/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +41 -9
    Dün olaylar oldu bılıyonuz bırısı zaten entrylemıs hemen beyler modlar elınden gelenı yaptı falan dıye bugun ısteyken eve kagıt gelmıs mahkemeye cagırıyorlar su sozlukte ne zamandır varım 4. kağıdın gelısı yapmayın ıste olum ya baska kagıt gelen var mı ?
    ···
  2. 2.
    +15
    Banada geldi birisi 3 yıl yemiş aq
    ···
    1. 1.
      0
      o kim ciddisin sen
      ···
  3. 3.
    +12 -1
    Beyler sonum bu dayı gibi olmaz dimi lan züte gelmeyek amk silsem mi hesabı
    Edit: lan olum korkutmayın adamı mahkeme falan ben bakkaldan sakız çalmamış adamım lannnn :(
    Edit2 : bakın beyler çok ciddi yazıyorum eğer yarın akşam bu saatlere doğru (20.50) edit 3 ü girmezsem mahkeme ile uğraşıyorum demektir hesapları acil sildirin
    ···
    1. 1.
      0
      panpa dualarım dıger yandan senınle umarım olmaz
      ···
      1. 1.
        0
        Korkuyorum amk
        ···
      2. 2.
        0
        panpa editin için sagol arkadaşlar bilgilenir dogru dıyosun
        ···
      3. 3.
        0
        Önemli değil panpa kimsenin başına bir şey gelmesin silsin bunları görenler hesaplarını
        ···
      4. diğerleri 1
  4. 4.
    +7
    Bana sadece uyarı geldi ifadeye çağırdılar allahtan reşit değilim amk yoksa sicil falan yarra yerdik
    ···
    1. 1.
      0
      ne güzel en iyisi sensin
      ···
  5. 5.
    -7
    beyler silin uygulamayi ben sildim başim belaya girecek
    ···
    1. 1.
      0
      Olum korkutmayın ciddi bir şey olmaz de mi
      ···
      1. 1.
        -2
        sil kardeşim ben googledan giriyom ip adresini deistiriyom saat basi
        ···
    2. 2.
      0
      uygulamayla alakası yok mıt bile karısmıs olaya ıp tespıt edıyorlar sılmesınler barı buradan ne bıttı ne oldu dertleşiriz
      ···
    3. 3.
      0
      Vpn de işlemez buna
      ···
    4. diğerleri 1
  6. 6.
    +2 -2
    Oybirinciler iyisiniz hadi troll bu sözlüğün eski şakalarından siz bilmezsiniz
    ···
  7. 7.
    +3
    ben tutuklandım hapisten yazıyorum
    ···
    1. 1.
      0
      Dalga geçilecek bir konu değil arkadaşlara mahkeme kağıtları geldi görcen ebenin dıbını
      ···
  8. 8.
    +2
    Hay maşallah maşallah.

    http://c12.incisozluk.com...11508/2/3310672_o5c91.png
    ···
  9. 9.
    +2
    Nick Başlık Uyumu
    ···
  10. 10.
    +1 -1
    Hala yiyen var mı bunu
    ···
    1. 1.
      +3
      aynen hala hapis yiyen falan var kanka nezarette yiyen var
      ···
    2. 2.
      0
      Panpa bir yazar arkadaşım yemiş 4 ay valla
      ···
    3. 3.
      0
      o yazara söyle dualarım onunla
      ···
    4. diğerleri 1
  11. 11.
    +1
    Bu sözlük avukatı ne gib yapıyor mağdurum
    ···
  12. 12.
    -1
    ben 2 ay yattim, hapiste gibtiler beni hunharca...
    ···
  13. 13.
    +1
    Aynen beyler dikkatli olun
    ···
  14. 14.
    +1
    Boş yapmayın amk
    ···
  15. 15.
    +1
    Bana da geldi amk ama korkuyorum
    ···
  16. 16.
    0
    Şuan Silivri'deyim soruları alayim
    ···
  17. 17.
    0
    Bana 2 ay once gelmisti o olaydan sonra bida sözlüge girmemistim amk yine mi olay oldu
    ···
  18. 18.
    0
    Frank gallagher reis.bu züt karda buzda çıplak geziyodu ne olmuş böyle...
    ···
  19. 19.
    0
    derya kuzusu bunlar, tekneye kendileri atlıyor maşallah.
    ···
  20. 20.
    0
    bari bu nickle yapma amk
    ···