/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 1.
    +20 -5
    vuracak arkadaşlar aldığım bilgilere göre operasyonu 10uncu ayın 3 üne başlatacakmış iran hava kuvvetleri karadan karaya füzeler ve uçaklı saldırıalra aldığım duyumlara göre

    kaynak mossad haber alma ajansı bilgiler geldikçe size aktarıcam

    edit= oaly anlaşılmıştır kardeşler (bkz: #202291654)
    ···
  1. 2.
    +38
    Aldığın bilgilere göre? Sanarsın adam istihbaratta çalışıyor puhahaha
    ···
  2. 3.
    +4
    panpa cia ajanımısın
    ···
  3. 4.
    +8
    iran saldıracak kadar aptal değil panpa uçakları 40 50 yıllık uçak suudlar her yıl yenisini alıyor uçaklarının
    ···
    1. 1.
      -1
      bende bilmiyorum bu akşam gelri bilgi sizle paylaşırım panpa
      ···
    2. 2.
      0
      40-50 mi atma ziya
      ···
    3. 3.
      0
      40 50 ne mk 2 dünya savaşıdan kalma Messerschmitt 262 mi kullanıyorlar mk
      ···
      1. 1.
        0
        dal yarak uçaklarının çoğu pehlevi zamanından kalma uçak o zamanların tomcatleri falan işte
        ···
    4. diğerleri 1
  4. 5.
    +14
    iranın uçaklarının yapabileceği en iyi saldırı kamikaze saldırısı olur yoksa o uçaklarla basrayı bile geçemezler
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      hocam aslı olamsa bana söylenmezdi bekleyin bende merak içnideyim ortaya çıakr plan
      ···
  5. 6.
    +3
    aynen çok gizli bilgi bunlar ve sadece sen biliyorsun
    ···
  6. 7.
    +9
    Iranin ucaklari ucuyo muymus amk
    ···
    1. 1.
      +1
      arkadaş vardı iranlı askerliğini hava kuvvetlerinde yapmış
      bozulan uçakların yedek parçası olmadığı için bazen dağıtıyorlarmış tüm parçalarını diğerleri için yedek parça yapıyorlarmış aq
      ···
    2. 2.
      +1
      Dogrudur pampa valla
      ···
  7. 8.
    +5
    iranın hava kuvveti mi var amk ahahahahahh
    ···
  8. 9.
    +4
    Ruhaniyi tokmakçı olarak mı tuttun amk
    ···
  9. 10.
    +2
    @1 şizofren inanmayın
    ···
    1. 1.
      0
      heheehhahaha doğru söze ne denir kap şukunu
      ···
  10. 11.
    +1
    peki bundan SAVAK'ın haberi var mı
    ···
    1. 1.
      0
      var tabi operasyonu akdenizdeki çin gemilerinden kalkan araçalr düzenlicek pilotlar iranlı olacak çin teknolojileri denemiş olacakmış bu arada iranlılar elinde
      ···
  11. 12.
    +1
    beklenen büyük istanbul depremı
    ···
  12. 13.
    +1
    kesin bilgiyse yayıyorum kardeşim xd
    ···
  13. 14.
    +1
    Suudi kralına söylüyorum hemen
    ···
  14. 15.
    +1
    f5 le mi saldırcaklar amk
    suudilerde hava savunma, yeni nesil ucak her tak vae
    ···
  15. 16.
    +1
    iran o uçaklarla ırakı geçemez
    ···
  16. 17.
    +3
    Rez aldım olmazsa Avusturalya daki tüm kanguruları vururum
    ···
  17. 18.
    +1
    Kaynak zütün mü
    ···
  18. 19.
    +2
    iranın haberi var mı panpa bundan
    ···
  19. 20.
    +4
    Anlaşılan Ortadoğu'da kartlar yeniden dağıtılacak Türkiye'ye yine sinek valesi gelir mk
    ···