/i/Tespit

  1. 1.
    +593 -39
    ingilizce bilmeyen cahiller için:
    Doktor:Her hangi bi dileğin varmı.Çocuk:Eminemi görmeyi çok isterim. Doktor:Eminim şuan müsait değildir ama yakında Tupacı göre bilirsin.Çocuk:Ama o öldü. Doktor:Biliyorum
    ···
  1. 2.
    +19 -221
    çocuk eminemle buluşmayı severim diyo bu nası caps aq
    ···
    1. 1.
      +5
      Eminemi görmeyi diyo amk malı
      ···
      1. 1.
        0
        @2 gibti hahahaha
        ···
      2. 2.
        0
        cahil binler orada I'd demiş yani I would kalıbının kısaltılması. "isterdim" gibi bir anlamı var.
        ···
    2. 2.
      +22
      ilkokul ingilizcesi ile öyle oluyor.
      ···
    3. 3.
      +1
      Moruk ı'd love to denince çok isterim anlamı var sevmek değil galiba ortaokullusun hahah
      ···
    4. 4.
      -2
      Meet= Tanışmak. amk sizin
      ···
    5. 5.
      0
      Amina koyim ya ben neden buna cok guldum
      ···
    6. 6.
      0
      gibtir cahil
      ···
    7. 7.
      0
      Ahaha amk malı kel huur çocuğu ANANI SKM
      ···
    8. 8.
      0
      Foto entry uyumsuzluğu mk. Trollse komik değilse daha komik
      ···
    9. 9.
      0
      4. Sınıf galiba
      ···
    10. 10.
      0
      ilkokullu huur çocuğu
      ···
    11. 11.
      0
      would diyor isterimdemek
      ···
    12. 12.
      0
      8. sınıf ingilizcesi ahahahahah
      ···
    13. 13.
      0
      Haahhaahga i gonna fuuk your mom's lil pussy yall gonna lick ma dick
      ···
    14. 14.
      0
      Would love yaziyo
      ···
    15. diğerleri 12
  2. 3.
    -1
    LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
    ···
    1. 1.
      0
      Helaş et

      Bir gib anlamadım
      ···
    2. 2.
      0
      Hümor yok hümor.
      ···
  3. 4.
    +1 -1
    Hehehehehehe
    ···
  4. 5.
    -2
    :sda. sdSA.
    ···
  5. 6.
    +1
    çıldırdım bitch
    ···
  6. 7.
    0
    Çok iyiymiş ya şuku
    ···
  7. 8.
    +77 -1
    Güleyim de biliyor sansınlar hhehehehhehe
    ···
  8. 9.
    +3

    komik değil

    ···
  9. 10.
    +5
    Yazık lan üzüldüm
    ···
  10. 11.
    +23 -2
    +Bir isteğin var mı ?
    -Eminemle tanışmak isterim
    +O şuan çok meşkuldur ama yakında Tupac ile tanışacaksın
    -Ama o öldü
    +Biliyorum...
    ···
    1. 1.
      +1 -2
      Aferim yarram
      ···
    2. 2.
      +2
      Teşekkürker
      ···
      1. 1.
        0
        Önemli değil
        ···
    3. 3.
      +2
      Meşgul*
      ···
    4. 4.
      +1 -1
      Önce Türkçeyi öğrende sonra ingilizceyi çevirirsin aq
      ···
    5. 5.
      0
      Sanane bin
      ···
    6. diğerleri 3
  11. 12.
    +7 -3
    Beyler yalan inanmayin bu tur yazilari hepsini montajla yazmislar.
    ···
    1. 1.
      +1
      Hiç bilmiyoduk
      ···
    2. 2.
      0
      Ironi yapmistim :/
      ···
    3. 3.
      +1
      bütün sırrın dıbına koydun kardeşim fbı birazdan arar
      ···
    4. diğerleri 1
  12. 13.
    +2 -1
    Komik olan ne anlatsın biri
    ···
  13. 14.
    0
    Bende ananı görmek istiyorum
    ···
  14. 15.
    0
    Komik değil amk üzücü
    ···
  15. 16.
    0
    up up up
    ···
  16. 17.
    0
    Bundan bizene
    ···
  17. 18.
    +1 -1
    ingilizce bildiğim halde anlamadım bu nası iş
    ···
    1. 1.
      +2 -2
      sana ingilizce diye kürtçe öğretmiş olmasınlar? bi kontrol ettir
      ···
    2. 2.
      0
      Lan amk ölüceksin diyo işte sjsjkgsdlhxy
      ···
  18. 19.
    0
    Bunu okumak icin cok bir ingilizce gerekmiyor pmp
    ···
  19. 20.
    0
    Eminem çok meşgul diyor amk @1 i
    ···