/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +6 -1
    Nasıl beyler bi tak olur mu benden lise mezunuyum
    ···
  2. 2.
    +2
    amk kültürsüzü seni o net ne? ama puanın iyi gibi hayırlı olsun
    ···
  3. 3.
    +1
    Tebrik ederim git başvuru yap
    ···
  4. 4.
    +1
    Ben 88 ile atanamadım Anadolu Lisesi mezunuyum. Meslek Lisesi mezunu olsam belki atanırdım. tak varda Anadolu Lisesi okudum.
    ···
  5. 5.
    +1
    ben zamanında 90 puanla atanamamıştım mk. ortaöğretimden zor o iş...
    ···
  6. 6.
    -1
    lysde mi bu sıralamayı yapmak daha zor yoksa kpssde mi?
    ···
    1. 1.
      +1
      Tabiki lysde daha zor aq
      ···
  7. 7.
    +1
    orta öğretim kpss de bu puanlar bi taka yaramıyor aq 96-97 atanamayan var
    ···
  8. 8.
    +1
    Branşın yoksa olmaz. Otur ÖSS çalış
    ···
  9. 9.
    +1
    Panpa üni 2de girdim 94 aldım atama açmadılar demem o ki çok ümitlenme
    ···
  10. 10.
    +1
    Umarım olur dostum
    ···
  11. 11.
    +1
    Tüh bende girseydim keşke ünideyim sadece ortaöğretime mi girebiliyoruz
    ···
  12. 12.
    +1
    Kpss derdim olmadan memur oldum kafam raad
    ···
    1. 1.
      0
      Nasıl panpa eskilerden misin
      ···
      1. 1.
        0
        doktorum panpam
        ···
    2. 2.
      +1
      Nasil yawwwww
      ···
  13. 13.
    -1
    Anadolu lisesi mezunuysan bir işe yaramaz, meslek lisesi mezunuysan hayatın kurtuldu.
    ···
    1. 1.
      0
      Niye boş kardeşim
      ···
    2. 2.
      0
      Harbi neden
      ···
    3. 3.
      0
      Ortaya fikrini beyan ediyorsun

      Bari cevap ver cashpara
      ···
    4. diğerleri 1
  14. 14.
    +1
    Lise mezunu bi gib olamaz gir belediyeye çalış
    ···
  15. 15.
    0
    Helal olsun olurdun tabiki kardeşim
    ···
    1. 1.
      0
      Eyw kardeşim
      ···
  16. 16.
    0
    mal mudur olabilirsin
    ···
  17. 17.
    0
    Genel kültürden 24 yanlış ney ayda mı yaşıyon aq
    ···