/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
  1. 1.
    +267 -13
    Kendini önemsiz bir varlıkmış gibi görmektir kekemelik. Minibüse binersin para uzatırken bile utanırsın. Okulun ilk günleri tanışırken dua edersin sıra sana gelmeden önce zil çalsın diye. Sunum ödevlerini yapamazsın utancından. Grupça biryere gidersiniz onlar orda konuşur sizde birşey demek istersiniz ama nafile ya dilim dolanirsa yine deyip vazgecersiniz. Bir kıza aşık olursun fakat hep platonik olarak kalır bu aşk. Bir türlü açılamazsın ya yine rezil olursam diye. Hiç kimseye derdini anlatamazsın utanırsın konuşmaya. Kimseyle konuşmayınca da insanların arasında alay konusu olursun sürekli sana kötü kötü bakarlar keşke dersin bende akıcı konuşabilsem.

    Panpalar sizden ricam böyle insanlarla dalga geçmeyin kötü kötü bakmayın yerin dibine giriyor o insanlar
    ···
  1. 2.
    +76 -1
    ben sevgilimle telefonda konusamamistim kekemeyim diye.
    ···
    1. 1.
      +18 -12
      gee ge ge geli yo yorum bebebebeğim oohh oho hhhh
      ···
      1. 1.
        +1
        Güldüm bin hahshshdhshssh
        ···
    2. 2.
      -1
      sanal aşk böyle işte
      ···
    3. 3.
      +4 -1
      konuşmadan nasıl sevgili yaptın amk
      ···
    4. diğerleri 1
  2. 3.
    +12 -1
    Yazık lan :(
    ···
  3. 4.
    +56 -4
    AGAA B B B B B E
    ···
    1. 1.
      0
      Hay aq akşam akşam güldürdün pic
      ···
    2. 2.
      0
      Mutsuz iken güldürdün reyiz adamsin
      ···
    3. 3.
      0
      içinden konuşurken kekeliyorlar mı ki
      ···
    4. diğerleri 1
  4. 5.
    +5
    Üzüldüm be hacı
    ···
  5. 6.
    +2
    tedavisi vardı sanki
    ···
    1. 1.
      0
      Evet var ama küçük yaşta yapıldığında işe yarıyor ama
      ···
    2. 2.
      0
      Konuşmayı unutturup yeniden öğreterek falanda düzeliyor olmasi lazim
      ···
  6. 7.
    +22 -23
    bence peltek veya kekeme olmak aşırı sempatik yapıyor insanları ya çok hoş
    ···
    1. 1.
      +2
      kekeme mi sempatik yapıyor amk bi cümleyi 1 saatte anlatan adamdan sıkılmaz mısın ... bende önceden kekemeydim
      ···
    2. 2.
      0
      25 yaşına gelince pek de sempatik olmuyor
      ···
  7. 8.
    +4
    seni kekemenden severim canım kardeşim benim.
    ···
  8. 9.
    0
    Çocukken kekemeydim
    ···
  9. 10.
    +62
    Kekeme arkadaşlarım çok oldu ortamlarda sınıfta falan gayet rahatlardı kimse dalga geçmezdi ya zaten böyle bir şeyle insan niye dalga geçer amk oyle insanlarla hiç karşılaşmadım ama eğer varsa öyleleri zaten ciddiye almayın
    ···
    1. 1.
      0
      ama panpam kekeme olan için durum aynı değil ben sırf bu rahatsızlık yüzünden intihar etmeyi düşünmüştüm
      ···
    2. 2.
      +2
      intiharı da düsünmeyin be panpa şimdiye kadar 2 tane kekeme arkadaşım oldu ikisi de rahat takılıyordu dalga geçen de olmuyordu hiç
      ···
  10. 11.
    0
    Ben kekeyim
    ···
  11. 12.
    0
    Tedavi ol pnp
    ···
  12. 13.
    0
    küçükken vardı kekemelik bende ama doktora gittik nefes egzersizleri falan yaptırdı geçti gerçi bendeki az bir şeydi
    ···
  13. 14.
    +2 -23
    Neneneenenerden bi bı bı bilcemm a a a a aq
    edit:nnnnneeedenn cucucugu a aqq larrr
    ···
    1. 1.
      0
      senin hayatını giberim huurnun doğurduğu şurda 2 ilgi alıcam diye yaptigina bak şeref yoksunu am düdüğü
      ···
    2. 2.
      0
      Ebeyi gibersin aq duyar kasani asıl sen sözde duyar için popüler entry altına gelip şov yapıyosun ha unutmadan
      Ananı altıma aldım kekeleyerek bosaldim
      ···
  14. 15.
    0
    tedavisi var üzülmeyin panpalarım
    ···
  15. 16.
    0
    Kanka her insanın kusuru var buna emin ol o yüzden üzülme benimde özgüvenimi gibecek bir kaç şey var bilirim o duyguyu
    ···
  16. 17.
    +14
    Kekemelik bence normal bir şey kekeme bir insan ile karşilaştiğimda hiçbir zaman cümlelerini tamamlamıyorum ve çok normal bir konuşması olan bir insanla konuşuyormuş gibi davranıyorum
    Böyle yaptığım kekeme insanlar hep benimle olduğundan daha akıcı ve sakin konuştu unutmayın
    Bir kekemenin en nefret ettigi şey kendi kelimelerinin ve cümlelerinin baskası tarafindan tamamlanması ve sözünün kesilmesidir daha nazik ve dikkatli olun bu konuda
    ···
    1. 1.
      0
      Panpa bence sorunların üzerine giderek bu aşılabilir bunu nerde anladım 12.sınıfta okulun tiyatro grubundaydım kimsenin izlemediği provalarda ilk zamanlarda dizlerim ve sesim titrerken o yılın sonunda tüm okulun izlediği sahnede evdeymiş gibi rahattım ve o günler sayesinde de bugün bir topluluğun önünde rahatça konuşabiliyorum
      ···
  17. 18.
    -6
    Bibibibibilllillmiimimiyoyoooruuruummm
    ···
  18. 19.
    +1 -1
    Geee heehegehegeheeçmiş o o o lsun kardeşim
    ···
  19. 20.
    0
    B b b b bbilmeyiz ann nn nn anlatır mmısın
    ···