/i/Bilim

"hayatta en hakiki mürşit ilimdir, fendir. ilimin ve fennin dışında mürşit aramak gaflettir, dalalettir, cehalettir".
M.K ATATÜRK
3
  1. 101.
    +5
    ARTIK YARINDAN iTiBAREN;

    - DÜZENLi OLARAK HAFTADA 3 DEFA DUŞ ALINICAK

    - KiŞiSEL BAKIMI iHMAL ETMEK YOK PARFUMUNU DEODORANTI KULLANACAKSIN ARKADAŞ

    - SOSYALLEŞECEKSiN

    - SiGARA, 31 ÇEKME GiBi HASTALIKLARINDAN KURTULUYORSUN (YAVAŞ YAVAŞ AZALT)

    - HAYATIN BiR OYUN OLDUĞUNU, ZORLUK ÇIKARARAK BiZi GELiŞTiRMEYE ÇALIŞTIĞINI UNUTMUYORUZ.

    - SPORUMUZU YAPIYORUZ (GUNDE 20 DAKiKA YURUMEN BiLE SANA KÂR OLACAKTIR.

    - HANGi DiNDEN OLURSANANIZ OLUN AMA iBADETLERiNiZi YERiNE GETiRiN BEYLER iBADETLER SORUMLULUK ANLAYIŞINI GELiŞTiRiYOR..

    - GUNDE 20 DAKiKA KiTAP OKUYUN (YARARLI OLANLARINDAN).

    BUNLARI UYGULADIĞINIZ "SÜRECE" HERŞEY YOLUNA GiRRCEK EMiN OLABiLiRSiN.

    ONCE KENDiMiZi DÜZELTECEĞiZ SONRA DiĞER KONULARDA KENDiMiZi GELiŞTiRCEĞiZ...

    DEVAM EDiCEZ!
    ···
  2. 102.
    0
    Rezerved
    ···
  3. 103.
    0
    Rezerved
    ···
  4. 104.
    0
    ...
    ···
  5. 105.
    0
    Rezervasyon
    ···
  6. 106.
    +6
    Aldığım mesajlardan biri;

    "Panpa güzel yazmışsın eline sağlık ama tip olmayınca olmuyo gibi."

    ONCELiKLE KARDESiM;

    HiÇBiRiMiZ DÜNYAYA GELiRKEN TiPiMiZi SEÇMEDiK..

    CANINIZI BOŞ YERE gibMAYIN.. ÜZÜLMEYiN ARTIK AMK ..

    SEN MAYMUN DA OLSAN, KIZA ERKEKLiĞiNLE HiTAP EDiP DOĞRU HAMLELERi YAPTIĞIN ZAMAN, ONUN GOZUNDE DUNYANiN EN YAQHIŞIKLI ADAMI OLACAKSIN AMK iNAN BANA

    Beyler değiştiremeyeceğiniz bir durum varsa üzülmek yerine onunla mutlu olmayı bilin. Bu dünyaya bir kere geldik ve saçma sebeplerle üzülmek aptallık olur..

    Çok mu kilolusun? Çok mu zayıfsın?

    Hemen diyetisyene git.. Durumun yoksa, devlet hastenesinin "Dahiliye" bölümüne git.
    Gerekenleri yapacaklarına emin ol..

    Beyler okuduysanız şuku felan atın bir şey yapın..
    1 şuku da bile devam edeceğim.

    Ha birde güzel yazamamamın sebebi ilk defa çoklu part halinde başlık açmam.
    Umarım yardımcı oluyorumdur beyler..

    Bir sonraki parta kadar bb : ))
    ···
  7. 107.
    0
    Rezerved
    ···
  8. 108.
    0
    Rezerve
    ···
  9. 109.
    0
    rezervatullah
    ···
  10. 110.
    0
    bit tak olmayacak ama rezimi alayim
    ···
    1. 1.
      0
      Uygulamassan "bi tak" olmayacak kardeşim yerinde sayma sakın
      ···
  11. 111.
    0
    Ne diyor bu amk özetlesin biri
    ···
    1. 1.
      0
      Panpa çook da uzun şeyler yazmadım.
      Oku cidden işine yarayabilecek şeyler var burada !
      ···
  12. 112.
    +6
    #UYARI

    Beyler yazdıklarımın üstüne düşmediğiniz ve uygulamaya çalışmadığınız sürece yerinizde sayarsınız.

