/i/Erkekler

XX değil, XY
  1. 151.
    -1
    Kizlik zarı namus değil taaam mi hıh
    Snsnjiwsjajna
    ···
  2. 152.
    0
    Kaynar suya koy sonra gipçek bişey kalmasın😂😂😂😂😂😂
    ···
  3. 153.
    +1
    Panpa amcıkdan baloncuklar çıkartı şimdi ne yapayım
    ···
  4. 154.
    0
    eyw aga işime yarar belki amk
    ···
  5. 155.
    0
    Yillardir aradığım başlık
    ···
  6. 156.
    0
    Olm be kadar boş adamlarsınız ya
    ···
  7. 157.
    0
    Amk kizin gotu başı yanar
    ···
  8. 158.
    0
    Kaynar suya oturunca zütü yanacak zaten zütü yanmış karıyla evlenmem ki amk
    ···
  9. 159.
    0
    yannanin zorlaniyorsa patlamamistir eger patlamissa zaten luuuuup diye iceri dalar malafat
    ···
  10. 160.
    0
    Rezervasyon
    ···
  11. 161.
    +1
    Olum Burda çoğunuz kız olsam huur olurdum diyen adamlarsınız. Neyi tartışıyorsunuz ?
    ···
  12. 162.
    0
    ilistir dönmüş aq dikmeyinen biter mi
    ···
  13. 163.
    0
    Rezan abi
    ···
  14. 164.
    0
    Kaynar su zütü yakmazmı aq
    ···
  15. 165.
    0
    Sen serefsizsin adi
    ···
  16. 166.
    0
    Okurum sonra rezzzz
    ···
  17. 167.
    0
    Leğene otur
    ···
  18. 168.
    0
    Aafasdasfdsas
    ···
  19. 169.
    0
    Bunun CHP yönetimi ile ne alakası var xd
    ···
  20. 170.
    0
    Ne tür bi kız bunu gururuna yedirip öyle bişey yapar acaba
    ···