/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 51.
    -3
    erkek olursa serkan
    kız olursa inci
    ···
    1. 1.
      0
      Yaw eheherhrhe
      ···
  2. 52.
    0
    Ertuğrul veya Atilla kiz Asena ya da Meryem
    ···
    1. 1.
      0
      Asena da güzel isim
      ···
  3. 53.
    +1
    Erkek olursa Oğuzhan ya da mete kız olursa Tuğçe veya gökçe
    ···
  4. 54.
    0
    Kız olursa Elif Asena, Erkek olursa Fatih, Fethi, Metehan, Bahadır
    ···
    1. 1.
      +1
      Maşallah 6 boy dizdin koleksiyon mu yapıyon mq
      ···
    2. 2.
      +1
      Panpa aşırı gibecem, öyle boş durmak yok. Doğum yaptığı gün gibicem. Ertesi gün daha kendine gelmeden adetten kesecem. Benle kavga edecek çok gibtim diye, ailesi falan gelecek bide ailesinin önünde gibecem. Bulduğum yerde gibecem. Asansörde gibecem, doğuma giderken gibecem, banyoda gibecem. Kendine getirmeyecem amk.
      ···
  5. 55.
    0
    iskender koyacaaaammm
    ···
  6. 56.
    0
    Evet koyarım
    ···
    1. 1.
      0
      Ne değişik insanlarsınız mq
      ···
  7. 57.
    0
    erkek olursa Poyraz düşünüyorum
    ···
  8. 58.
    0
    Ömer fatih
    ···
  9. 59.
    0
    Alparslan
    ···
  10. 60.
    +2
    Erkek olursa "Mehmet" koyucam. Özel bir isim olmadığını düşünüp bunalıma girsin pekekent.
    ···
    1. 1.
      0
      Güldürdün bin
      ···
  11. 61.
    0
    Erkek olursa rüzgar kız düşünmedim
    ···
  12. 62.
    +1
    Erkek olursa teoman kız olursa serkan
    ···
  13. 63.
    0
    Bill koyacağım
    ···
  14. 64.
    +1 -3
    Oğlumun adını mafya koydum ben artık mafya babasıyım
    ···
  15. 65.
    +1 -1
    Bi insan neden daha kendi ergenlik donemindeyken çocuğu olduğunu hayal eder ve neden doğmamış bi velet için isim düşünür? Yazık valla
    ···
    1. 1.
      0
      çocuğunuz olsa ne isim koyardın gayet normal bi soru aq boş yapma
      ···
  16. 66.
    0
    Erkek olursa Talip kız olursa mira
    ···
  17. 67.
    0
    Muhsin ftuut
    ···
  18. 68.
    0
    Netenyahu
    ···
  19. 69.
    0
    Kimse de dıbına koyacağım dememiş yazık aq
    ···
  20. 70.
    0
    Erkek :Atlas Kiz:Gece
    ···