/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
Bu entry silinmiştir
  1. 1.
    +1 -8
    En az %25
    ···
    1. 1.
      +3
      O kadar alamaz panpa Muharrem ince var
      ···
      1. 1.
        +3 -1
        Tasak geciyorum panpa @1 haplanms amk hahaah
        ···
    2. 2.
      +6 -10
      meclise köpekler ve fetocüler giremez yazısı asarız kapıdan seyredersiniz
      ···
      1. 1.
        0
        Kaptın sukuyu yine ayak üstü ehehehe
        ···
      2. 2.
        +7
        Akpliler giremez o zaman
        ···
      3. 3.
        0
        Kimse giremez amk
        ···
      4. diğerleri 1
  2. 2.
    +14 -22
    Umarım iyi parti %15'i geçer de CHP'yi bi %20 altında görürüz :DDDDDDDDDDDD
    ···
    1. 1.
      0
      XDDDDDZZ
      ···
    2. 2.
      -1
      iyi partinin her arti oyu chpden zütürür kardeşimin dediği gibi.
      ikisinin alabileceği oy orani 35i geçmez geçemez bu ülkede.
      35 i de nasil paylastirirsan paylastir artik
      ···
    3. 3.
      0
      Ulan ne kadarda komik kjjghjmmkgfhk huur çocuğu seniii
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 3.
    +22 -1
    iyi %15 alsın zütüme bardak sokarım
    edit:%15 almazsa alttaki binler hepiniz zütünüze bardak sokup bana yollayacaksınız
    ···
    1. 1.
      +1
      PM den at fotoyu
      ···
    2. 2.
      +2
      %15 alması bahane
      ···
    3. 3.
      +1
      rezzzzz
      ···
    4. 4.
      +1
      Sokmadığın bi bardak kaldı ztn
      ···
    5. 5.
      0
      Sokmadığın bi bardak kaldı ztn
      ···
    6. 6.
      0
      Geçemez bro haklisin beraber sokalim gecerse
      ···
    7. 7.
      0
      Çay bardağı olmaz ama
      Şu büyük su bardaklarından sok bari
      ···
    8. 8.
      0
      Rezervasyon
      ···
    9. diğerleri 6
  4. 4.
    +6 -5
    En az %20 den başlar ☀️ bu borumu 👓
    ···
    1. 1.
      0
      Bende 20 tahmin ediyorum
      Ciddiyetsiz binlerde farkında bunun
      Aslında
      ···
  5. 5.
    +7 -3
    Iyi parti %80 oy olur moruq
    ···
    1. 1.
      0
      Ne sandın kardeşim
      ···
  6. 6.
    +1
    AMK su natoculara oy vermeyin ne ikiyüzlü piclersiniz lan siz
    ···
  7. 7.
    0
    iyi p%15 chp %30 saadet %5 hdp%10 hayal gören mualiflerin oy oranları
    ···
    1. 1.
      -1
      iyi p %71499164794619469 alicak kardeşim tutuştular yaaa
      ···
    2. 2.
      +1
      Kesin lan vatan haini ak comarlar
      ···
    3. 3.
      0
      Iyi p 15 alir saadet 5 alamaz hdp 10 alir rahat hemde
      Chp 30 alamaz
      muhalifim
      ···
    4. diğerleri 1
  8. 8.
    +10 -13
    Ülkü ocakların da büyümüş ve bırakmamış biri olarak ülkücüler bahçeli nin arkasında ülkücüler hdp ile birlik yapanlara oy vermez boşuna hayal kurmayın.
    ···
    1. 1.
      0
      https://m.youtube.com/watch?v=aiVg_4mhNZU
      ···
    2. 2.
      +2 -2
      Milliyetçiliği ayaklar altına aldik diyen erdoğan, şehide kelle diyen erdoğan, apoya sayın diyen erdoğan, fetoya muhterem hoca efendi diyen erdoğan, andimizi kaldırtan erdogan. evet canım erdoğan tam bir vatansever. yandas huur çocuğu sen ülkücü falan değilsin. arap yalakası bir comarsin comar
      ···
      1. 1.
        -1
        Kardeşim erdoğan ı savunan bi yazı yazmadım ak parti ne kadar milliyetçiliği ayaklar altına aldıysa iyi parti de o kadar aldı mantıkları dexer gitsin de nasıl giderse gitsin vatan millet hikaye bunlar için hepsi koltuk sevdalısı erdoğan arap yalakası Türkçülüğü bitirmeye çalışan ne ayak olduğu belli olmayan bi adam filistin için yas iğlan etti kerkük de Türkmen ler yaşam mücadelesi veriyo görmezden geliyolar .
        Demek istediğim beni ak parti yandaşı olarak görmeniz rahatsız etti her taka da küfür etmeyin küfürsüz iletişim mümkün
        ···
    3. 3.
      0
      Ülkücüler dedigin oluşumun 80 lerde komunist avlamak dışında bir faydasi veya işlevi yok
      ···
    4. diğerleri 1
  9. 9.
    +1 -1
    Puhhahah ülke ne hallerde amk hepsinin
    ···
    1. 1.
      0
      Ülkeyi bu hale iktidar getiriyor muhalefete nasil sovebiluyorsun amk
      ···
  10. 10.
    0
    O lastik gibsin seni
    ···
  11. 11.
    +4
    5 alırsa iyi mk hahahhha gibtirin gidin daha dün kü taklu parti ilk seçimde o kadar oy alıcak asddffggddfff
    ···
  12. 12.
    +1 -2
    Ongorum Chp ve iyi parti 35 i gecemez
    35 i de iki parti arasinda nasil paylastirirsan paylastir. Birbirlerinin oylarini calacak bu arkadaslar.
    Akpartili birisi chpye oy atmaz iyi parti gibi ne olduğu belli olmayan partiye zaten oy vermez.
    Gezenti oylari toplarlar. Bu da max 35e tekabul eder iki parti için.
    Boşa hayal kurmayin bu ülkenin gerçeği bu.
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Aç kalınca partizanlık bitiyor merak etme radikal olmayan akpartililer muharreme verir
      ···
  13. 13.
    0
    Bence iyi Partinin oyu en fazla %15
    ···
  14. 14.
    +1
    Anket paylaşımda sussun tak herifler
    https://www.google.com/ur...aDXGdbfbROqTq&ampcf=1

    https://www.google.com/ur...Wh8mjcRAcQ5DS&ampcf=1
    ···
  15. 15.
    0
    1@11+111×1×2211++!
    ···
  16. 16.
    0
    iyi partinin ismi ve logosuna alışamadım halen. Çocuklar yapmış gibi
    ···
  17. 17.
    -1
    inşallah trolldür XD.
    ···