/i/Bilim

"hayatta en hakiki mürşit ilimdir, fendir. ilimin ve fennin dışında mürşit aramak gaflettir, dalalettir, cehalettir".
M.K ATATÜRK
  1. 151.
    0
    sosyalleş diyorsun iyi güzel ama konuşacak konu bulamıyorum onu napacaz
    ···
    1. 1.
      0
      Mesela nerde konuşmaya konu bulamıyorsun?
      Sınıfta mı aile ortamında mı?
      Ona gore cevap vereyim.
      ···
  2. 152.
    0
    Sjdjjdhdhdhdjsjsnsjjana
    ···
  3. 153.
    0
    Anarchyst bro benim arkadaşlarım var çevrem var fakat kız yok okulda meslek lisesi malum kız yok okuldada ve çevremde ilkokulda kalan aradaşlarımda yok kız olarak
    fakat dostum var kız olmasada ben nabıcam (: ?
    ···
    1. 1.
      0
      Nasıl tanışıcağım kızlarla , nasıl düşürüceğim ? çevremde hiç yok cevaplarsan sevinirim saygılarla güzel entry +1.
      ···
    2. 2.
      +1
      Çevrende hiiiç mi kız yok panpa?
      ···
      1. 1.
        0
        aynen zamki
        ···
    3. 3.
      +1
      Çevrende, mahallende gördüğün kızlarla muhabbet edebilirsin..

      Pm ye detaylı bir şekilde sorununu belirtir misin bir de?
      ···
      1. 1.
        0
        attım reis
        ···
    4. diğerleri 1
  4. 154.
    +3
    Selam beyler,,

    Aldığım sorulardan birisi,

    "Sosyalleş demişsin ama konuşucak konu bilmiyoruz n'apacaz?"

    Güzel kardeşim konuşucak konu bulamıyorsan zaten "Asosyal"sin demektir, genel kültürün de az demektir..

    Bak kardeşim sınıf ta olsa orası kendini yansıttığın ve ifade ettiğin bir yerdir.

    Sen oraya aitsin. Bu sayede kendini ordan soyutlama gibi bir seçeneğin de kalmıyor.
    Ama bi şekilde soyutlamış olabilirsin ve dolayısıyla bu sana acı veriyor.. değişmelisin..

    ONCELiKLE ORTAMA ADAPTE OLABiLMEK iÇiN GEREKLi GÖZLEMLERi VE ARAŞTIRMALARI YAPMAK ZORUNDASIN!

    DÖNEN MUHABBETi iNCELE VE O KONU HAKKINDA BiLGi SAHiBi OL VE BiRDENBiRE ATLA KONUYA.

    GEREKTiĞiNDE CEVAP VER, KATIL BiR ŞEYLER SÖYLE..

    Aslında işe 3-5 erkek arkadaş yaparak başlayabilirsin. Sonra ortalara önlere geçin, derse katılın,iyi giyinin, hafif küstah olun, gülümseyin amk etrafa, enerjik hareketli olun.. OZGUVENLi OLUN..

    Bi dakika,,

    Cidden korkuyor musun?

    Rezil olmak

    Gülünmek

    Alay edilmek

    ŞUNU UNUTMA GUZEL KARDEŞiM KORKARSAN HATA YAPMA ORANIN ARTAR VE ÇUVALLARSIN.. OLAYLARI OLURUNA BIRAK RAHAT OL..

    EMiN OL SEN BÖYLE OLURSAN SOSYAL iLiŞKiLERiN DÜZELECEK..

    TABi SENiN ENERJiNi DÜŞÜRMEYE ÇALIŞAN " ALAGAVAT"LAR DA OLACAKTIR ONLARA ALDIRMA..

    Ha bu arada

    işlem yok ise
    BAŞARI DA YOKTUR!

    ANLADIN MI? HAREKETE GEÇMESSEN Bi HALT YAPAMAYACAKSIN, YERiNDE SAYACAKSIN BU DAHA DA CANINI gibACAK..

    ŞiMDiDEN iTiBAREN;

    - ORTAMDA KONUŞMUYORSAN KONUŞMAYA BAŞLA

    - ARKA SIRALARDAYSAN, ORTALARA GEÇ

    - DERSE KATILMIYORSAN KATILMAYA BAŞLA

    - KIZLARA BAKMIYORSAN, BAKMAYA BAŞLA

    nyse bir sonraki partta görüşürüz...
    ···
  5. 155.
    +4
    Şimdiye kadar ki attiğim partlarda anlamadiğiniz yer varsa "MUTLAKA" pm ya da yorum olarak soruyorsunuz.
    ···
  6. 156.
    -1
    Harbiden son zamanlarda bu tür başlıklar arttı
    ···
  7. 157.
    0
    Rezervasyon
    ···
  8. 158.
    0
    Leblebi tozu
    ···
  9. 159.
    0
    Kardeşim nargile?
    ···
  10. 160.
    +1
    Selam beyler,

    Diğer partlarda bahsettiğim şeyleri uyguladığınız surece "Özgüven" iniz artacaktır.. Hayatınızda değişikler olacaktır..

    Artık,

    " Kızlar" üzerinden de son partlarımı atacağım..

    Okuduysan şuku felan atın
    1 suku da bile devam edeceğim
    ···
  11. 161.
    0
    Okuyoruz
    ···
  12. 162.
    +2
    #UYARI

    BU PART I iYi OKUMANIZI TAVSiYE EDiYORUM..

    SINIFTASIN DiYELiM..
    BiR KIZLA TANIŞIN, MUHABBET EDiN..
    MÜMKÜNSE BI KIZ "HOŞLANDIĞINIZ" BiR KIZ OLSUN..

    ARDINDAN O KIZLA BiRAZ VAKiT GEÇiRiN.

    Tabi bunlar olurken;

    - KENDiNDEN TAViZ VERMEYECEKSiN
    - ÖZGÜVENLi OLACAKSIN
    - GEREKTiĞiNDE TERSLEYECEKSiN (UYGUN BiR ŞEKiLDE)

    - VAKTiNiN NE KADAR DEĞERLi OLDUĞUNU ONA HiSSETTiRECEKSiN.

    - WHATSAPPTAN ORDAN BURDAN KONUŞURKEN ARANIZDA NESNEL DEĞiL "ÖZNEL" MUHABBETLER DÖNSÜN.

    - HA BiRDE HAFiF KÜSTAH OLUN VE HER DAKiKA GÜLÜMSEMEYiN..

    BEYLER PLATONiK AŞKINIZ VARSA UNUTUN..
    ESKiDE KALDI O ..
    ARTIK SEN GELiŞiYORSUN..
    ARTIK SEN EZiK TARAF DEĞiLSiN!!

    Beyler,

    Kimse için kendinizi üzmeyin.
    Hayatın tadını çıkarın.. Hakkını verin..
    Kendinizi düzeltmeye çalışın..

    BU SON PART iDi..

    BiLiYORUM ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAZAMADIM AMA...
    UMARIM FARKINDALIK OLUŞTURMUŞUMDUR..

    ..

    YAKINDA BUNA BENZER BiR BAŞLIKLA GERi DÖNECEĞiM

    KENDiNiZE iYi BAKIN..

    : )) : ))
    ···
  13. 163.
    0
    Devam ediyonmu panpa
    ···