/i/Tespit

  1. 1.
    +614 -298
    Yapıyorsa bilin ki 18 yaş altı veletin tekidir. En sık kullandığı cümle çomar olur. Dünya ve sırlarını çözmüş gibi davranır. bu da böyle bi tespitimdir.
    ···
  1. 2.
    +139 -6
    Yüzyılın tespiti olabilir
    ···
    1. 1.
      +8 -2
      @1 kürt müsün yoksa cahil mi
      ···
    2. 2.
      +8 -2
      kürt olsa duramazdı , burda gezmez öşeghh filan giberdi, heralde cahil
      ···
  2. 3.
    +4 -10
    Anann zaq
    ···
  3. 4.
    +205 -20
    şimdi ben 18 yaşından büyüğüm bu fotoyu profil fotosu yaparsam züt olur musun?
    ···
    1. 1.
      +30 -20
      züt olmaz çünkü akıl yasin 18 in altında
      ···
      1. 1.
        +69 -2
        sizinle muhabbet edebilmek için düşürmek gerekiyor.
        ···
      2. 2.
        +5 -2
        Şu Akıl yaşıyla laf sokma çabaları çok düşük geliyor bana amk
        ···
      3. 3.
        +1
        gibtirgit mk lafı yedin işte otur oturduğun yerde
        ···
      4. 4.
        +1
        Yedigi lafta ne laf amk dusmana soylenmez , fena girdi herife
        ···
      5. diğerleri 2
    2. 2.
      +9 -2
      Anlama özürlü falan mısın kardeş? Adam orda yapıyorsa demiş, yapacaksa değil!
      Şimdiki zamandan bahsediyor, gelecek ya da geniş zamandan değil.
      Ayrıca mühim olan adam bunu söyledikten sonra o resmi pp yapmak değil, söyledikten sonra herkes yapar, herkes züt eder, herkes adamı itin zütüne sokup sokup çıkarır.
      Bu yaptığınla adama züt olmaktan öteye gidemezsin.

      Edit: Türkçeyi adam akıllı öğrenmeden Atatürkçü, Türkçü vs olunmaz!
      ···
      1. 1.
        +2 -2
        niye bu kadar kasıyorsun ki sözlükte takılıyoruz sadece.
        ···
      2. 2.
        +1
        De ayrı amk
        ···
      3. 3.
        0
        özürlü huur evladı
        ···
      4. diğerleri 1
    3. 3.
      0
      Bu adam mal aq
      ···
    4. 4.
      0
      Allah sabır versin tri3.
      ···
    5. diğerleri 2
  4. 5.
    +93 -10
    Kim dexer fotosu yapıyorsa oda koyundur uzak durun bı tak anlamazlar
    ···
  5. 6.
    +69 -92


    wp profil fotoğrafım




    ···
    1. 1.
      +5
      tanımayanlar çügü atmış hahahaahahahahaah
      ···
      1. 1.
        +10 -4
        beni bilen bilir ak parti gençlik kolları üyesiyimdir.
        ···
      2. 2.
        +1
        mesajını aldım
        ···
    2. 2.
      +3
      Önce çügüledim sonra nicki görüp u dönüşü aldım :/
      ···
  6. 7.
    +55 -11
    Aynen haklı. Ben de Atatürk fotosu koyacaktım ama bu veletler gibi görünmemek için vazgeçtim ve başbuğ yavuz sultan selim'i koydum. Allah'tan başbuğ yavuz popüler kültür nesnesi haline gelmedi. veletler yok ne güzel.
    ···
    1. 1.
      +5
      Aradığım düşünce adamsın kardeşim
      ···
    2. 2.
      +1
      Benimde aradigim dusunce adamsin kardeşim
      ···
    3. 3.
      0
      Aradigin huur dölüsün kardeşim
      ···
    4. 4.
      0
      Adamsın usta
      ···
    5. 5.
      +4 -1
      Yavuzu skim seni de amq yavuz pici arap yalakası gotün teki
      ···
    6. 6.
      0
      Atatürkü profil fotoğrafı yapmak da veletlik oldu şimdi...
      ···
    7. diğerleri 4
  7. 8.
    +1
    Bu tutar amk
    ···
  8. 9.
    +1
    Haklı :D
    ···
  9. 10.
    +2 -4
    Tam şukuya layık

