/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +15 -1
    evet beyler üstelik öpüşüyorduk öpüşürken elledim diye kavga çıktı ve beni terk etti ? sizce üzülmeli miyim ?

    + 1 hafta sonra başkasıyla sevgili oldu...
    ···
  1. 2.
    -7
    ANANI ELLEDiM
    ···
    1. 1.
      0
      ben senin ananı ellemekten beter ettim :d
      ···
  2. 3.
    +14
    kolunu falan mı soktun amk evladı.
    ···
    1. 1.
      0
      hayır panpa
      ···
    2. 2.
      +1
      AYAĞINI MI SOKTUN YOKSA?
      ···
  3. 4.
    0
    @2 nin anasıni defalarca kez elledim sonra hamile kaldi neyse kızı neresinden elledin ki la
    ···
    1. 1.
      0
      bacağını okşadım, zütüne şaplak attım ve elimi sırtından içeri soktum
      ···
      1. 1.
        0
        Cok da bisey etmemisin bence normal kiz lezbiyen olabilir mi acaba
        ···
      2. 2.
        0
        dostum bana sadece 1 hafta sonra başkasıyla sevgili olması koydu tamam kaldıramayıp ayrılabilir ama sanki o çocuk ellemeyecek mi ?
        ···
  4. 5.
    0
    ikinizde birbirinizden huursunuz amk
    bukadar geniş ve pislik nasıl olunur aga
    özel eğitimi felan varmı varsa söylede safları gönderelim
    ···
  5. 6.
    +1 -1
    Sapıkmısın opusuyon zaten ne elliyon bin
    ···
  6. 7.
    +3 -1
    Sapık huur çocu öyle saldırırsan tabi gibtiri çeker , 5-6yıl önce toyken bende sürekli mıncıklıyorum diye aramız bozuldu ayrıldık tabi çok da gibimde değildi o zaman ertesi gün başkasını buldum ama mıncıkladıgımı seviyodum
    ···
  7. 8.
    0
    Ben de ayni sebepten azar yedim dedim ee nolmus bunun icin kavga mi edek.yok. illa kendimi kotu hissettim gorusmeyelim.iyi peki dedim napak nasil olsa cani bi daha isteyecek huurnun
    ···
  8. 9.
    0
    Amk kimlere akıl veriyoruz gel de dinle beni.
    Regl günü olabilir veya yakın da olabilir, yahut kız kendini belki ağırdan satıyordur yahut biri görecek havasında olabilir. Acele etmişsindir. Hemen el atılmaz züte hafif hafif gireceksin olaya saçlar dan bele inersin biraz boynu kokladıktan sonra öpüşme şiddetlendiğinde iki ellersin baktın öpüşme daha heyecanlı bırakma lakin abartma da. Artık daha dikkatli ol
    ···
    1. 1.
      0
      bu adamın sözünü dinleyin
      ···
    2. 2.
      0
      kardeşim bizde öyle yaptık direk züte sokmadık elimizi tabi
      ···
  9. 10.
    0
    Ya bi gibtirin gidin amk ya dilini sokarken agzina sorun degil, elini bacagina yada gotune degdirince mi sorun? Uzay ettiniz kızların zütünü. Sende kotu izlenim birakmis olabilirsin ilk opusmede züt falan ellediysen kafa yorma o kadar degmez.
    ···
  10. 11.
    0
    1 hafta senin bildiğin süreymiş o zaman üzgünüm dostum biz de geçtik o yollardan işte şimdi erkek oldun
    ···
  11. 12.
    0
    krdşm o hareketlerin amacı neydi sorsam şu entryi yanıtlarmısın
    ···
    1. 1.
      0
      dostum hiç öpüşmedin galiba ? öpüşürken erkeğin doğası olarak elin bi yerlere gider yani bu kuraldır.. hatta bazı kızlar kendileri okşamanı ister
      ···
      1. 1.
        0
        öpüşmedim ama sanki biraz coşmuşun gibime geldi (dışardaydım geç cevap verdim)
        ···
    2. 2.
      0
      mecburen ellersin panpa
      ···
  12. 13.
    0
    Patadan ellemeseydin
    ···
  13. 14.
    0
    gibmediğin içindir
    ···