutusmus adeta birbirimize kapaklanmis tost olmus gibiydik ama ben kuzenin arkasina erkek denk gelmesin dite hep cekistiriyorum ve ardinadaki kizlara dayiyodum onu surekli

    Kuzenim asli bunu bu ara fark etti ve gozlerime kitlendi gozleri

    (Aaaa sen beni kiskaniyosun dedi)

    Bu cumlesi beni baya tahrik etmisti zaten vucudu bana yapigib ha?deydi heryerini hissedebiliyordum kizin benim ufsklikta tas gibi olmustu kiz bununda farkindaydi tam tam vajina hizasina denk grliyodu alet

    Kuzenim asliyla aramizdaki hersey iste o an baslamisti
    ---
    Rezleri alin sukurtun buralari panlalar ragbet gorurse fiskirtirim devamini bende bi kahve aliyim bu arada ☕
    ···
  1. 2.
    +1
    Kuzenin kız mı?
    ···
    1. 1.
      0
      O kadar yazdik aminagoyim asli diye fistik gibi bi kiz resmide ekledim basliga kuzenime benzeyen
      ···
      1. 1.
        0
        Sen de mi kızsın nas pişti oldunuz?
        ···
      2. 2.
        0
        He aminagoyim bende kizim o kadar yazdik tarram demir gibi oldu kizim vajinasina dayandim diye

        Ya krdsim okumucaksaniz girmeyin benim dersime bn talebenin 1eli telefonda gozleri yazimda diger eli pipisinde olani severim
        ···
  2. 3.
    +2
    Kuzenin bitmedi aq
    ···
  3. 4.
    +1
    Spoiler alanı
    satın alındı bile
    ···
  4. 5.
    +1
    reserved
    ···
  5. 6.
    0
    Bu ne lan 4 kisi gelmis gele gele sozluk bitmis olum bitmis 😨
    ···
  6. 7.
    +1
    Anladım abee
    ···
  7. 8.
    -1
    erotikhikayeler.com değil mi
    ···
    1. 1.
      0
      Yok kendim uyduruyorum
      ···
  8. 9.
    0
    Yazimmi lan devamini degigibler
    ···
  9. 10.
    -1
    @1 şizofren beyler ciddiye almayın
    ···
  10. 11.
    0
    Nerde o eski kuzencilerr 😞
    ···
  11. 12.
    0
    Hikaye okuyup 31 çeken çocuk tipi sezdim sende panpa
    ···
  12. 13.
    0
    Bi bitmediniz amk
    ···
  13. 14.
    0
    off gibiş sokuş be sonunda rezz
    ···