/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 22.
    0
    Öşex deme sakın giber.
    ···
  2. 21.
    0
    Dağa cıkma sebebi bu değil irkcilik evet ama kendi irkciliklari biz kürdüz devlet kurucaz diyene kadar kimsenin bi gib yaptıgı yoktu
    ···
  3. 20.
    0
    Bir bastım 4 gitti
    ···
  4. 19.
    +1
    Bunlara da bağırsana delikanlı

    http://c12.incisozluk.com...11502/6/3311016_ocd1c.jpg
    ···
  5. 18.
    0
    niye insanın işşökolojisiyle oynuyorsun amk
    ···
  6. 17.
    +3 -1
    Beyni bi gibe yaramayan ırkçılık yapınca cool olduğunu sanan gib kafasının tekisin
    ···
  7. 16.
    0
    dıbına godumun gurbaa suratlısı
    ···
  8. 15.
    -1
    Asafsafafsf
    ···
  9. 14.
    -1
    Yanina yaklasip poh dedim bugun bitanesine noooo deyip kacti adam hakli suku
    ···
  10. 13.
    0
    Ahahahaha amk.
    Bir kere de ÖŞEX diye bağırsana bakalım ne yapacak
    ···
  11. 12.
    0
    HahahahaHHahhahahahaah
    ···
  12. 11.
    0
    Rezerved
    ···
  13. 10.
    0
    Alamanyada pöh aracı yapmışlar muhalif milletvekilleri dışarı çıkmaya korkuyomuş
    ···
  14. 9.
    0
    Mağara.avi
    ···
  15. 8.
    +1
    Mağara nasıldı huur çocuğu
    ···
  16. 7.
    0
    Bu kadar duyar kasmayın amk duyar kasmaya yer arıyorsunuz binler
    ···
  17. 6.
    -3
    PÖH deyince al sana bir züt de derler aq
    ···
  18. 5.
    +4
    Eşşek de bak neler yapıyo
    ···
  19. 4.
    +17 -27
    Irkçılığını gibiyim senin yüzünden dağa çıkıyo bunlar
    ···
    1. 1.
      +1
      Çıkarsa çıksın amk
      ···
    2. 2.
      +4
      Sırf bu yüzden çıkıyorsa gibtirsin gitsin huur evladı bu yüzden çıkan dünden razı olanlardır
      ···
  20. 3.
    +1
    Jöh diye bağırınca
    ···