    Dikkat edin

    : ))
    ···
  13. 113.
    0
    Rezerve
    ···
  14. 114.
    0
    Okurum rez.
    ···
  15. 115.
    0
    Rezervasyon
    ···
  16. 116.
    +6
    ---MOTiVE VE BAŞARI TEKNiKLERi---

    Hedef ya da hayalleriniz ile ilgili her şeyi öğrenin, konuşun, dinleyin ve deneyin. Kısacası aklınızın bir köşesinde kalmasın bir an önce uygulamaya geçin.

    Temiz, düzenli ve iyu organize edilmiş bir ortam, motive edilmiş akıl için olmazsa olmaz niteliği taşır. Unutmayın fiziksel incinlık, zihinsel incinlığa neden oluyor. Düzenli ve planlı bir hayatınız olsun böylece daha zinde hissedeceksiniz. Mesela geceleri erken yatmak, kahvaltıyı mutlaka yapmak, spor vb şeyler..

    Gönüllü olarak başka insanlara yardım edin beyler. Bunu yaptığınızda, diğer insanları mutlu etmenin ne kadar tatmin edici bir şey olduğunu fark edeceksiniz.

    Sizi motive edecek bir müzik listesi oluşturun..
    Mesela koşu yaparken Rocky muziği sizi havalara uçurabilir..

    Bunlar sadece birkaç teknikti beyler..
    Daha sonra tekrar değineceğim de aklımda süper konular var : )

    Diger partta gorusuruz..
    ···
    1. 1.
      0
      incın ney amk
      ···
    2. 2.
      0
      incinlik=" incinlık" beyler 2 defa editlememe rağmen duzelmedi

      d a ğ ı n ı k l ı k
      ···
  17. 117.
    0
    Yaz dedem
    ···
  18. 118.
    +4
    BU ENTRY i iYi OKUYUN...

    BANA BAK ;

    ELLERi OS1 ÇEKMEKTEN NASIR TUTMUŞ,

    SOSYAL iLiŞKiLERi BERBAT OLAN,

    DAHA KIZLARLA KONUŞAMAYAN,

    AĞZI LEŞ GiBi SiGARA KOKAN,

    DÜZENSiZ BiR HAYATI OLAN,

    güzel panpam..

    Bağımlılıklarından kurtulman gerek öncelikle anladın mı?

    Mesela bir günde 3 posta attın diyelim..
    Dopaminin tavan yaptı ve o an gerçek karı becermeyle aynı miktarda salgılandı.

    Fakat ertesi gün?

    Ne oldu biliyor musun?

    Cidden ne oldu biliyon mu??

    Beynin "31 çekerken" salgılanan dopamini sağlayamayınca seni yeniden "31 çekmen" için zorladi. Sende çektin ve katıklı bir "abaza", ve " bağımlı" oldun..

    Artık normal hayattan zevk almıyor, erkek ortamında sesin karı gibi çıkıyor, kızlarla hiiiç konuşamıyon,

    VE ÖNÜNE ENGELLER ÇIKARARAK SANA GELiŞMEN iÇiN YALVARAN, ASIL DOSTUN OLAN OLAN "HAYAT" A KÜFÜR EDiYORSUN..!

    BEYLER BU SADECE "31 ÇEKMEK" VEYA "SiGARA" YLA ALAKALI DEĞiL.

    TELEFON VE BiLGiSAYARDA 2 SAATTEN FAZLASINI HARCIYORSAN DA BiR BAĞIMLISINDIR...

    Ciddi ciddi okuyan panpalarım;

    - ARTIK PC VE TELEFONDA 2 SAATTEN FAZLA VAKiT GEÇiRMEK YOK

    - 31 VE SiGARA YOOK YOOOK

    - SANA ZARAR VEREN ALIŞKANLIKLARDAN KURTULMAK VAR

    - HAYATTAN ZEVK ALMAK VARR

    "Panpa çok fazla içesim geliyor," Panpa çook fazla çekesim geliyor." dayanamıyorum diyorsan,

    HEMEN EVDEN ÇIKIYORSUN VE SOSYALLEŞiYORSUN..

    O AN iMKANIN YOKSA GiT ÇARŞIDA DOLAŞ GERi DÖN..

    KiTAP OKU SENi GELiŞTiRECEK ŞEYLER YAPP..

    BU YAZDIKLARIMDAN SONRA HÂLÂ SAÇMA "BAĞIMLILIK" LARINA DONECEKSEN,,

    ÜZGÜNÜM BENiM BURDAN YAPABiLECEK BiR ŞEYiM YOK GUZEL KARDEŞiM,

    BEN SADECE TOHUMU VERiRiM, SULAMAK VE BUYUTMEK SANA KALMIŞ..

    neyse diğer partta görüşürüz.

    : ))
    ···
  19. 119.
    0
    Rezzers
    ···
  20. 120.
    0
    Rez sonra okurum
    ···