/i/Saçmalamaca

Bu altincide saçmalamak serbest !
  1. 1.
    +5 -54
    ne çok anı biriktirdik beraber be :(
    sen gittin buralar çok sessiz...
    ···
  1. 2.
    +21 -1
    Alanya huursu (:
    ···
    1. 1.
      0
      kardeş sana benim alanyada olduğumu söyleyen kim? ben antalyanın içindeyim. alanyayı 1 kez gördüm hayatımda (:
      ···
      1. 1.
        +5
        Yani Alanya huursu değil Antalya huursuyum demek istiyor
        ···
      2. 2.
        0
        Güzel siçtin tebrikler
        ···
    2. 2.
      +16
      Ha huur olduğun doğru yani
      ···
  2. 3.
    +27
    44 numara?
    ···
  3. 4.
    +8 -1
    Süt mısırlı cips en sevdiğim
    ···
  4. 5.
    +56 -2
    Kusanlar şuku
    ···
  5. 6.
    +23 -3
    bi de şunların fetişi olan var piiiyyy
    ···
  6. 7.
    +5 -1
    O ayaklara 2 yumurta kırar ekmek banarım
    ···
    1. 1.
      +1
      nasıl bi yokluktasın aq çocu
      ···
    2. 2.
      0
      Ulan maksat muhabbet senin burun deliklerini giberim
      ···
  7. 8.
    +1
    püü dıbınızı gibeyim
    ···
  8. 9.
    0
    Oo panpa bizim çiftlikte de kürek ekgibti yollasana hayrına bunları bize
    ···
  9. 10.
    0
    Şşş reis ayıp ediyon yav
    ···
  10. 11.
    +23
    http://imgim.com/EDvElq.png

    Bordo bereliniz geldi gençler kanmayın bunlara
    ···
    1. 1.
      +1
      Sen bordo bereli değil mitin en taşaklı istihbarat ajanısın
      ···
  11. 12.
    +1
    2 tane kurek
    ···
  12. 13.
    0
    @11 vay ipneeee
    ···
  13. 14.
    0
    Bodrumdayım yarın gel palet olarak ise başla
    ···
  14. 15.
    0
    Gerçekten kustum
    ···
  15. 16.
    0
    Ayak fetişim vardı artik yok teşekkür ederim Amy
    ···
  16. 17.
    0
    Bunları birde ayak diye atıyorlar aq çıldırıcam
    ···
  17. 18.
    0
    Rez diyim belki devamı gelir
    ···
  18. 19.
    0
    Oyşşş
    ···
  19. 20.
    0
    Kustum amk
    ···