    👉👌

    ···
  10. 11.
    +24 -2
    En sık kullandığı """""""cümle""""""" çomar olur.
    ···
  11. 12.
    +34 -67
    Senin gibi huur çocuğu bir manzara resmi koymadık en azından Atamın resmini koydum çomar kelimesini sık kullanır demişsin senin bu yazdığın da ayrı bi comarlik bilesin
    ···
    1. 1.
      +6
      T R I G G E R E D
      ···
    2. 2.
      0
      A B HAHAJAJEŞTLYŞLW
      ···
    3. 3.
      +1
      Everbody fucking jump
      ···
    4. 4.
      +3
      Şekil a dkfjldkdıdldkd
      ···
    5. 5.
      +2 -1
      Bre huur evlatları size inat koyucam lan ağlayın
      ···
    6. 6.
      +2
      Tespiti destekler nitelikte oldu bu panpa. Hiç yapmamalıydın...
      ···
      1. 1.
        +1
        Ben bu pp yi 2 yıldır kullanıyorum bro
        ···
    7. 7.
      0
      Ağlaaaa
      ···
    8. 8.
      0
      Ahahahahahaha nasıl da triggerlandı
      ···
    9. 9.
      -1
      Sus amk evladı
      ···
    10. 10.
      +1
      nasil sinirlenmis
      ···
    11. 11.
      0
      Kendini savunmadin kötüledin şu an amk
      ···
    12. diğerleri 9
  12. 13.
    +9
    Atatürk popüler kültür nesnesi değil, olamaaaaazzzz
    ···
    1. 1.
      +5
      kesin karısın sen varya kokundan anladımm amk
      ···
      1. 1.
        0
        What the fuck amk oha
        ···
      2. 2.
        0
        Yetişkin bir abaza yazıdan bile karı olduğunu anlayabilir
        ···
  13. 14.
    +3 -2
    huur çocuğu çomar
    ···
  14. 15.
    +2 -2
    Pampa şimdi I. Recep varken ne gerek var diyeceğim çarpılacağım. Mizah yaptığımı anlarsınız umarım.
    ···
  15. 16.
    +4 -1
    Solcu çomarlar çıldırıyor
    ···
  16. 17.
    -1
    Aynen oyle
    ···
  17. 18.
    0
    Haklı amk
    ···
  18. 19.
    +16 -8
    23 yaşındayım ve bu resmi vicuduma kazıtmış adamım. Senin o dıbınakoyar giber atarım.
    ···
    1. 1.
      0
      Hasgibtr amina koydugm
      ···
  19. 20.
    +8 -3
    Olum Atatürk'e laf edersem giberim anani
    ···
    1. 1.
      +2
      adam Atatürk'e laf etmemiş kardeş Atatürk'ü kullananlara laf etmiş hemen sinirlenme sakin
      ···
    2. 2.
      -1
      Pampa sinirliydim yanlis gormusun ya yine aktrol sandim
      ···
    3. 3.
      +1
      Edersem giberim. Ataturkculerin adini kotuluyorsun. Once bir yazmayi ogren. Sonra sinirlenirsin.
      ···
    4. 4.
      +2
      Aha geldi bilgisayar başından vatan kurtarıcıları
      ···
    5. 5.
      0
      Lan huur çocuğu hatamı ariyomus edersem mis falan mis lan amcik ben hicbir zaman su cu bu cu olmadim Atatürk cu de degilim sadece Atatürk u seviyorum bu beni Atatürk cu yapmaz anasini gibtigimin salagi ayrica bana sunu soyle yas kac liseliysen anani gercekten giberim
      ···
    6. diğerleri 3