/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +22 -5
    Bu sozluge 3 senedir uyeyim, sadece okuyordum, bu javy denen eleman son zamanlarda cok gozume batiyordu. sirf bunu takip etmek icin ayda bir girdigim sozluge gib takilmaya basladim.

    Muslumanlara ve onlarin sahip oldugu degerlere hakaretamiz soylemlerle saldirmayi resmen gorev bellemis bu eleman.

    Yaptigi alenen halki kin ve dusmanliga sevk etmek ve toplumun bir kesiminin sahip oldugu degerlere saldirarak toplumu ayristirmak.

    Uzatmaya gerek yok, bu elemanin entryleri tck216'ya gore alenen suc teskil ediyor. Bizzat 2. maddede gecen, halkın bir kesimini, sosyal sınıf, ırk, din, mezhep, cinsiyet veya bölge farklılığına dayanarak alenen aşağılama suclarını alenen isliyor.

    25'ten fazla entrysini ciktiladim hem bimere gonderdim hem emniyete gidip bizzat gibayetci oldum. Sozluk yonetimi ile iletisime gecip ip'sini isteyecekler. Ulasamazlarsa savcilik yakalama karari cikaracak. Seni kafaya taktim oglum. Yok oyle artis artis milletin dinine imanina sallamak.

    javy kisisine not: sozluk senle iletisime gecerse, sana buyuk ihtmalle hangi karakol oldugunu soyleyecekler, onlar evine gelmeden git ifadeni kendin ver. Bu notu da sirf anan baban icin yazdim.
    ···
  1. 2.
    0
    Vay be :D
    ···
    1. 1.
      -3
      ya tamam da çomar kardesim, sizin devriniz bitti kocum. simdi zaten tayyibin gotunde ayi bagiriyor, ne yapacagini dusunuyor secimi kazanmak icin. secime kalmis zaten bir hafta. e iktidardan gidince kim giber sizin manevi degerlerinizi. hic dusundun mu bunu comarzilla ha?
      ···
      1. 1.
        0
        Vay be diye mahkeme olayına dedim konuyu siyasete nasıl getirdin amk çomarı :d
        ···
      2. 2.
        0
        sana demedim kardesim, helallik istemedigim icin anlasilmamis. sen de haklisin. siyasete de suradan getirdim, bahsettigi yazar genelde tayyibe felan giydiriyor, manevi felan hikaye anlayacagin.
        ···
  2. 3.
    +6 -1
    Kesinlikle bunun yapılması gerekiyordu uğraşın için teşekkürler
    ···
    1. 1.
      +4 -1
      Meydani bos sanmasina acayip tav oluyodum. Dayanamadim.
      ···
  3. 4.
    0
    Bende ettim kankişto
    ···
  4. 5.
    +3
    Tebrik ederim. Gerekliydi. Hic kimse fikir özgürlüğü diye ağlamasın. Bu javy denen zatin icra ettigi fikir hürriyeti ise bu dünyanın çivisi cikmis.
    ···
    1. 1.
      0
      mesaj atamiyorum. mesajini aldim hocam. aleykum selam. Tesekkur ederim.
      ···
  5. 6.
    0
    bu adamı da şikayet eden edene amk
    ···
  6. 7.
    +1 -1
    Sen adamsin Allah razı olsun
    ···
  7. 8.
    +3 -4
    Olaydan bağımsız söylüyorum son zamanlarda birbirlerini şikayet edenler arttı; yapmayın oğlum bu sözlüğün cilvesi bu taşşak geçemezsek, istediğimizi özgürce söyleyemezsek ne anladım bundan yallah ekşiye.
    Bu yazar bazen fazla saçmalıyor ama verebilecek cevabın varsa sustur kendi dinini akla. inan bu sizin yararınıza olur.
    ···
    1. 1.
      0
      Diyaloga acik bi tip degil. Tamamen asagilayici bi refleksi var.
      ···
    2. 2.
      +1
      Milliyetcicik haklısın pnp
      Varataraer sende haklı sayılırsında abartma siqtir et
      ···
  8. 9.
    0
    Lan bizim de başımız da yanmasın aq emniyet sözlüğe toplu olarak el atarsa yannanı yeriz
    ···
  9. 10.
    0
    kanka senin hesap niye bos
    ···
  10. 11.
    0
    Adamın sırf şunu açıklasana tanrı fikri bana saçma geliyor inanmıyorum falan diye entryleri varsa adamı boşuna savcılığa verme bknz atsana.
    ···
  11. 12.
    0
    Aga dusuncelerimi maruz gorun birden dusundum de ciddi anlamda bakarsak birbirimizin anasina sovuyoruz muslumanlikla ilgili hakaret edene de laf falan geciriyoduk o yazara hic bakmadim da ne bileyim korktum birden amk sen boyle diyince
    ···
  12. 13.
    0
    Liseliler herşeye şikayet etmeye başladı nerde eglenicez ?
    ···
  13. 14.
    0
    ataputcu adam işte ne beklersin ateist olacak tabi bi de Müslüman mı olsun
    ···
  14. 15.
    0
    Iyi yapmışsın pnp 1 2 kere olurda türkün müslümanın içinde bu aşırıcılıkta fazla
    ···
  15. 16.
    0
    Adam yeni hesap açıp yine gelir nolucak amk uye alimlarinin durması içinde bi gibayet bassaydin
    ···
  16. 17.
    +1
    Kardeşim sıkıntılı mısın? Burada sabah akşam"t*rko k*rt" yazan tipler var, iki sözcüğünden biri "huur çocuğu" olan tipler var.. sence böyle bir forumda bu adam ceza alır mı?
    Eğer alırsa sadece o almaz emin ol burada önüne gelen 10 kişiyi şikayet etmek istesen 9u ceza alır , burayı güzel yapan şey biraz da bu.
    ···