/i/Saçmalamaca

Bu altincide saçmalamak serbest !
  1. 1.
    +4
    nick’imi de biliyor beyler bir kaç dakika bana reismişim gibi davranın olm.
    ···
  1. 2.
    +1
    Oooo reis naber nerelerdesin
    ···
  2. 3.
    +1
    zütüyün gılıyız gılı
    hüloooooooooğğğ
    ···
  3. 4.
    +1
    Bu entryni görmeyecek zaten...
    ···
    1. 1.
      +1
      benim profilde gözükmüyor şukulanmayanlar
      ···
    2. 2.
      +1
      Ne güzel lan
      ···
  4. 5.
    +4
    Nabıyon lan gibtin mi kızı sonunda

    Oldumu pnp
    ···
    1. 1.
      0
      üeeeğhh amk
      ···
  5. 6.
    +2
    Esmer 1.80 boyunda kaslı kuvvetli aktifim ilgilenirsen mesaj at
    ···
    1. 1.
      0
      Aktif dediğin gay değildir umarım
      ···
      1. 1.
        0
        gaylikten değilde boşta deliğin varsa doldururuz panpa
        ···
      2. 2.
        0
        Lan işte gay sin mk
        ···
  6. 7.
    +2
    Reyis nick6 ın nasıl olsun her zamankinden mi
    ···
    1. 1.
      0
      her zamankinden (:
      ···
  7. 8.
    0
    Vay aq bi kere takılırken yakalamıştı üyeliğim yok demiştim. Nickimi bilse ben korkardım aq.
    ···
    1. 1.
      0
      Ne dedi abazaaaan mi
      ···
  8. 9.
    -1
    Kiz arkadasina sesleniyorum burdan ;

    gibişek mi ?
    ···